Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 75 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
75 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
111
112
113
114
115
116
117
...
361
362
363
364
>
Vovo
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 10:38
Melkein teki mieli hypätä vaa'alle jo tänään, mutta päätin kuitenkin odottaa. Mä olen aika hyvin malttanut punnita itseni vain perjantaisin, mutta joskus hyppään vaa'alle vähän aikaisemmin, mutta niitä painoja en tänne kirjaa. Hyvin on toiminut omalla kohdallani.
Huomasin kanssa saman omalla kohdalla, että tunsin itseni rumaksi viimeksi tässä painossa ja nyt olo on kyllä ihan toisenlainen. Ehkä se johtuu osaksi tästä onnistumisesta. Hyvä me!!
Eilen sain taas töissä palautetta, että olen laihtunut. Tämäkin nainen sanoi, että sen kyllä huomaa ja kysyi kuinka paljon olen laihtunut. Mä tietenkin hyvin suomalaiseen tapaan sanoin, että jonkin verran on paino tippunut. Ja kysyi vielä, että miten. Vastaus oli, että syömällä enemmän kuin koskaan ja vähentämällä karkin syöntiä.
Jokohan
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 12:46
Ai ai ai, kun kutkuttaa huomisen virallinen punnitus. Koko viikon on keikuttu 75-alkuisissa lukemissa. Käyn tuota ilonumeroa niin usein tervehtimässä, että holahtaa kohta jalat vaa'asta läpi.
karkkihimo
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 14:32
Heips. Viimein pääsin liittymään joukkoonne. Tämän aamun paino oli 79,2kg. Viime vuonna paino oli jotain kaksikymmentä kiloa enemmän. ..
Ja viimeksi seitsemän alkuisen luvun olen nähnyt puntarissa yli 5 vuotta sitten, joten tämä on minulle todella iso saavutus.
Tähän väliin on mahtunut kaksi vaikeaa raskautta, joista nyt kaksi ihnaan tyttö elämässäni.
Lopullinen tavoitteeseen on kuitenkin viellä matkaa. Joten vertaistuki on todella tarpeen. Minun punnitus päiväni ovat aina torstaisin.
Lucky Bamboo
Se on eteenpäin, vaikka nenälleen kaatuu.
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 08:06
Jihhuu! Kammoksuin tätä päivää, olin henkisesti varautunut, että ihan sama mikä paino on,
tiedän
laihtuneeni, koska olen syönyt hyvin ja liikkunut kivasti. Mutta vaakahan palkitsi! 77,8! Ei se ole kuin -200 viimeviikkoiseen, mutta verrattuna viime tiistain kontrollipunnitukseen, joka oli 79,5! Elämä hymyilee, minä olen oikealla tiellä.
Nyt olen miettinyt, josko söisin kalorit lähelle täyttä ensi viikolla, ja kuntoilisin vaan roimasti. Tekisi mieli kasvattaa vähän lihaksia, rauu.
Vovo
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 08:52
Jee!!! Aamupaino 77,5 kg ja vyötärö noin 86 cm. Eli kesäkuun alusta olen pudottanut paino 10,5 kg ja kaventanut vyötäröä 9 cm. Hyvä minä!! Nyt pääsen varaamaan kasvohoitoa, mutta ensin kampaajalle.
Lucky Bamboo
Se on eteenpäin, vaikka nenälleen kaatuu.
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 08:54
Vovo, tickerisikin näyttää hauskasti sun olevan tasan puolivälissä, heh. Hyvä sinä!
kevättyttö
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 09:15
Täällä Kevättyttö ilmoittautuu joukkoon ,vieläkin tuota 75 kg tavoitellaan.Kahden kilon päässä se on mutta eipä tahdo sinne päästä millään.Lohduttavaa on että paino ei ole noussut ja että vaatteet istuvat kivasti.(42 koko näyttää jokseenkin jo isolta koolta,40 alkaa olla sopiva,erityisesti housuissa tämän huomaa). Ostin kortin salille ja olen aivan hurahtanut Pilatekseen.Ensi viikolla menen myös fysioterapeutin kanssa kuntosalille jossa saan ns."selkä-ohjelman" jatkuvien selkävaivojeni vuoksi.Tämä on siis sali-harjoittelua ja odotan sitä innolla,onhan minulla vanhakin ohjelma jossakin laatikossa pölyttymässä,joten otan sen myös käyttöön. Jospa se tästä painokin putoaisi,olen laittanut tavoitteen 74 kg ensi keväälle,joten katsotaan jospa sinne pääsisi.Vyötäröltä saisi lähteä vielä ainakin 5 cm talven aikana.
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 10:23
huh ! paino tänä aamuna 76,1 eli -800 g viimeviikosta, en olis enää kestänytkään kattella sitä samaa lukemaa tälläkin viikolla ...josko se sittenkin rupeaisi laskemaan tuon kesän paikallaan junnaamisen jälkeen
Vovo
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 12:07
Lucky Bamboo: Tosiaan puolivälissä ollaan. En olisi moista huomannut. Hyvällä mallilla ollaan.
Nyt on hiukset laitettu, mutta kasvohoitoa en vielä tilannut. Kaupasta kävin hakemassa kakku- ja piirakkatarvikkeet. Eli viikonloppuna on luvassa syömistä ja vähän viiniä.
Jokohan
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 15:07
Jauzaa. Pudotusta juuri tänä ihmeellisenä punnitusaamuna -1,2 kg, joten tulos on ihanat 74,9 kg. Tokihan tuo on vain tämän päivän tulos, mutta siirryn optimistisena 70-ketjuun. Sinnikkyyttä ja malttia teille kanssaihmiset. Nähdään tuolla seiskakymppisissä pian!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
111
112
113
114
115