Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
...
410
411
412
413
>
Täsmä
torstaina, 26. marraskuuta 2009 klo 11:59
Tuska alkoi nousta viikonlopun jälkeen, kun päivä toisensa perään paino kipusi ylöspäin 100-200g päivässä, vaikka söin terveellisesti ja liikuikin. Mikä lie pyrähdys se oli, mutta tänä aamuna taas vaaka näyttikin uusia lukemia, ja oltiinkin 300 g viikon takaisia lukemia alempana... siis sinnikkyys & kärsivällisyys palkitaan, ja sekin on varmaan syytä muistaa, että ei paino ihan vakaa taida olla, vaan siellä on sellaista pientä taustakohinaa koko ajan, ja tärkeintä on, että keskimäärin suunta on vakaa ja alaspäin.
Sinnikkyyttä ja kärsivällisyyttä kaikille!
Argonne
torstaina, 26. marraskuuta 2009 klo 12:39
Noh niin, rekisteröidyin tänään tänne kiloklubiin. Alkupaino oli siinä 76 kiloa, sain viikossa kilon pois menemällä kuntosalille jossa hikoilin kaikissa karmeissa hiihto, soutu ja ylämäkivempaimissa. Kevensin myös lounaitani. Nyt ei varmaan paino enää laskusuunnassa, meni vähän makkaran syönniksi, pitää tänään ryhdistäytyä. Katselin muita postituksia ja huomasin ettei minulla hajuakaan päivittäisistä kalorimääristäni tms. Jopa ruokapäiväkirja tuntuu vaikealta kun on kolme lasta ja meno päällä. Yritän vaan välttää kaikkea makkaraa, suolasipsejä, voita leivän päällä ja lisätä vihannesta ja hedelmää sekä liikuntaa.
70 kiloa välietappi, luulen kyllä sen saavuttavan kunhan vähän itsekuria (helpommin kyllä sanottu kuin tehty
, mutta siitä alaspäin joudun varmaan kunnon prässiin.
kissanhäntä
torstaina, 26. marraskuuta 2009 klo 20:12
Kissanhäntä jatkaa hyväksi havaittua linjaa... Miten se onkaan niin helppoa syödä terveellisesti kuin vain haluaa!!
Eli siis koko ajan saa näin kuukautisten aikaa taistella itsensä kanssa siitä, että ei ota suolapähkinöitä kaapista, tai pullaa liian kanssa tai muutakaan "liian hyvää"...
Terveellinen perusruoka on vaan ihmeellistä - ihan tavallinen peruna-jauhelihakastike maistui niin hyvältä, että!! Ja nälkä kesti poissa, eikä tarvinnut popsia välipaloja.... Se on se helmasynti, jota minä harrastan.
Onneksi tänäänkään en ole siihen sortunut.. eilen illalla oli pakko vähän käväistä vaa-assa, ja se näytti miinusta!!
Olin tosi
Nyt laittamaan lapset nukkumaan ja odottamaan huomista päivää!
meheväinen
perjantaina, 27. marraskuuta 2009 klo 09:14
Heippa kaikille!
100 % ruisleipää mussuttelen ja koitan heti aamusta tehdä vihreälle kuitupallolle hyvät perustukset
sitten kahvia pari kuppia päälle ja me-nok-si. En ole kahvijuttuihin täällä törmännyt, kuinkahan huonona sen juomista pidetään? Itse juon 1 - 3 kuppia päivässä, en siis mikään suurkuluttaja ole kummiskaan. Väsymisen ja pääkivun merkkejä on kyllä ilmassa jos ei kuppiakaan päivässä nautiskele
.
Onnillinen: minä ainakin näin alkuun punnitsen kerran viikossa, maanantai aamuisin ja ehkä kun tahti tippuu niin harvennan ainakin kahden viikon väleihin. Koitan siis minimoida + tulokset jatkossa...
