Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11
12
13
...
410
411
412
413
>
FaerieS
maanantaina, 28. joulukuuta 2009 klo 18:12
Moi kukkanen,
mä roudasin mun kaikki suklaat töihin.
Kyllä saavat ne varmaan tän viikon aikana jo menee!
Useampi rasia niil tuhottavana
Eipähän jäänny mulle ne
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
ankkeliini
maanantaina, 28. joulukuuta 2009 klo 23:51
jaahas, takaisin täällä.
kävi siis perinteisesti, paino lähti hyvin laskuun ja kaikki meni niinkuin piti. sitten jotenkin aloin ajatella, että eiköhän tää mene tästä jo omalla painollaan ja kappas kuin kävi. ennen kuin huomasinkaan, olin taas lähtöruudussa.
no, 70kg on siis välitavoite. paino nyt jotain 73kg? vaikee sanoo kun ei oo vaakaa, mutta yli 70kg kuitenkin. mittanauhakin on hukassa, mutta eiköhän tuo löydy. jos sais taas motivaatiota mahdollisista tuloksista.
jep. pidemmän aikaa tätä on taas pyöritelty mielessä, mutta ei oo vaan saanut aikaseksi. mutta jos tässä niinkuin uudenvuoden lupauksena...
aika yllättävää.
tänään on sitten zumbailtu oikein olan takaa.
sykemittari näytti et olis mennyt n. 500kcal ja kiloklubin mukaan vajaa 300kcal...
kumpaakohan sitä uskois?
ankkeliini
perjantaina, 1. tammikuuta 2010 klo 10:44
Eilen tuli sitten rakettien katselun lomassa syötyä kokonainen suklaalevy, ihan yksin.
No, eihän se maailma siihen kaadu, mutta harmittaa.
No, tänään sitten ohjelmassa pulkkailua ja zumbaa, jos ne vähän korjaisi asiaa.
Uudenvuodenlupauskin tuli tehtyä: lupaan lopettaa tupakoinnin. (taas)
Jos vaikka liikkuminen tulisi taas helpommaksi ja saisi lisää energiaa. Toivottavasti tällä kertaa onnistun.
Hyvää uutta vuotta teille kaikille ja tsemppiä painonpudotukseen!
MaisaK
Katkeralla uusintakierroksella
perjantaina, 1. tammikuuta 2010 klo 16:18
Hyvää alkanutta Uutta Vuotta "kollegat"!
Meikäläinen ei oo edes käynyt vaa'assa vielä joulun syömäkierteen jäljiltä. On nimittäin vaaka fyysisestikin hukassa, muutin näet viime yönä. Jännitysmomentti syömisen kanssa vaan jatkuu, sillä käytössä ei ole keittiötä remontin keskellä
Mikro sentään on ja keittiö ehkä 1-2 viikon päästä. Suuri olisi kiusaus hakea safkat delistä, mutta ei auta kuin syödä valmiskeitttoja ja tehdä salaatteja. Tulee varmasti olemaan haastavaa päästä taas ojan pohjasta kultaiselle keskitielle.
Olen edelleenkin järkyttynyt että miten ihmeessä minä superkokenut laihduttaja, nytkin vikat 1,5 vuotta onnistuneesti ruokavaliota noudattanut tuolla tavalla repesin syömään kaikkea p...aa, tekosyynä joulu, kuume, muutto ja remontti
Miten tyhmä sitä ihmisen pitää olla
Olen koittanut analysoida mistä moinen johtuu, sillä muutenkin mielessä väikkyy kauhuskenaario kilojen palaamisesta (sehän on tapahtunut mulle 2 kertaa joskus aiemmin). En löydä mitään erityistä oikeaa syytä repsahdukseen. Erityisesti en edes pidä jouluruuista enkä tavanomaisista herkuista kuten piparit, joku Fazerin suklaa etc, vaan herkuttelupolitiikkani on joku äärimmäinen pieni gourmet herkku - jota ei sitten ole kaapissa lisää. Mikään normimässy ei kelpaa ja tätä nirsouttani olen käyttänyt hyväksi laihduttaessani. Nyt kuitenkin vetelin ihan mässytkin - eikä ne olleet edes hyviä, mutta miksi ne piti syödä - ja vaikkei edes ollut nälkä. En ymmärrä itseäni, sillä minulla ei ole mitään ahmimishäiriötä (ei ainakaan ennen) ja vaikka olisi kuinkä nälkä, en koskaan mene mättösyömään kaapista "jotain vaan", päin vastoin, kun keho saa ruokaa vähemmän kuin normaalisti, niin kaiken ruoan pitää olla laadukasta ja erityisherkullista - muuten laihduttaminen ei ole mielekästä mulle.
