Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
54
55
56
57
58
59
60
...
410
411
412
413
>
anis84
sisulla eteenpäin
torstaina, 18. maaliskuuta 2010 klo 21:46
Moikka!
Viime viikonlopun syöpöttelyn tulokset sain sentään karistettua takaisin lähtölukemiin ja tässä on muutama päivä mennyt tosi hienosti, pallot vihreällä ja kalorit kurissa. Äsken kuitenkaan (puol kymmeneltä illalla) jostain syystä en ottanut sitä ennalta merkkaamaani banaania, vaan ison kourallisen sipsejä.... Äly hoi!
Aava Linnea
torstaina, 18. maaliskuuta 2010 klo 22:18
Voi pojat, mulla ei oo menny nyt kovin vahvasti. Tässä on ollut kaikenlaisia sosiaalisia tapahtumia leffailtojen muodossa, ja niihinhän kuuluu erottomattomasti syöpöttely...
Ja housutki on jo liian isot, eivät istu enää kunnolla (okei, tää on ihan kiva juttu). Harmittaa, ostin nämä just ennen joulua ja kohta joutuu pistämään rahaa uusiin. Siistit edustushousutki on ihan liian isot jo. Ja tiliä kävin tänään katsomassa, ja ikävältähän se näytti...
Ja nyt on luentoja siihen malliin, että pitäis revetä kolmeen eri suuntaan yhtä aikaa. Kaikki yhtä lailla mielenkiintoisia ja hyödyllisiä, ja yhtä aikaa menossa.
Niin, eikä ulko-oven lukkokaan meinaa toimia. Se on semmonen sähkösellä piippausavaimella toimiva, ja seisottaa minua joka kerta 10...30 min ulkona, ennen ku päättää toimia. Opiskelija-asuntosäätiölle pitää mennä toteamaan tämä tilanne, mutta enpä usko että kovin nopeasti mitään hyödyllistä saavat aikaiseksi.
Joo, ja naapurikämpän remppa on ollu menossa lokakuun alusta asti. Joka päivä. Kauhee melu. Ja alakerran naapurit tappelee...
Pahoittelen avautumista, nyt helpotti jo
Babooshka
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 10:02
Jesjes, viime viikosta on vähän taas hilauduttu alas päin.
Viime viikolla: 74,2
Tänään: 73,8
Laskeskelin tuossa, että vaaka näyttää noin 1,8kg enemmän lattialla punnittaessa. Mikä tarkoittaisi, että mun aloituspaino oli 77,8kg. Eli pudotusta on tullut 3,6kg. Joulukuun alusta tosin, eli hidasta on ollut. Mutta empä niin hirmuisen tehokkaasti ole aina jaksanutkaan laihdutella. Nyt mun vajeet on olleet 170 ja 640 välillä, yleensä siinä viidensadan pintaan, mitä KK:kin suosittelee. Eniten herjaa aina herkkupallura, ja siinä kai se mun suurin ongelma onkin: suklaa namnamnam.
Elsiina
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 14:26
-0,3kg / viikko
Viimeisin viikko on ollut painon suhteen yhtä kippurakäyrää. Paino väliin jopa nousi (71.5! ) ja sitten taas humpsahti, tällä kertaa alle 71. Vähähiilarisella on menty, nyt lisään kasviksia niin että pääsen selkeästi vihreille takaisin. Viljat, peruna, makaroni ja riisi vielä saa puuttua ruokalistalta toistaiseksi.
Mitat
70.7kg/ 84.0cm
amisatt
Sama se, mistä on kiinnostunut, kunhan on jostakin kiinnostunut!
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 16:40
Heissan kaikille!
Tänään lukemat 79,6. Siitä on aikaa useita vuosia, kun paino on seiskalla alkanut. Huimillaan se on käynyt 96,6 kilossa. Toivottavasti suunta alaspäin jatkuu vielä kilon jos toisenkin
.
Hyvää kevään alkua kaikille ja tsemppiä urakkaan!
amisatt
a.x.e
Synnyin itkien muiden hymyillessä, mutta elän elämäni niin, että voin kuolla hymyillen muiden itkiessä
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 16:59
Amisatt:
Sulla on kyllä niiiiiin hyvä toi motto
Tulee väsitämättä mieleeni kun kerran olin steppiairobikissä vuosia sitten...ja vetäjänä oli todella energinen ja pirteä nainen.
