Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 75 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
75 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
361
362
363
364
>
Emmi_
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 10:18
ooh, olin yllättynyt. Eilen oli synttärit neidillä, tein oikein suklaisen kakun,mun suurinta herkkua. Ja mä söin sitä vain pienen hillityn yhden palan. Ei tehnyt enempää mieli, sit otin viinirypäleitä sen päälle
Aamulla, no vaaka käynti jäi välistä, mutta viikkomittaus vyötäröltä näytti -3cm, i'm soo happy tänään. Koiran kanssa lähden metsään kunhan kunnolla päivä valkenee, ja näkee tuleeko taivaalta aurinko vai pilviä, otan kameran ja nautin siellä sessuni kera
Ihanaakin ihanampaa tsemppisunnuntaita kaikille.
löppönen
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 10:43
Huomenia! Nyt näyttää vaaka sellaisia lukemia, nimittäin n. 75 kg (oikeastaan vähän allekin), että taitaa olla aikani poistua tästä ketjusta, ja jatkaa eteenpäin.
Tsemppiä kaikille jatkoon!
Emmi_
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 11:19
jee, hienoa löppönen!
Perässä tullaan
RvaMöhkö
En ole lyhyt, olen vain vertikaalisesti rajoittunut.
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 12:44
Onpas mukava, kun muillakin on positiivisia uutisia. Viikon verran taas tällä kertaa mukana olleena noin -500g ja -2cm. Tästä on hyvä jatkaa
aulis
Uusi vuosi, uusi yritys..
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 14:56
Löppönen isot onnittelut ja tsemppiä jatkoon!
Perässä tullaan joskus
Bastila
sunnuntaina, 10. tammikuuta 2010 klo 20:40
Onnittelut
löppöselle
. Toivottavasti tulemme kaikki pian perässä.
RosyRose
maanantaina, 11. tammikuuta 2010 klo 13:08
Onnea löppöselle
Minä päätin alkaa vieroittautumaan ruokapäiväkirjasta, koska olen sen avulla jo 8kk näitä ruokailutottumuksiani viilaillut entistä paremmiksi ja tiedän, mitä pitää syödä ja minkä verran. Huomasin jääneeni aika pahasti koukkuun tuohon päiväkirjaan ja kalorien laskemiseen, mikä ei kyllä ole kauhean hyvä asia. Olenhan kuitenkin ennen kiloklubiin liittymistäkin laihduttanut pääosin ilman kaloreiden laskemista. Nyt sitten kokeilen (luottaivasin mielin), miten hyvin osaan kuunnella kehoni viestejä ruuan suhteen ja otan entistä rennomman otteen ilman kaloreiden laskemista ja painon tuijottelua
75kg on edelleen tavoitteenani (70kg lopullinen tavoite), toivottavasti kesään mennessä olisi edes tuo 75kg rikki
Bastila
tiistaina, 12. tammikuuta 2010 klo 08:23
Jee, paino tänään 77,5 kg.
Edelleen olen noudattanut linjaa syö mitä haluat, kunhan merkkaat ylös. Samalla on tullut lisättyä hirmusti kasvisten syöntiä, joten eipä ihmekkään kun paino on tippunut. Nälkä ei ole ollut yhtään, vaikka melkein joka päivä on mennyt kalorit n. 300-500 miinukselle (vaikka se ei ole ollut mikään tavoite).
aulis
Uusi vuosi, uusi yritys..
tiistaina, 12. tammikuuta 2010 klo 08:26
Huomenta!
Huono päivä....
Ottaa päähän eilisilta, kun vetelin karkkia naamariin ihan tosissaan
Mihin ihmeeseen hukkasin sen PPP:n joka oli niin hyvä tilanteessa kuin tilanteessa aina eiliseen asti...Tiedänhän minä, ettei yksi päivä vie maata merelle, mutta harmittaa niin pirusti
Jospa tästä sit oppii taas jotain.
Tiikeribambuhai
tiistaina, 12. tammikuuta 2010 klo 11:12
Huomenta huomenta!
Olen ollut vähän kadoksissa klubin suhteen, kun oli muutto ja kaikenlaista, eikä nettiyhteyskään toiminut. Nyt on taas pysyvä yhteys palautettu.
Onkos muut innostuneet talviurheilulajeista? Koin ihanan ahaa-elämyksen luistelun suhteen toissapäivänä. Menin myöhään illalla jäälle, seuranani mp3-soitin. Oli mahtava kokemus pyrähdellä jäällä ypöyksin, satumetsä ympärillä ja vain minä parrasvaloissa!
Seuraavaksi puran lapsuuden hiihtotrauman. :P
Onko kukaan muuten kokeillut girya-harjoittelua? Mitenköhän siinä pääsisi alkuun Helsingin suunnalla... Pitäisi varmaan aloittaa jollain tunnilla, ja vasta sitten tehdä yksikseen.
Talvisin terveisin,
Tiikeribambuhai
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...