Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 70 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
70 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
156
157
158
159
160
161
162
...
410
411
412
413
>
Smooty
lauantaina, 9. lokakuuta 2010 klo 18:49
Heippa vaan kaikille!
Tuolta 75-ketjusta olen tulossa, tänään paino 74,4. Matkaa tavoitteeseen noin 7 kiloa, 10 kiloa on jo lähtenyt puolen vuoden aikana!
Hyvä, Jokohan, että otit tuon liikuntahaasteen puheeksi täälläkin, olisin ainakin mielelläni mukana
Edellisessä ketjussa tosiaan niin kova pöhinä päällä että harmitti melkein lähteä :P Tehdäänkö niin että halukkaat asettaa itselleen tavoitteen, koska varmasti aika erilaisia määriä ja eri tahdillla kaikki liikkuvat. Mulla vois olla tavoite 5 kertaa 60 minuuttia, koska yleensä liikun 3-4 päivänä.
Miuuku
sunnuntaina, 10. lokakuuta 2010 klo 08:22
Huomenet pitkästä aikaa
Eipä ole tämä mamma jaksanut kirjoitella... ja painokin tippuu niin nihkeästi että
Kilo olisi enää tai vielä jäljellä siihen tavoitteeseen, jonka alunperin itselleni asetin... Se saakin olla tavoitelukemana kunnes sen saavutan ja sitten vasta siirryn tavoittelemaan 65kg. Sinne kuitenkin olen jo päättänyt päästä. Olen erittäin tyytyväinen jo tähänkin saavutukseen... vuoden alussa en olisi uskonut, että minä todelllakin pystyn tähän ja teen tämän
Liikuntahaaste on oiva juttu... mun liikunnat vaihtelevat 5 tunnista noin 8 tuntiin... riippuen tietenkin työviikosta... että minun on aika vaikea lisätä määrää, mutta omalta kohdaltani voisin vielä petrata laadussa
ja vaihtelevuudessa.
Nyt ajattelin alkaa venyttelyt ja sitten aamutoimiin.
Mukavaa sunnuntaita kaikille
Sindiana
sunnuntaina, 10. lokakuuta 2010 klo 09:58
Kyllä kiitos joku tavoite ja äkkiä.. muuten joudun siirtymään kohta tuonne 75-kilon tavoittelijoihin. Jotenkin en ikinä pääse alle 74.. en tiedä mitä tekisin. Liikun varmaan 10 tuntia viikossa koulunkin takia ja en mielestäni edes syö liikaa.. en tiedä miten sitten syön niin väärin etten laihdu siltikään..
Smooty
sunnuntaina, 10. lokakuuta 2010 klo 10:31
Voisiko olla niin, että syötkin liian vähän kulutukseen nähden? Mulla jumitti paino kolmisen viikoa melkein samoissa lukemissa vaikka liikuin tosi paljon enkä syönyt yli kalorirajojen, oikeastaan kävikin niin että kalorivajeet alkoi kasvaa suuremmiksi, kun ei ollut aikaa aina syödä tarpeeksi. Nyt olen viikon ajan ottanut rauhallisesti, liikkunut jopa vähän alle kiloklubin suosituksen ja syönyt kalorit suositusten mukaan tai vähän ylikin, mutta kuitenkin niin että melkeimpä kaikki pallot vihreitä (muutama keltanen ja yksi punanen) ja nyt onkin reilun viikon aikana lähtenyt pari kiloa! Joskus näköjään ihan hyvä ottaa rennommin
Jokohan
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 13:58
Ihan unohdin sen haasteen. Tosin en oikein keksi mitään järkevää, kun en tällä viikolla varmaankaan pysty liikuntaa lisäämään.
Eikun juu, haastan kaikki halukkaat pyrkimään jompaankumpaan seuraavista:
Joko
a) vähintään neljä päivää viikosta ruuat vihreällä suoralla
tai
b) viikon urheiluneliöt vihreiksi kaikki
Haaste alkaa nyt ja loppuu ensi maanantaina. Nyt tse-tse-tse-tsemppiä tänne, että päästään ennen joulua 65-ryhmään!!!
Muoks:
Otan itse haltuun vaihtoehdon a. Tuppaa nimittäin liikunta usein vihertämään kuitenkin, mutta voi ja ranskankerma laittaa rasvapallukan usein koville.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 14:09 muokkaaja: Jokohan »
solveigg
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 14:04
Minä kyllä lähden tuohon a- vaihtoehtoon mukaan. Tuo liikunta on mulle niin hankalaa, etenkin sen monipuolisuus etten millään saa niitä vihreiks. Mut haastan itse itseni polkemaan tuolla crossarilla vähintään neljänä iltana viikossa 30 min- 60 min kerralla. Nyt on nimittäin koko liikkuminen ollut ihan jäissä, joten haastetta tarvitaan.
Jokohan
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 14:08
Just niin
solveigg
! Ja jos ei ole sitä 30-60 minuuttia, poljet edes 10 min. NIin mäkin teen aina silloin, kun ei ole reilusti aikaa. Pienikin pyräys on aina kohti tavoitetta.
Lightblue
when i grow up, there will be a day...
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 15:55
Heipsan! Mie voisin liittyy ketjuun ja haasteeseen. Mulle hankalampi tuo ruokapuoli, joten lähden siihen. Liikuntaan on helppoa saada vihreäsuora kunhan mikään tauti tai revähdys ei vaivaa.
Viime viikolla et tainnut saada yhtenäkään päivänä niin, että kaikki ruokapallot olisi ollut vihreällä.
Mä olen painanut alkuvuodesta vielä 70kg, kiloklubbailulla laihdutin viime syksynä 6 kiloa, mutta kappas kappas kun unohdin koko kiloklubin, herkuttelin koko kesän ja kesän jälkeen olin 6vkoa kipeänä... paino nyt sitten 75,5kg. Että näin...tuntuu ärsyttävältä laihduttaa tavallaan ne samat kilot uudestaan pois. Ja nyt tuntuu että tiukassa ovat, hyvin hyvin tiukassa. Pariin viikkoon ei ole tapahtunut vielä mitään... enkä tiedä miten pääsen herkkukierteestä yli/ohi.
Aava Linnea
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 20:13
Jaahas, se on lähettävä tuohon a -vaihtoehtoon, kun liikuntaneliöt yleensä kyllä vihertää. Mutta ruokapuolikin usein vihertää, joten kovennan haastetta ja sanon, että viisi päivää viikossa vihreä suora!
Muoks
Pitänee tarkentaa omaa tavoitetta vielä sen verran, että pidetään ne vajeet myös siellä 500 kalorin paikkeilla. Eilen oli kyllä pallot kauniisti vihreänä, mutta koska löysin elokuvaa katsoessani pähkinäpussin jämät, menivät kalorivajeet sen siliän tien...
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 12. lokakuuta 2010 klo 08:04 muokkaaja: Aava Linnea »
Smooty
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 21:24
Joo hyvä! Haastan itseni molempiin
suunnitelin viikon liikunnat niin että vihreetä näyttää, enää pitää vaan liikkua. Eikös se hyvin suunniteltu ollut jo puoliksi tehty? Syömisten suhteen on myös vihreä suora tältä päivältä ja kalorivajeet ok.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
156
157
158
159
160