Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 75 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
75 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
361
362
363
364
>
Katelyn
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 09:06
Kekkasin itselleni uuden motivaattorin ..rahan
no joo elikkä joka kerta kun on tippunut puoli kiloa niin laitan 10 € tollaseen rahakippaan jota ei saa auki ku rikkomalla. Laskin että kun olen pudottanut tavoitteeni 10 kiloa ( Joka oli jo kerran pudotettu hemmetti) niin saan rahalla hiustuuhennuksen/osittaisen pidennyksen kesäksi
muutenkin annan tukan kasvaa tässä samalla. Jos sais ensi kesäksi ihan uuden lookin
aulis
Uusi vuosi, uusi yritys..
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 10:54
Onneks jouluna tulleet kilot on varmaa enimmäkseen nestettä...
Ainakin tuntuu helposti (alkuun) lähtevän.
Kamalia lukemia vaaka antoi 82.4kg.. Tänäaamuna onneks jo vähän vähemmän 80.4kg, joten pian ollaan taas alle kasikympin!
Kyllä harmittaa nuo lukemat kun sillon ennen joulua pääsin jo tosi lähelle 75ttä..
No ei auta ruikuttaa, itse söin...Nyt sitten uusi yritys
muruluu
se mikä löhöololla kypsyy ei oo sun paras kaveri..
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 11:16
Moroo!
Täällä kans yks seiskavitonen (toiveissa
) ja siitä sitten vielä pari kiloa alemmas, kunhan tuonne pääsee. Paino tänään 78,3, muttta kyllä tuntuu tekevän tiukkaa. Samoissa lukemissa pyöritty jo pitkään, mutta onneksi on tämä sivusto - ja iloisia muita yrittäjiä, kyllä nyt pitäisi olla helppoa!!
Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
RvaMöhkö
En ole lyhyt, olen vain vertikaalisesti rajoittunut.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:22
Tadaa, tulin takas! Useamman kuukauden poissaolleena ja useamman kilon lihoneena
Uusi yritys kohti kuuttakymppiä lähtee tästä, tavoitellaan tuo viime syksyinen 75 kg ensin.
mieitte
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 19:08
Terve teille
Mie tahon mukkaan. 75:sta tavoitellaan ja sen jälkeen SUURENA tavoitteena on päästä painoon joka alkaa kuutosella. Siinä painossa olen ollut viimeksi parikymmentä vuotta sitten, joten haastetta piisaa ja mukavuusrajat paukkuu. Pari vuotta sitten tein ruoka- ja liikuntaremontin ja pudotin vuodessa pikkuhiljaa 10 kiloa. Pari vuotta paino pysyi kohdillaan 75ssa ja elämä oli varsin miellyttävää, mutta nyt on lipsuttu takaisin pyhien jälkeiseen kammottavaan 79ään. Hui senthän. Ryhtiliike tänne ja heti!
Tsemppiä meille kaikille. Tänä vuonna tavoitteet saavutetaan eikä pelkästään puhuta niistä, vai mitä?
Premnas
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 19:13
Kohta tavoittelen jo 75:ttä, koska viimeksi olin jo 76,5 kiloa ja tämänhetkistä tilannetta en tiedä, koska en omista vaakaa.
Alle seitsemänkympin olin joskus kaksi vuotta sitten, ja silloinkin se oli sula ihme. Nyt on usko yhtä vahva ellei jopa parempi kuin silloin, koska kilot ovat lähteneet niin helposti ja sentit vielä helpommin! Minusta on uskomatonta että olen onnistunut karistamaan päälle kahdessa kuukaudessa 10cm navan kohdalta. Tavoitteeseen on vielä 10cm samasta kohtaa, mutta saa mennä enemmänkin, en estele.
Piitsu77
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 19:31
Täällä mukaan saapuu kanssa 4 lapsen äiti, joka tavoittelee 75. Tällä hetkel vaaka näyttää 80kg. Kunhan saavutan 75 tavoitteen, sen jälkeen tavoitteeni on saavuttaa 70kg. Pääsin jo tuohon tavoitteeseen, jopa sen alle (69.5kg) 1½v sitten. Silloin vielä imetin nuorimmaista ja jouduin olemaan maidottomalla linjalla, kun hänellä todettiin maitoallergia. Kilot vaan tippuivat, vaikka en paljoa lisänny liikuntaa tai ruokienlaatua muuttanut, muuten kuin sen, että käytin itselläni vain maidottomia tuotteita. Nyt tarkkailen hieman ruokiani, mutta liikuntaa olen lisännyt ja on kiva huomata, että päivä päivältä jaksaa enemmän. Olen jopa vähän matkaa juossut koiran kanssa lenkillä.
Emmi_
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 21:06
tänään liikuttu ja hei mä saan ostaa to sukset. Lupasin miehelle hiihtää hurjasti ja koska esikoinen sai tänään synttärilahjakseen ne ekat monosukset (jotka on hienot) niin mä siin äsiivellä perustelin,e ttei tyttö voi koko talvea hiihtää ympäri pihaa, enkä mä viitse mennä vain seisokselemaan sinne hiihtoladun reunaan
Joten to mä haen itselleni perinteisen sukset ja oon sit tos happy. Ruokailujen kanssa ei oo mitään ongelmaa. Sen mä tiesinkin, ainut ongelma on liikunta ja sen saaminen riittäviin lukemiin, mut tästä se lähtee. Eka palkinto on viikolla 9, kun pääsen lappiin, Enontekijöön olis tarkoitus lähteä liikkumaan koko perheen voimin
Bastila
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 23:34
Nyt olen ollut joulun jälkeen viikon ruodussa. No okei, en kyllä ole ihan hirveesti tarkkaillu syömisiä, mutta suklaa on jäänyt vähemmälle. Viikon saldo on -0,5 kg, eli nyt painan 78,5 kg. Itselläni tavoitteena on näin aluksi se, että merkkaan syömiseni ylös. En ole vielä hirveästi miettinyt että mitä syön, kunhan vaan laitan kaikki ylös. Aloittelen tätä remonttia tälleen pikkuhiljaa.
Chorpel
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:32
Hei vaan kaikki!
Mäkin ilmoittaudun mukaan, kun tänään jätin 80:t (vaaka näytti 79,9 ja pudotusta on tarkoitus jatkaa!).
Tarkoitus olisi ensin päästä 75:een ja sitten kutosella alkavaan lukuun, lopullinen tavoite olisi lähellä kuuttakymppiä, 65 voisi olla jo hyvä!
Tavoite olisi olla paljon keveämpi jo toukokuussa, kun menen naimisiin. Tai paljon ja paljon, miten paljon tässä nyt suostuu lähtemään. Ehkä mieluummin vielä senttejä kuin kiloja. Plus tavoitteena olisi painaa vähemmän kuin tuleva aviomies , meillä menee niin että mies yrittää kasvattaa painoaan ja minä hävittää sitä.
Olisi niin yksinkertaista kun mä vaan voisin luovuttaa mun kilojani hälle, joskin tokko huolisi kun taitavat läskiä liiaksi olla.. (ja niin tyhmä en minäkään ole, että lihaksista suostuisin luopumaan ja läskit jättämään)
Jees, mutta tsemppiä kaikille! Kuulostaa hienolta miten olette päässeet joulun jälkeen ruotuun. Mulla näytti joulun jälkeen yli 83, olin ennen sitä jo lähellä 80:ä. Se järkytti mutta taisi olla kaiken maailman turvotusta, kun laskikin sitten takaisin tosi nopsaan.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
361
362
363
364