Kirjoitan tämän jos jollekin muulle on käynyt noin ja osaisi sanoa että miksi järkevä (?) kokenut, herkuttelun salliva laihduttaja tälleen repsahtaa johonkin vaan mättöruokaan? Sillonhan tämä voi toistua paitsi jouluna, niin aina kun on muka joku syy (kipeänä, muina juhlapyhinä). Ja itken verikyyneleitä joka kilosta joka tulee takaisin, sillä tämänkertainen laihdutus on mennyt hitaammin ja jumittaen enemmän kuin ikinä. (Ja painonpudotuksellani tavoittelen parempaa verensokeritasapainoa ja vähemmän nivelkipuja ensisijaisesti, siksi paino ei saa palata, etten sairastu pahasti)
Joka tapauksessa, toivottavasti kaikilla muilla meni joulun ja uuden vuoden välinen aika fiksummin kuin täällä
hjuva
perjantaina, 1. tammikuuta 2010 klo 22:19
Ja nyt perinteisesti uusi vuosi ja uudet tavoitteet. Tiputtelin kesän ja syksyn aikana raskauskilot ja niitä olikin muutama, sillä ennen synnytystä vaaka näytti 99 kg. Viidessä kuukaudessa pääsin takaisin lähtöpainoon ja siinä olen sitten jumitellut ainakin kolme kuukautta. Eli nyt painoa 72,5 ja tavoitteena saada vielä kymmenen kiloa pois. Pituutta on 167 cm. Ensimmäinen tavoite on päästä kutosilla alkaviin lukuihin.
MaisaK: mulla on kanssa nämä pyhät menneet ihan lekkeriksi syömisen suhteen. Mulla tosin osasyynä on se, että joulukuussa oli läheisellä ihmisellä vaikeuksia ja se vei multa ruokahalun. Ei siis tehnyt mieli syödä ja sit kun ajatteli, että täytyyhän tässä jotain syödä, niin herkut luisuivat suuhun. Musta oikeasti tuntuu, että elin koko joulukuun herkuilla. Paino ei onneksi juurikaan noussut johtuen varmaan siitä, että en kuitenkaan syönyt kalorimääräisesti paljon.
Tänään kävin lenkillä ja oli kyllä kylmä
Mulla on vielä kylmäallergia ja kylmällä liikkuessa jalkoihin nousee paukamia ja niitä kutittaa ja kuumottaa ihan älyttömästi. Toivottavasti siis jossain vaiheessa tulee vähän leudommat kelit.
Myrtille
Alkupaino 12.10.09 74,5kg, tavoite 68kg
lauantaina, 2. tammikuuta 2010 klo 11:15
Minulla näyttää vaaka nyt 71, ennen joulua käväisin jo 70,3:ssa mutta hassusti kävi. Nyt on kyllä ollut niin paljon valvomisia ja viini-iltojakin että varmaan osa on turvotusta/ummetusta. Varmaan realistisin kuva painosta tulee sitten ensi viikolla, kun menen takaisin töihin ja rytmi normalisoituu,
MaisaK, samaa mietin kuin sinä:
miksi ihmeessä sitä mässyttelee
koko loman ajan, vaikkei siitä niin suurta mielihyvää saa? Onneksi olen käynyt aika aktiivisesti jumppaamassa myös nyt joulunpyhinä (tänäänkin olis tarkoitus käydä body pumpissa).
Mun tavoite on 68, eli ei enää kovin kaukana. Raskauskiloja karistelen, lokakuun puolivälin alkupaino oli 75,6 (ja "vauva" siis jo yli vuoden ikäinen). Aika tiukassa istuvat nää mun kilot!
