Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
252
253
254
255
>
SuIk
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 20:11
Juu, se on se 65kg sen kovan tavotteen päässä, ainakin mulla. Aikoinaan painoin reilu 100kg ja nyt se on sit jojoillu tossa 70-73kg:n välillä, eikä millään tahdo päästä tavotteeseen
Jospa tänä vuonna siihen pääsis, nyt on sen verran hyvä fiilis sen suhteen!
Tsemppiä kaikille!
mami-pojat03-06
pikkuhiljaa hyvä tulee :)
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 20:21
Minä tavoittelen kanssa nyt tota 65kg...
Päätavoite on se -10kg. Mukava liittyä joukkoon iloiseen..huomenna taas uimahalliin polskimaan.
Chachako
Tavoitteeseen pääsemiseen vaaditaan vain se, että aloittaa.
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 21:20
Taidanpa itsekin lykätä lusikkani tähän soppaan! Lähtöpaino on jossain 80kg:n lieppeillä, plus miinus viitisen kiloa. Kova tahto lähteä tavoittelemaan sitä omalle pituudelle (165cm) ihanteellisinta painoa ja sitten vielä todella pysyä siinä. Huomenna testaamaan ensimmäistä mahdollisista kuntosalivaihtoehdoista ja ensimmäisen ikioman kodin (ja jääkaapin!) ansiosta voin vahtia syömisiäkin entistä paljon paremmin. Sitä kun tunnetusti ei tule syötyä mitä kaapista ei löydy.
Tsemppiä kaikille kanssatavoittelijoille!
avril
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 22:00
Takaisin täällä kuukauden loman jälkeen. Huomenaamulla punnitus, hiukan jännittää mitä lukemia vaaka näyttää... Jonkin verran tullut lisää kun lomalla ei oikein jaksanut miettiä liikoja noita kalorimääriä, varsinkin kun ei itse päässyt keittiöön, vaan piti (eli sai) syödä muiden kokkauksia...
No, toivottavasti ei tähtitieteellisesti ole päässyt paino nousemaan... ja ensi viikolla alkaa treenitkin taas.
Hyvää vuotta 2010 kaikille!
Nata76
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 22:21
Hei!
Minäkin tulen mukaan! Juuri tuon 65kg kirjasin tavoitteeksi kun viikko sitten tänne tupsahdin. Saa nähdä onko se lopullinen mutta ainakin nyt se tavoite, jonka toivottavasti saavutan huhti-toukokuuhun mennessä.
Painoa tällä hetkellä 73 ja pituutta 168 joten pudotettavaa löytyy. Tätä röllykkää ei pysty enää vetämään kunnolla sisään
Olen kauhukseni havainnut olevani jojoilija. Aina oon helposti lihonut, mutta nyt kun alkaa lähestyä 35v, huomaa että pidemmät repsahdukset tulee todellakin korkojen kera takaisin....vuosi sitten olin melkein samassa, taisi olla 72 korkeimmillaan, ja kevään tsemppasin jumpalla ja katsomalla syömisiä ja toukokuussa olin 67kg ja suht tyytyväinen. Ensin kesän grillailut (mulle kasvissyöjänä kaikki juustot, esim. aurajuustonyytit on kompastus...) ja sitten syksy meni sairastellessa ja liikunta jäi pakosta. Ja kun en liiku, syön. Kaksin käsin. Juustoja ja suklaata...
Tässä siis ollaan...taas. Mutta nyt aion tsempata ja oikeasti opetella pysyvän hyvän elämäntavan ja KOHTUUDEN herkuissa. Siitä en näköjään selviä yksin joten tsempataan toisiamme!
Hyvää hoikempaa uutta vuosikymmentä kaikille!
Ompputyttö
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 22:40
Moro!
