Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
455
456
457
458
459
460
461
...
493
494
495
496
>
Felicis
It's up to me.
keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 00:11
Hei, ajattelinpa esittäytyä, vaikka olen saattanut sen kertaalleen tehdä jo alkuvuodesta. Eli olen aikoinaan alkuvuodesta aloittanut Kiloklubin kanssa, mutta erinäisistä mm. terveydellisistä syistä painon pudottaminen jäi keväällä todella vaiheeseen. Nyt olen sitten ottanut itseäni uudelleen niskasta kiinni taas ja toivon, että ei tarvitse jättää projektia kesken taas heti alkuunsa.
Viikonloppuna punnitessa paino oli tasan 74 kg, mikä tarkoittaa, että pudotettavaa on jotain 15 ja 20 kg väliltä. Pituutta siis on kertynyt "huimat" 156 cm.
Tällä hetkellä yritän erityisesti panostaa siihen, että ruuan laatu olisi parempaa ja vähitellen lisätä treenin määrää viikkorutiinissa. Baby steps, kuten kavereillani on tapana sanoa. Millään hirveällä kiireellä en pyri kiloja tiputtamaan, mutta toivottavasti tietysti tulosta tulisi ennemmin mieluummin kuin myöhemmin...
Tsemppiä kaikille pudotukseen!
Cchili
keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 07:03
Ihanaa aina tämän kiireen keskellä saada oikein kunnon syysflunssa.
Kiitos neuvoista koskien kiireistä arkea...mä koitan vaan rämpiä jotenkin. Ei tää yksin oo mitään herkkua. Varsinkin ku mies on Pohjanmaalla ja kotiin on ikävä. Mut se siitä. Kyllä mä pärjään ja kestän...kyllähän mä tähänkin asti oon kestäny.
Ruokailut koitan siinä sivussa hoitaa jotenkin järkevästi. Onneks pääsen murun luo kotiin ens vkolopuks.♥ Lapset menee isälleen. ♪♫♪
Maanantaina puntari näytti samaa 74,4, kuin viime vkolla, mut tänään (vaikka vannoin et käyn vaan maanantaisin) paino oli 74kg. Kaks kiloa olis tavoitteena jouluun mennessä saada vielä pois. Ja jos keväällä (maaliskuun loppuun mennessä) sit olis mittarissa 70kg. Yritän olla ahnehtimatta näiden kilojen kanssa, koska sit kuitenkin käy kehnosti. Hienoa titetenkin, jos putoo enemmän ja aiemmin
mut noihinkin kiloihin olisin enemmän ku tyytyväinen.
Jahas...jos lähtis koiran käyttää ja sit muksuja tahoilleen. Mukavaa keskiviikko päivää!
kenke
keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 09:43
Ai niin, mie pääsin jo täältä pois! Ilmeisesti nesteet humpsahti liikkeelle, kun maanantaina vaaka näytti 69,3 kg. Toivottavasti ei tarvii enää palata tänne
Eagle
keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 12:47
Hairahdin tänään vaa'alle, kun on tullut syötyä ihan kaikkea mahdollista ja ostettua suklaata ja kaikkea. Aamulla oli tosi turvonnut olo, nesteet kiristi jalkoja ja käsiä ja ajattelin käydä hakemassa motivaation nostamiseksi hirvittävät lukemat vaa'alta. Mutta mitä ihmettä? Vaaka sanoo -400g perjantaista ja lukemat on 69,9
Pitäisiköhän kalibroida mittari
Päätin sit kuitenkin vain kalibroida tavoitteen, ja laitoin tikkeriin tavoitteeksi 68kg. Sitten olisin tyytyväinen itseeni.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 22:44 muokkaaja: Eagle »
ma_ria_k
keskiviikkona, 26. syyskuuta 2012 klo 14:33
Aika kuluu kuin siivillä ja painokin putoaa siinä sivussa. Puntarissä tänään 74,3Kg ELI "ENÄÄN" 4,3Kg
Täältä tullaan 70!!
Onnea!!!