Kalorimääristä
: olen syönyt noin 1500kcal/päivä, ja kerran-pari viikossa vähän enemmän, ja kun huvikseni laskin parin viikon keskiarvokalorit niin huomasin olevani tosi lähellä
kiloklubin suositusta
, joka mukamas tuntuu niin korkealta. Ja paino on koko ajan laskenut (hitaasti mutta kuitenkin), lukuunottamatta paria viikkoa nyt jouluna. Johtopäätös: voinen huoletta syödä sen 1600/päivä, jos ei sitten ole noita herkuttelupäiviä. Tai sitten viikolla 1500 ja viikonloppuna vähän enemmän.
chaux
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 16:18
Takaisin Kiloklubiin parin kuukauden tauon jälkeen jotta tuo 70kg tavoite tuntuisi helpommalta (varsinkin joululoman mässäilyn jälkeen
). Kesän jälkeen on lähtenyt 7 kiloa, ja ensi kesäksi tavoitteena on 68kg, eli matkaa vielä nuo samat 7 kiloa...
Säästyypä muuten rahaa kun ei viitsi käydä alennusmyynneillä kun ne vaatteet olisivat kumminkin pian liian suuria
Tsemppiä kaikille ja onnea kaikille niille jotka ovat jo saavuttaneet ihannepainonsa
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 11:15
Joulun ja uuden vuoden mässäilyjen jälkeen paino on kivunnut 74,7 kiloon. Jo ennen lomaa päätin, että yli 75 kilon ei saa päästää painoa ja nyt ollaan jo ihan hilikulla. Ennen joulua paino oli parhaimmillaan 73,3 kg mutta normaalisti siis n. 74 kiloa. PAljon ei ole tullut, mutta kuitenkin vähän. Laskuri sanoo, että 70 kilon tvaoitteeseen menee vielä 9 viikkoa aikaa. Eli hiihtolomaan mennessä olisi pitänyt tuon läskimäärän hävitä ja kesään mennessä haluaisin olla siinä 66-67 kilon kunnossa. Se on tavoitteeni. Mutta enenmmänkin saa tippua jos on tippuakseen. Tuohon 66 kiloon olisin kyllä jo tosi tyytyväinen!
Tsempataan toisiamme niin päästään paremmin tuloksiin! Ja hyvää tätä vuotta kaikille terlle!
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 11:28
Ja chaux, aika hyvin ollaan samoissa mitoissa ja tavoitteissa. Mullakin on lähtenyt tuo 6,5 kiloa ja tavoitepainokin on aika lailla sama. Mäkin olen yrittänyt vältellä tuota shoppailua. Housuja en oo viitsinyt ostaa koska ne jää aina liian suuriksi kun laihduttaa ja ne on kuitenkin aika kalliita. Nyt sain kuitenkin äidiltäni Espritin farkut (joita se kauppasi mulle jo kesällä, olivat kuitenkin silloin ihan liian pienet) jotka on jääneet sille suuriksi. Mulle oli pikkusen tiukat nyt mutta meni kiinni asti kuitenkin
Ne on mun ekat tavoitefarkut. Kun ne saan jalkaani niin, ettei ykskään makkara tursua mistään, niin eka tavoite on saavutettu. Näin kävi yksille farkuille viime kesänä. Eka ne oli vyötäröltä niin pienet ettei voinut pitää tiukkojen paitojen kanssa ja nyt niin suuret ettei voi ilman vyötä pitää.
Paitojen kanssa ei ole niin väliä. NIitä voin ostaa ja ne ei yleensä jää isoiksi. Jos jotain trikoopaitoja tms. ostaa, niin otan muutenkin aina S-koon koska en tykkää jos paidat rupeaa lerpattamaan helmasta tai hihoista. Mutta joo, takki olisi tarpeen mutta sitä en nyt viitsi ostaa. Viime talven takit on jo vähän lerppuja vaan eiköhän ne tähän tarpeeseen mene
sarbba
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 11:34
moikka, täällä yksi 70kg tavottelija myös
5kg olis matkaa siihen, sitten uusi -5kg tavoite ja päämääärä olis tavoitettu... vasta tosiaan tutustulen tähän k.klubiin, mutta erittäin toiveikkaana olen onnistumiseni suhteen.. saa sitten nähdä
onneksi kesään on vielä aikaa...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10