Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
252
253
254
255
>
Polly Darton
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 19:15
Joulut on juhlittu ja eikun takasin kiloklubiin. Paino käväisi jo joulukuun alkupuolella 67 kg:ssa, mutta sitten en enää ehtinyt kirjailemaan syömisiä ja päätin pitää taukoa. Lihoin sit kaks kiloa, että 69,0 kg oli maanantaiaamun lukema, kun aloitin uudelleen. Samantein päätin laittaa tavoitteks 65 kg, mutta kiirettä ei ole.
katza78
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 08:59
Routa porsaan kotiin ajaa, vai miten se meni
eli vanhauus-ketjulainen täällä taas vajaan viikon tsemppauksella kolkuttelee!
Olen 31v, 2 lasta, 3 koiraa ja 2 kissaa sekä ihanaakin ihanampi mies. Syksyllä palasin töihin sekä aloitin opiskelut. Salakavalasti alkoi paino taas nousemaan kiireessä ja reilu viikko sitten yritin aamulla laittaa farkkuja jalkaan, niin eipä menneetkään
Olen siis töiden ja opiskelujen puitteissa paljon verkkareissa, niin tämä farkkujen kireys tuli oikeasti aika yllätyksenä
Pituutta 164cm ja lähtöpaino oli tällä kertaa 76,5kg, nyt jo nesteitä lähtenyt sen verran että aamulla vaaka näytti 74,7kg
Alimmilleen sain painon kolme vuotta sitten ennen häitä eli 69kg ja viime kerrallakin 71kg meni rikki ennen "sortumista". 65 olen painanut joskus 10 vuotta sitten hetkellisesti mutta sinne olisi kyllä ihan suotavaa päästä.
Apua kun tästä tulee kauheen pitkä sepustus
Mutta ystäväni crosstrainerin olen kaivanut esiin vaatevuoren alta ja aloittanut taas lähes jokapäiväiset treenaamiset. Koirien kanssa tulee lenkkeiltyä vähintään kerran päivässä muutenkin, eli tärkein muutos on taas tuo syöminen. Voisin elää herkkuja syöden ja se mun kompastuskivi meinaa olla. Kohtuutta en löydä, mutta meinaan opetella koska täyskieltäytyminen tuo taas omat murheensa.
Mutta ei kun loistavaa viikonloppua kaikille ja ihanaa että meitä on näin paljon täällä jakamassa tuntemuksia!
Iloisa
Syön paremmin
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 09:37
Hyvää alkanutta 10-lukua kaikille!
Minä olen oppinut jotain kahdessa vuodessa! Terveellinen ruokailu on tullut tavaksi ja joulu ei tuota (kokonaan) muuttanut!
Aattona kyllä söin pereinteistä jouluruokaa: rosollia, silliä, lohta, kinkkua sinapilla ja laatikoita. Join viiniä ja jäliruuaksi söin suklaata. Ja jouluyönä minulla oli tosi paha olla. Olin tuvoksissa kuin suolasilli ja olo oli kauhea. Mun elimistö ei ollut tottunut tuollaiseen ruokaan. Joulupäivänä sitten teki jo mieli kaikkea raikasta, lounaalla söin paljon salaattia ja hedelmät maistuivat suklaata paremmin. Söin kyllä illalla taas jonkin verran suklaata ja karkkia ja join viiniä kun katsottiin perhaan kanssa leffaan. Olin kyllä vielä seuraavanakin yönä aika turvoksissa ja kaipasin normaalia hyvää oloani.
No nyt syön taas "normaalisti". Se hyvä puoli hitaassa painon pudottamisessa on, että nuo tavat tulevat tosiaan omiksi. Edelleen joikunen kilo saa kadota kehostani, mutta kiirettä ei ole. Kunhan taas arki alkaa ja pääsen normaaleihin jumppiin, niin eiköhän tuo siitä mene. Edelleen kyllä syön palan tai kaksi suklaata siloin tällöin ja viiniäkin juon yleensä viikonloppuna. Mutta ne kuuluvat elämääni ja määrät pysyvät pieniä.
Appelsiineja kuluu kiitettävään tahtiin, niihin minulla on tullut himo ja sitä en ole pahemmin rajoittanut. Ja paino on pysynyt alle 70 kilossa ja vyötärö alle 80 sentissä, ja siitä olen tosi iloinen!
