Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
337
338
339
340
341
342
343
...
410
411
412
413
>
villiina
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 06:42
puntari näytti samaa ku viikko sitte, 82,2 kg, mutta vyötäröltä oli lähteny 2 cm
Ehkä viikonlopun synttäreidn juhlinta sitten vaa'assa näkyi...
tiitiliini
(ent. vegaanityttö)
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 08:08
Tullu oltuu kaks viikkoo vähän miten sattuu.. Ja painokin noussut vähän. Viime torstaina en ees käyny vaa'alla. Tänään kävin, ja oli noussut 500g toissa torstaista. Eli onneks ei kovin iso takapakki
Mie taidan vetää vähän turhan tiukoilla kaloreilla, kun laihdutan ja siks tekee sitten vielä enemmän mieli olla miten sattuu ja antaakin helpommin periks kiusaukselle. Pitää opetella pääsemään tästä "painon-laskettava-mahdollisimman nopeasti"-mentaliteetista. Oon syöny n.1500kcal/pvä, eikä se tunnu olevan ihan tarpeeks.. Ton lisäks on viikottain tullu pidettyy vähän vapaampi kalorilaskuton päivä ja niinhän se sitten venähti viimesimmällä kerralla pariviikkoseks melkei.
Nostan siis vähäsen päivittäisiä kaloreita, liikun edelleen säännöllisesti 3-5päivänä viikossa ja ehkä tämä sitten taas tästä
Oon muuten puol rakastunut sulkapalloon! Pelatahan mie en juurikaan osaa, mutta se lätkiminen on kivaa! Ollaan pari kertaa käyty ton elämäni miehen kanssa lätkimässä ja ehottomasti haluan vieläki. Puhuttiinki et tästä tulis semmonen kerran-kaks/kk hommeli. (Mielellää sitä kävis vaikka joka viikko, mut se kentän vuokra on kuitenki 6€/hlö meiltä ja miulla menee jo 50€/kk kuntokeskukseen).
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 08:54
Hei täällähän on kivasti uusia taas ja mukavasti tullut juttua! Itse kävin vatsataudin kourissa ja nyt ollaan taas takaisin pelissä mukana.
fixme
; voi mikä tuuri..
Toivottavasti jalka paranee nopsaan!
Mä en ole nyt puntarilla käynytkään, sunnuntai-ilta ja maanantai menit ihan täysin syömättä, ei vaan maistunut mikään ja toisesta päästä tuli tyhjennystä..
Tiistai ja keskiviikko meni puolestaan sitten takaisin tankatessa, oli ihan hillitön nälkä ja vedin kyllä surutta lähes kaikkea mitä halusin. Tää päivä nyt on aloitettu taas niinkuin ennenkin, joten eiköhän tässä taas normaaliin arkeen päästä. Eilen kävin jo kokeilemassa juoksua mutta ei, jaksoin vain 5km eli vielä ei ole kroppa ihan palautunut.
SriSari
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 09:29
vegaanityttö, mulla sama ongelma, en normaalisti syö tarpeeksi. Eilinen kun oli kiire päivä ja kävin salilla ruoka-aikaan niin mun korvausateria oli GFGn mukainen proteiinijuoma. Koska en jaksa sitä kuitenkaan kokonaista "annosta" juoda niin illalla merkkaillessa ennen nukkumaan menoa huomasin että kalorit jäi alle 800. Muutenkin ne on olleet jo alle 1200 päivässä kun olen kasvissyöjä ja ohjelman mukaisia lihoja sun muita en syö vaan proteiini on lähinnä purkista eli käytännössä rasvatonta. Suositus tän laskurin mukaan olisi 1500. Eli vajaaksi tuppaa jäämään kalorimäärä tällä ohjelmalla laihduttaessa. En tosin ole nälkäinen joten en tiedä tarviiko tuosta olla huolissaan. Ehkä sitten jos paino alkaa jumimaan. Sitten kun en tietoisesti laihduta mulla ei ole herkut ongelmana vaan kaikki se ruoka jota mutustan sitä tehdessä. Esim. leipäpalaa tuunatessa saattaa mennä 5-6 siivua juustoa ennenkuin leivät pompsahtaa paahtimesta. Eikä se ole nälkään vaan mielihaluun...
Se on se mun kompastuskivi painon suhteen. Mutta, jospa siihen saisi kurin itselleen muutoikin kuin laihduttaessa
tiitiliini
(ent. vegaanityttö)
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 11:39
Miulla ei siis tosiaankaan oo ongelmana, etten jaksais syödä enempää kuin sen 1400-1600kcal mitä oon tässä vetäny. Miun on vaan vaikea antaa ittelleni lupa syödä enemmän kun "laihduttaa". Mut tossa onkin just sitten se ongelma että herkkupäivät tuppaa jäämään päälle.