Siinä ensimmäisiä askelluksia tehdessä oli meno jo todella kovaa...ja me jumppalaiset yritettiin sitten pysyä tuon vauhtimimmin mukana.
Ilmeisesti ohjaajakin huomasi, että eihän me mitään mukana pysytä..Niin huuti sitten meille että; "Ei ole väliä miten tekkee...kunhan tekkee
Vieläkin pistää naurattamaan että ollaan me vissiin oltu sielläkin melkonen näky
No anyway! Tervetuloa mukaan..ja ONNEA seiskalla alkavasta painosta
Bender
Everything after but is load of crap!
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 17:32
Onko
axe
lla pohjoiskarjalaista taustaa, kuulosti tutulle tuo teköminen..
Ei sais hehkutella näin mitätöntä asiaa, mutta tänään vaakassa
vilahti
73,5 kg, mutta asettui sitten kuitenkin 74 kiloon. Enivei, olen nähnyt sen legendaarisen kolmosen viimeksi varmaan viisi-kuusi vuotta sitten. Yritän hillitä itseni ja malttaa olla hehkuttamatta jokaista uutta numeroa, ei jaksa muistaa kauemmas kuin 8 vuotta sitten. Sitä ennen ei painoja murehdittu.
Ja sitten se toinen asia, mulla ei ole metrimittaa mutta teen sellaista leikkimielistä vyötärönmittausta lasten pituusmitan kanssa, kiepautan narun, laturinjohdon tai minkä milloinkin vyötärön ympärille ja vertaan sitä lasten mittariin seinällä. Menetelmän tieteellisen reliabiliteetin takia olen suhtautunut muutaman sentin heittoihin huumorilla, mutta tänään mitta oli ensimmäisen kerran alle sen diabetesrajan. Kun takana on yövuoro ja menkat päällä, luulen että mitta on suurin mahdollinen mitä nyt voi mitata. JEE! Pitäiskö ostaa mittanauha?
Chorpel
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 20:22
Hei kaikki!
Liityn epävarmana tänne teihin, kun vaaka näytti äsken suotuisat 74,9!
En ollut uskoa tuota lukua, ja siksi pysyttelenkin sekä 75sissa, että täällä, kunnes oon selkeämmin tuon 75:n alapuolella.
Mulla oli tässä reilun kuukauden jumi, joka on viimein hellittänyt ja paino näyttänyt lähteneen taas laskusuuntaan, jes!
löppönen
perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 20:28
Tervetuloa Chorpel!
Minä taas tänään hieman hyppelehdin etukäteen vaa'lla, ja näytti 73kg!! Hyppäsin monta kertaa, ja silti! Nyt tän lukeman olis parempi kestää sunnuntaihin asti, mikään ei olis niin hieno viikon päätös kun tuo luku!
Tsemppiä vaan päälle siihen asti
pirtsu
32v kolmen lapsen äiti. Kertaalleen näillä ohjeilla laihduttanut lähes 10kg.. nyt uusi yritys ja tällä kertaa tarkoitus saada lukemat PYSYMÄÄN normaalissa. Lähtö 22.8.2011 78kg/167cm..tavoite -14kg.
lauantaina, 20. maaliskuuta 2010 klo 12:12
Hienoa
löppönen
ja kaikki muutkin!!
Mä taidan nyt jättää tämän listan lopullisesti ja siirryn tuonne 65kilon tavoittelijoihin.
Mun
pit
i käydä vaaálla vasta ensi viikolla seuraavan kerran, mutta tänään en voinut vastustaa kiusausta.. tosin kävin vasta aamupalan
jälkeen
, mutta wou!! Vaaka näytti lukemaa
69,5
!! Nyt on ollut niin monta kertaa alle seisemänkympin, että kaippa se pikkuhiljaa vakiintuu tuonne kutosella alkaviin lukemiin.
Pakko se on uskoa, eka tavoite saavutettu! Eikä ole tehnyt edes vaikeaa!!
KIITOS KILOKLUBI!!!
Heippa hei ja tsemppiä kaikille!
Osan kanssa tavataan varmasti tuolla toisessa ketjussa!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
54
55
56
57
58