Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
97
98
99
100
101
102
103
...
252
253
254
255
>
iinu -86
sunnuntaina, 19. syyskuuta 2010 klo 11:29
Paino tällä hetkellä 68,4 ja vyötärö 74-75cm
Eli oikeaan suuntaan ollaan menossa. Liikunta on jäänyt tällä viikolla vähiin, kun ei vaan ole huvittanut lähteä. Tosin se kaksi kertaa, mitä tälläkin viikolla olen liikkunut on jo kaksi kertaa enemmän kuin ennen tätä elämäntapamuutosta. Ja kuten Siiwi sanoi, verenmaku suussa painaminen ei ainakaan auta, joten aion jatkossakin liikkua silloin, kun tekee mieli ja syödä välillä niitä herkkujakin
KatriHoo
maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 09:00
Vaaka näytti nyt 66,9 kg eli nippanappa seuraavan kymmenluvun puolella olen.
Kymmenessä päivässä on nyt lähtenyt 1,5 kiloa. Alku on mennyt pääsääntöisesti ruokavaliota rukkaamalla. Liikunta on vielä vähäisemmässä osassa. Mukavaa viikkoa kaikille 65 kg kohti pyrkiville!
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 11:16
Tänään aamulla 67,5!
Vielä matkaa 64seen mutta tuntuu että se on jopa mahdollista!
Tosi hyvä fiilis!
Tsemppiä kaikille ja sitkeesti vaan eteenpäin!
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 08:01
Huimaa
Essunen!
Upeeta että oot päässyt tollaisiin tuloksiin.
Mulla näytti vaaka -1kg eilisestä siis -6,5kg total ja vielä 2,5 kg ekan tavotteeseen. Vyötäröltä lähtenyt 7cm ,lantiosta 8 cm ja reidestä 4 cm. Kivaa kun mahdun taas vanhoihin kuteisiin!!
KatriHoo
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 10:47
Wautsi! Eilisestä 0,5 kiloa tipahtanut kyydistä!
Nelisen kiloa on nyt matkaa siihen, missä olin keväällä.
SutturaSandra
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 22:57
Noniin!! Tänään alettiin työporukan kanssa laihuttamaan
Kaikki eri kokosia, haaste kestää jouluun asti ja pottiin kertyy koko ajan rahaa.. Lopuksi prosentuaalisesti eniten pudottanut saa koko potin!
Nyt on kova into päällä, sekä oman laihtumisen vuoksi ja sen toivossa, sekä rahasumman vuoksi!
Olen myös miettinyt, että josko potin voittais, niin voisin laittaa sen meidän säästölippaaseen kokonaan!
Paino heiluu täl hetkel 66-67kg, eli kuuttaviittä edelleen tavoitellaan..Toivottavast jouluun mennessä heiluttais jo reilust alapuolel!
Bender
Everything after but is load of crap!
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 11:41
Normipaino eli 65,5 kg rikottu pari kertaa viikolla, mutta mässäilykierre on taas alkanut. Menee keksipaketti, kebaprullaa, pizzaa sun muuta. Joku henkinen raja on ylitetty, kun on päässyt piipahtamaan alle ylipainon rajan ja ei osaa enää skarpata. Pitäis varmaan ottaa taas uusi tavoite, nyt se on 65 kg eli kilon päässä.
6 kk ja -12 kg sekä - 21 cm. Silti vielä vois vähän yrittää.
Auroora 2
Periksi ei anneta vaikka mikä olisi
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 13:16
Hei kaikille!
Painoni aamulla 71,2. Eli 300 grammaa miinusta. No parempi tämäkin saati painoni olisi noussut.
Viikko mennyt ihan hyvin. Kalorit ovat pysyneet hyvin kondiksessa, ja lenkkeillyt olen päivittäin. Venytellyt olen myös tällä viikolla joka päivä. Selkäni on hieman kipeä tällä hetkellä, mutta kai se siitä taas paranee kunhan muutama päivä kuluu.
Kaikille hyvää viikonloppua sateesta huolimatta. Kannustetaan toinen toistamme kohti hoikempaa tulevaisuutta. Itselläni matkaa vielä tavoitepainooni 6,2 kg.
iinu -86
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 20:44
Onnea kaikille pudotuksista! Itse olen ottanut viimeiset pari viikkoa vähän rennommin ja syönyt jälkkäriä melkein joka päivä
silti on tippunut n. kilo viime punnituksesta ja paino nyt 67,6. Harmittaa vaan, kun vyötärö ei enää kavennu niin nopeasti kuin aluksi
vielä olisi 4 cm tavoitemittaan.
Lady Deytheur
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 21:23
Taidan vihdoinkin uskaltaa liittyä tähän ketjuun - paino tänä aamuna 70.2 kg, eli nyt alkaa 65 kg tuntua jo melkein realistiselta tavoitteelta!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
97
98
99
100
101