Mut kokeilen nostaa sinne 1600-1800kcal asti jopa, niin josko ei tulis niin vastustamattomia mielitekoja.
Etenkin kun alotin uudessa työharjottelupaikassa ja tulee oltua 7h päivästä jalkojensa päällä istumisen sijaan, niin tuntee ettei toi 1500kcal riitä miulle vaikka jostain syystä haluisin niin uskoa.
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 09:29
heips kaikille uusille tulokkaille ja tervetuloa
Mulla vaaka näytti 200g plussaa
en kyllä tiiä miks kun hyvin on kaikki syömiset ollu kontrollissa...no josko se ens viikolla sit jo taas laskis.
paranemisia
fixme
, toivottavasti jalka ei pitkään vihottele. Mulla kävi eilen kans melkonen v###tus liikunnan suhteen. Mentiin taas isännän kanssa luisteleen, vaikka mie olinkin kovin väsyny eikä olis ees huvittanut, mut raahauduin kentälle kumminkin kun aattelin että ehkä se raitis ilma sit piristäs...no kerkesin kerran kiertää kentän ympäri kun vasemmasta luistimesta lähti pohja irti
joten se siitä liikunnasta sitten, kun ei tässä ole varaa ostella uusiakaan luistimia ja suutarikin varmaan useemman kympin velottas noiden korjauksesta. Pitänee ite laitella liimat ja hakata naulat paikalleen...kattoo josko kestäs sillä sit vielä tän tän kevät talven.
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 09:34
mustakuu
noi luistimet ei oikeesti nykyään maksa paljoa ja jos käytettynä jostain saat niin ei sitäkään. Meillä kun muksuille jatkuvasti pitää ostaa uutta kun jalat kasvaa niin 20 euron tietämillä ne on sellaset perusluistimet. Minkä kokoinen jalka sulla on muutes? Tiedä vaikka meiltä löytys nurkasta lojumasta jotku.
Tänään ois tarkoitus illalla mennä taas juoksemaan matolle ja tehdä treeni päälle. Eilen karkas mopo käsistä ja ostin irtokarkkeja. Hyi ällötys mikä olo tuli ja tuntuu että on 10kg tullut lisää ..
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 12:23
Mulla on
Putikka
todella vaikeet jalat luistimien suhteen(kaikkien muidenkin jalkineiden)...leveet ja rintavat ja koko 40. Ei meinaa löytyä luistimia tarpeeks leveellä lestillä. Noikin löysin kirpparilta, ovat vanhat ja siks istuivat munkin jalkaan. kaikki uudemmat mitä oon kokeillu aiheuttaa ihan sietämätöntä kipua kun ovat liika kapeita tai sit täytys olla kokoa 45 ja varpaisiin jää tyhjää se 5 senttiä niin ei sekään oikeen käy. Harmittaa vaan vietävästi tosiaan kun kerrankin löysin luistimet millä kykeni luisteleemaan ilman kiputiloja ja ne sit menee hajoomaan parin kerran jälkeen, mut minkäs tekee kun käytettynä ostaa.
tiitiliini
(ent. vegaanityttö)
lauantaina, 18. helmikuuta 2012 klo 09:19
Tänne ketjuun varmaan eniten kirjottelen (vaikken hirveen paljon tännekkään), niin tiedoksi: vaihdoin nimimerkin. Nimimerkki on muisto ajoilta kun siskontyttö oli pieni ja lallatteli miusta <3
Terv. entinen vegaanityttö
(tosin vegaani oon edelleen, mutta alko tuntua hölmöltä asian yltiöpäinen korostaminen, kun kuitenki jonku kolmanneksen elämästäni oon vegaani ollut)
Putikka
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 08:22
tiitiliini
mielenkiinnosta kyselen syötkö mitään lisäravinteita, vitamiineja tms? Itse olen ollut laktovegenä nyt..öö...18 vuotta ja syönyt mitä vitamiineja milloinkin. Nyt olen mietinyt kun kaloreiden laskemisen myötä olen jättänyt aika paljon maitoa pois eli samalla miettinyt miten kalsiumin laita mahtaa nyt olla.
B-vitamiinia ja multivitaa syön.
mustakuu
ei muuta kuin kysäset suutarilta mitä maksais,monesti ne on ihan yllättävänkin halpoja!
Mulla iski masis kun irttaripäivän jälkeen kävin vaakalla ja se näytti taas tuttua 74,4 lukemaa.. HUOH. On se kumma. Kauhealla kitukuurilla saan sen putoamaan vaan auta armias jos repsahdan yhtään...
700g parinsadan gramman irttareista.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
337
338
339
340