Kenke
ja
Eagle
Perässä tullaan
smuut
torstaina, 27. syyskuuta 2012 klo 12:23
Onnittelut! Siellä on jotkut jo päässeet alle 7kympin!!! Kovaa vauhtia perässä, siihen tavoitteeseen matkaa enää 1.1kg
Voihan Putikka! Kyllä on ärsyttävää, samalla kuitenkin iso hatunnosto sinulle
Uskomattoman hienosti jaksat yrittää vaikkei tulosta niin helposti synnykään, itse olisin varmaan jo lyönyt hanskat tiskiin.... Toivonpa siis todella että joku syy painon nousulle/jumittamiselle löytyisi pian! Tsemppiä sinulle, niin kuin myös kaikille muillekin!
fixme
perjantaina, 28. syyskuuta 2012 klo 12:53
..maaginen 70kg on lähentynyt kolmen viikon kiloklubittomana aikanakautena pelottavan nopeasti. Ei se kyllä haittaa, ensiviikolla on synttärit ja ainahan se on kivempaa tuntea itsensä hoikemmaksi
Kolmessa viikossa tippunut yhteensä hurjat 4,1kg. On nuo ruokailutkin kyllä olleet sitä mallia etten yhtään ihmettele että tippuikin. En viitsinyt päivittää tickeriä ihan kohdalleen kun on viikonloppu tulossa ja paino nousee tämänaamuisesta 70,4kg:stä kuitenkin ylemmäs kun jään yksin kotiin ja kaapit täynnä ruokaa...
nenninen
Mikään ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu
perjantaina, 28. syyskuuta 2012 klo 15:42
Mukava lukea miten osa on jo päässy alempaan ketjuun muillakin menee hienosti.
Ryhtiliike on lähteny mullakin ihan mukavasti päälle. Nyt sitten jatkan siitä mihin keväällä pääsin. Sisko oli löytäny juoksuohjelma, johon ihastuin ja jota oon nyt noudattanu neljättä viikkoa aamuisin ja joka lenkin päälle tehny pienen niska-hartiajumpan ja venyttelyn, niin kyllä sitä on ihme ja kumma alkanu kaipaamaan. Ja se olo on niin hyvä sen jälkeen... Nyt sitten koitan rukata ruokavaliotakin paremmaksi. Oon normaalisti aikamoinen sokerihiiri.
Toivottavasti löydät Putikka jonkun ratkaisun tuohon jumiin. Itsellänikin on tuo ehdotettu kilpirauhasen vajaatoiminta, joka on kyllä hankala tauti ilman lääkitystä. Mutta huomaisit sen varmaan väsymyksestä jne.
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
sunnuntaina, 30. syyskuuta 2012 klo 15:15
Kiitos tsemppareille.Mulla petti kantti ihan täysin ja olen loppuviikon syönyt ihan mitä sattuu; pitsaa, karkkia, sipsejä, jäätelöä..Uhhuh. Tuli vain totaalinen väsymys tätä kaikkea kohtaan ja arvatkaas mitä puntari sanoo? 80 kiloa. Mahtavaa. Viimeksi olen painanut näin paljon 1,5v sitten ja nyt sain vajaassa viikossa painon tuonne.
Vihan ja pettymyksen tunteita omaa itseä kohtaan on mahdoton edes kuvailla. Itkun ja vihan sekaisin tuntein lähdin juoksulenkille ja päätin, että ei enää KOSKAAN. Mun painoni ei enää KOSKAAN tule olemaan kasilla alkava eikä edes 75 yli jahka tämän saan taas takaisin tuonne 74 kiloon. Olkoonkin siinä sitten vaikka loppuelämän, mutta ei ainakaan tällasta enää. I K I N Ä. Että kaipa tämäkin oli opetus sinänsä; tajusin että 74 kiloisena oloni on kuitenkin ollut hyvä, ja siihen olen tyytyväinen. Jos se siitä joskus putoaa, hyvä, jos ei , niin ei.
Cchili
maanantaina, 1. lokakuuta 2012 klo 07:23
Olipas iloinen yllätys, ku vakaa näytti 100g vähemmän ku viikko sitte. Vkoloppuna tuli kuitenkin vedettyä jäätelöä oikein kaksin käsin miehen kanssa sohvalla istuen.
Ja toi automatka pohjanmaalta tänne pk-seudulle oli sellasta mussutusta kyllä.
Mut siis hyvä näin...tästä jatkuu matka alaspäin toivottavasti.
Tsemppiä harmaaseen lokakuun ensimmäiseen päivään!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
455
456
457
458
459