Tämän viikon punnitustulos:
69,7
kg, vyötäro
79
cm
Ulkoilemaan! Tänään hymyilen vastaantulijoille ja katsotaan vastaavatko hymyyn vai pitävätkö outona!
nannah
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 14:02
Tervehdys kaikille! Nyt minäkin viimein liityin tänne. Pitkään on ollut tavoitteena, mutta nyt vasta sain itseäni niskasta kiinni. Painoa on 73kg ja pituutta 171cm, eli vielä pyörin siinä normaalipainon rajoilla. Olen aina ollut liikunnallinen, mutta nyt viime vuosina painoa on kuitenkin alkanut salakavalasti kertymään. En keksi muuta syytä kuin vääränlaiset syömistottumukset. Pyrin syömään terveellisesti, mutta tiedän syöväni aivan liikaa. Tästä päivästä lähtien siis alan tarkkailemaan syömistäni entistä tarkemmin ja yritän lisätä liikuntaa mahdollisuuksien mukaan. Tavoitteena on tuo 65kg kesäkuun loppuun mennessä. Tiedän, että matkasta tulee pitkä ja tuskallinen, mutta olen valmis taisteluun.
PiuPiu2012
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 14:16
Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Kiloja tuli lomalla lisää ja jouduin ostamaan vatsan litistävät sukkahousut mahtuakseni työhameeseen...
Kiloja 77kg, lääkärin suosittelema ihannepaino n.65-68kg.
Tästä se taas alkaa, mies lupautui tsemppaamaan ja menemme ostamamaan kolmen kuukauden kuntosalikortit huomenna. Yksin ei tule salille lähdettyä mutta mies sellainen, että varmasti innostaa mukaan.
Tsemppiä kaikille!
nannatus
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 14:42
Paino taas nousussa... En jaksa ees laskea että paljonko, olisko +300 g? Painoni on 69,8 kg. Vyötärökin on plussan puolella.
muoks:
. Oho, se olikin laskussa!
Mitähän mä oikein höpisen
Se onkin -500g viime torstaista
26.11.09: paino 71,0 kg, vyötärö 103,0 cm; tavoitepaino 58,0 kg, vyötärö alle 80 cm
Marlis67
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 14:47
Hei nannah, lähdin samasta painosta liikkeelle ja tavoite sama, ensin toivoin että kunhan ei nousis.... vajaa 5 kk meni tuohon 65 kiloon.... rennosti ja yllättävän helposti, nyt vielä olen ottanut pari varmuuskiloa pois.... Olen sua pari senttiä pidempi.
Tsemppiä!
Marloviisa67
roopatra
Matkaa elämän pituisella tiellä.
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 16:28
Ihanaa, nopeasti tippunut paino.. enää kilo siihen mistä lähdin joulukuun alussa liikenteeseen ennenkun mopo lipes käsistä. Enkä ole pantannut ruokaa, päinvastoin! Jättänyt pelkät herkut vähemmälle. Ehkä se olikin jotain turvotusta sitten onneksi.
Ensin 2 kiloa ja vielä viimeisen kolmen päivän aikana puoli kiloa lisää.
Onnellinen olen, hyvin onnellinen. Nyt laittamaan ruokaa, chilimakkarakeittoa!
sanna89
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 17:09
65kg (ensimmäisenä) tavoitteena täälläkin! Ikää 20, pituutta 163cm ja painoa tällä hetkellä 71kg. Oikea tavoite on 60kg tai alle, mutta kun on huono itsekuri niin ehkä tuo 65 on realistisin
Taustasta sen verran että vielä puolitoista vuotta sitten painoin n. 63kg ja vuodessa lihoin, ulkomailla ollessani, n. 10kg..nyt toivottavasti vihdoin eroon noista kiloista
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 8. tammikuuta 2010 klo 17:13
Jahas, aamulta ensimmäinen virallinen punnitus joulun/uudenvuoden jälkeen. Vaaka näytti 68.3kg, ennen joulua oli punnittuna 67.8kg, joten ei tässä nyt sitten ainakaan enää niin pahasti plussalla olla. Vähän, mutta eiköhän se tästä. Kaverin kanssa ollaan käyty nyt tuossa lähisalilla ja toivottavasti pysyy hyvässä tahdissa salikäymiset pitkin kevättä. Pitäisi saada näihin narukäsiin vähän voimaa
On se noloa kun penkistä nousee hyvä kun tanko
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
252