Maanantaina se alkoi - Uusi Elämä (ja ties kuinka monennen kerran..) Pituutta 168 cm ja puntarissa huimat 75,2 kg. Tavoitteeksi asetin tuon 65 kg, mutta haaveena sitte joskus olisi ehkä kenties 60 kg... Ja toivottavasti sitä pääsee eroon myös tavasta vetää vatsaa sisään, kun eihän sitä silloin enää ole
Nyt tässä on sitten kolme päivää syöty, syöty ja syöty... Eli heti sain oppia siitä, että liian vähällä ja huonoilla eväillä on menty ja elimistö tietysti säästöliekillä. Nyt saa olla koko ajan syömässä. Harvoin sitä laihdutuskuurilla on ähkystä kärsitty
Tämä palsta kyllä koukuttaa oikein hyvin. Pakkaspäivä mennyt mukavasti täältä tsemppiä ja motivaatiota hakiessa. Sitä myös roppa kaupalla minulta teille kaikille!!!
Kello30
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 22:49
Moro!
Täällä ollaan, Takana kaksi raskautta ja enimmillään painoa oli jotain 87 kg. Ennen joulua vaakassa 66,6, nyt kilon verran lisää. Olis kiva, muttei pakollinen lukema tuo 65 kg... Tavoite paremminkin tuossa BMI 22:n kieppeillä. Seuraava suurempi haaste on saavutetun painon pitäminen, kun elämisen tahti muuttuu. Haussa siis tasapaino
.
Reipas vuosi kiloklubbailua takana ja hyvä & rento mieli. Ihmetyttää vieläkin se, että herkutella saa. Kohtuus on kivempaa kuin herkkuähky!
Tsemppiä kaikille! Onnistua voi, eikä siihen tarvita surutyötä tai kieltäymystä. Päinvastoin: uuden oppimista, löytämisen riemua, onnistumisen iloa ja isoja annoksia. Lopuksi löytyy rentous ja kevyt olo.
Anu68
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 12:59
Minä myös liityn tähän joukkoon! Painoa on nyt n. 77 kg, eli matkaa tavoitteeseen on... Paino oli viime keväänä 70:ssä, mutta pikkuhiljaa ja huomaamatta se on päässyt nousemaan
Nyt aion saavuttaa sen 65 kiloa ja myös pysyä siinä!
Periaatteessa olen motivoitunut, mutta silti itsekuri on aivan liian löyhä esim. herkuttelujen suhteen. Joulu oli pahaa aikaa...
Mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet...
Jessie83
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 14:24
Täällä taas muutaman viikon joulutauon (ja läskienkeruutalkoiden...
) jälkeen. Ennen joulua painoa oli 65,5kg, viime lauantaina järkyttävät 69! Siitä osa on varmasti nestettä... ONHAN?! Huomenna ensimmäinen virallinen punnituspäivä ja odotan sitä kauhulla.
Tuosta 65,5 kg:stä olisi ollut matkaa tavoitepainoon vielä 2,5 kiloa. Nyt vähän enemmän. En silti jaksa stressata, vaan hiljaa mielessäni oon ajatellut, että jospa sitä vappuna vaikka olisi 63-kiloinen. Ja jos ei, niin sitten ei. Tämä on koko elämän mittainen prosessi, joten kiirettä ei ole. Ensimmäiset 10kg lähti tosi sutjakasti, mutta sen jälkeen on ollut takkuisempaa ja sehän on aivan normaalia. Kyllä tämä tästä, vielä jonain päivänä... Mun ainoa tavoitehan on mahtua normaalipainoon ja tuo 63kg on juuri siinä rajalla (BMI 24,9). Jos vielä pari ylimääräistä kiloakin lähtis, niin pahakseni en pistäis, mutta tuo on se, mihin haluan ehdottomasti päästä. Normaalipaino houkuttaa, ei mikään "superhoikkuus".
QueenTku
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 17:37
Hei
Minä tavoittelen myös 65kg mutta traineri sanoi että se voi olla minulle ns liian vähän. Olen malliltani harteikas ja lanteikas ja saan helposti treenattua lihaksia ja haluaisin "kiinteytyä ja koota" itseäni.
Tällä hetkellä painoa 74 ja aloittelen puolenvuoden jälkeen taas vähän tsekkaamaan ruokaa ja treenaamaan täysillä kerran viikossa plus muut treenit.
On ollut aika kamala viimevuosi kun kävin kahta koulua ja töissä päivät..
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
252
253
254