Hienosti on useimmilla kilot karisseet ja siitä tosiaan saa itsekkin lisää tsemppiä jatkoon. En malta odottaa että 70 menee rikki ja pääsen 6 alkavaan lukemaan, sitten ei ole enää mitään hoppua....jos kesään mennessä olis 65 mittarissa
niin se riittää hiaaanosti!
Viikonloppu on jo ovella, muistakaa
pikkusen
herkutellakkin
Sehn
perjantaina, 27. marraskuuta 2009 klo 09:27
Plääh, mulla ehti jo nakuttaa vaaka useampana päivänä 73,3 kg, mutta eikös se nyt sitten pongahtanut 74,5 kg:aan. Tosin syynä on varmasti parikin asiaa, toinen on pikkujouluputki (4 perättäistä juhlapäivää, aah) ja toinen se, että just alkoi menkat. Tuntuu että nuo kuukautisetkin tulee koko aika ihan vaan kiusallaan sabotoimaan mun painokäyriä
Nyt kuitenkin on ihan hyvä fiilis syömisten suhteen, jospa se paino vielä pääsisi 72,x alkuiseksi jouluun mennessä
Motivaatio on nykyisin kyllä hyvä, sillä odotan niin sitä että näyttää ja tuntuu hoikalta. Tuntuu ettei nämä pudotetut kilot 81-74 tunnu yhtään missään ja oisin kyllä toivonut että tässä vaiheessa näyttäisi jo edes vähän sopusuhtaisemmalta. Mutta ei. Ehkä sit alle 70 kg:n alkaa jo selkeämpiä muutoksia tulla kun vaatekoko varmaan pienenee jne...
Juulia29
perjantaina, 27. marraskuuta 2009 klo 09:50
Viikonlopun alkua kaikille
tänään virallinen punnituspäivä, vaikka käynkin vaalla joka aamu, ihan vain motivaation vuoksi, vaikka tietäähän sen naisen kehon että joskus paino voi nousta yhtäkkiä hormoneista johtuen . Tällä viikolla sahannut 73,4-73,9 välillä tänään pohjalukema 73,3 kg. Kahden viikon tulos on näin ollen 2,6 kg. Aika hienosti
mut alussahan osansa tekevät nesteet.
Kaksi ateriaa korvaan edelleen herbalife-pirtelöillä. Lisään joukkoon hedelmiä, marjoja, jogurttia ym. mielen mukaan. Lisäksi 400-600g kasviksia, yksi tasapainoinen lämmin ateria, hyviä rasvoja ja kalorit 1400 pinnassa.
Tänään olis luvassa biletystä hyvän ystävän kanssa. Eli huomenna fiilis varmasti ei niin fresh kuin tänään
Saa nähdä joko ens perjantaina pääsisin ekaan tavoitteeseen eli 73 kg, voidakseni jatkaa matkaa seuraavaan tavoitteeseen eli 71 kg. Lopulluínen tavoite oli siis se 68kg näillä näkymin.
kissanhäntä
perjantaina, 27. marraskuuta 2009 klo 20:58
Juur kun pääsin sanomasta, että homma on pysynyt hyvin hanskassa, kävin tänään ystävättäreni luona kyläilemässä, ja koska tavallinen ruoka jäi väliin, oli karmaiseva nälkä kun tulin kotiin! Mitä siitä seurasi?? Aivan järjetön ahmiminen, eikä viisaasta ateriarytmistä ollut tietoakaan!!
Onneksi sain pysäytettyä itseni ajoissa, eikä kalorit karanneet taivaisiin!! Mutta, minkä opetuksen minä taas sainkaan?? Täytyy muistaa syödä ajoissa ja kunnolla, että nälkä ei pääse yllättämään!!!
Minulla siis alkupaino 75,5, pituutta 165cm ja tavoite on ainakin -7 kg! Kova tavoite olisi kymppi, mutta otan maltillisesti ja ensin tavoittelen 70 kiloa....
Tosi hyvin on pudottaja-kolleegoilla lähtenyt paino putoamaan!! Hyvä homma!!
Mukavaa viikonloppua!
pikkupossu
Seuraava kilo on aina tärkein!
lauantaina, 28. marraskuuta 2009 klo 12:55
Hellou, täällä myös yksi 70 tavoittelija!
Nyt takana kadotettuja kiloja 21,6, hyvin tuntuu paino edelleen putoavan..tokikin vauhti on huomattavasti hidastunut, mutta sitä nyt osasinkin odottaa! Aikana syömisiä oon nyt tarkkaillut puolisen vuotta. Ja vaikka en itse myönnäkkään, niin kaippa nuo kadotetut kilot jo jossain alkaa näkyä. Pitkästä aikaa pääsin todistamaan ihmettä, sillä vaatekaupasta tarttui koon 38 farkut
Olihan se huvittavaa kun meikäläinen lähti kokeileen koosta 44 farkkuja
Mutta tosiaan tässä vähän faktoja meikäläisen prokkiksesta:
Paino: 92,9kg -> 71,3
Bmi: 33,7 -> 25,9
Tavoite: 65 -> matkaa jäljellä 6,3kg
Ja pituutta huimat 166
Tsemppiä kaikille kanssa kaventujille!!!
Anaria
sunnuntaina, 29. marraskuuta 2009 klo 09:11
Minä liityn myös tähän porukkaan ainakin joksikin aikaa. Minulla on sellainen tilanne, että viimeisen vuoden ajan minulle on tullut painoa lisää noin kilon verran kuukaudessa. Syiksi kai voisin luetella muun muassa sen, että en ole liikkunut yhtä säännöllisesti tai runsaasti kuin ennen, ajoittain liiallisen erityisesti suklaalla herkuttelun ja liian usein ulkona syömisen. Vuosi sitten painoin noin 72 kiloa, nyt 82, mikä on aikalailla korkein paino, jossa olen koskaan ollut. Pituutta minulla on 170 senttiä. Alan olla huolissani siiä, tuleeko minulle terveysongelmia tästä painosta ja lisäksi mahdun enää suhteellisen pieneen määrään vaatteitani, sillä olen usein kevyempänäkin haaveillut vielä hoikistuvani ja ostanut sitä varten suhteellisen istuvia vaatteita, joiden sitten ajattelin muutaman kilon kevyempänä sopivan minulle vieläkin paremmin. Nyt monet näyttäisivät naurettavilta päälläni eivätkä kaikki housut mene edes kunnolla kiinni.
Toivon, että pääsen nyt alkuun nopeasti sentään seitsemällä alkaville luvuille, sillä tuo kahdeksikko häiritsee minua suuresti. Eiköhän se sentään onnistu.
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
sunnuntaina, 29. marraskuuta 2009 klo 09:28
Sunnuntaihuomenia kaikille!
Hienosti oot Pikkupossu saanut painon laskemaan. Voin vaan kuvitella sen ilon määrää, kun kaupassa kokeilit farkkuja ja huomasit, että hei, tämä 44 on IHAN liian iso ja 42 on myös liian iso jne. Mäkin jouduin tai oikeastaan sain ostaa eilen uudet farkut, kun kaikki entiset lusuttaa ikävästi. Ei ne suorastaan niin isoja ole, että päältä tippuisi mutta ei enää istu kunnolla kun reidessä ja takapuolessa on väljää ja koko ajan saa nostella niitä ylös päin
Mulla painoa tänään 74,3. Nyt pitäis tiistaihin mennessä saada se laskemaan (viime viikolla paino siis 74,2kg) koska tänään kropassa painaa eilisen 3 tunnin treeni ja ens viikolla alkaakin sitten jo nämä naisten onnenpäivät, eli siihen väliin kun saisi yhden kevyemmän päivän, niin ois taas motivaatiota selvitä ens viikonlopun kaksista pikkujouluista
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
...
410