Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
98
99
100
101
102
103
104
...
252
253
254
255
>
Kastehelmi82
lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 23:12
Painoin tänä aamuna 74,9kg, aika vähän laihduin, oon kyllä vähän pettyny
no mut toivottavasti niitä kiloja vielä tippuu.
weight loss
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 25. syyskuuta 2010 klo 23:15 muokkaaja: Kastehelmi82 »
KatriHoo
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 09:51
Huomenta! Onpas täällä ollut hiljaista! Eipä ole itsellänikään ollut nyt mitään raportoitavaa. Liikkuminen ei oikein ole innostanut, vaikka ilmat on olleet nyt nättejä. Paino junnaa paikoillaan, muutaman sata grammaa nousikin hetkeksi. Eilen söin ylikaloreita, tosin alle 100. Oli päivälliseksi niiin hyvää ja rasvaista perunapizzaa. Nyt paino on jälleen tuon 66,4 - eli näköjään syöminen taas vaihteeksi kannatti. Eipä silti, on muutkin vajeet ollut suositeltua pienempiä tällä viikolla.
Vatsanympärys, jota mittailen vyötärön sijasta, on kaventunut 2 cm. Se oli nykyisen kiloklubeiluni alussa kolme viikkoa sitten vähemmän ilahduttavat 87 cm (keväällä olin päässyt jo 80,5 cm:iin...). Nyt vatsanympärys on siis 85 cm. Jotain edistystä sentään.
Tsemppiä ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
Auroora 2
Periksi ei anneta vaikka mikä olisi
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 15:08
Hei kaikille!
Minäkin nyt viikonlopun kunniaksi ilmoittelen tuloksiani. Tämän aamun painoni oli 70,7 eli 500 grammaa miinusta viime kerrasta. Ihan olen tyytyväinen. Jouluksi voi olla mahdollisuudet tuohon 65 kg:hen.
Eilen ja tänään olen haravoinut pihamme. Haravointi kuluttaa yllättävän paljon kaloreita. Tänään on ollut täällä tosi aurinkoinen syyssää. Asteita on 10.
Eipä tässä tällä kertaa muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille, ja tsemppiä tähän projektiin edellenkin.
Pikkasen pläski
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 15:21
Ja täällä 70,1 tänään. Kauan se kestää, ennen kuin kutosella alkaa. Mutta ajattelen samoin kuin Auroora 2, ehkä jouluna olisi 65 saavutettu. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 20:55
Mulle kans tää 65-tavoittelijat ketju oli vielä elokuun alussa ihan utopistinen juttu... mutta kyllä se sieltä sitten irtosi...
-Mulla meni 25.8 rikki 70-kumpiin maaginen raja
- BMI 25 pääsin 68,1 jonka saavutin tuossa syyskuun alussa
- nyt lokakuun 1 päivä näyttää vaaka jo
66,3 kg!
eli kohta sanon heippa ja painun tuonne 60-kympin tavoittelijoihin
SutturaSandra
perjantaina, 1. lokakuuta 2010 klo 22:46
Apua auttakaa, lohduttakaa ja kannustakaa mua!!!
Mun paino on junnannu jo keväästä asti (kesällä en kyllä tehny mitään asian eteen), pyörii koko ajan 66-68kg välillä.. Nyt kuukauden taas liikkunu ja katellu syömisiä, ja paino meinaa nousta vaan
Liikuntaa välil lisänny reilustiki, ja syömiset pyöriny usein 1400-1650kcal välillä, onkohan tää liian vähän, tai olenko oikeest säästöliekillä kun painos ei muutoksia ollenkaan (jos paljo viikolla liikuntaa, niin suosituskalorit on reilu 1800kcal).
Yritän nyt lisätä syömisiä reilustiki, se vaan tuntuu niin pelottavalta!!!
Joten kertokaa rakkaat ystävät, jos ootte samanmoises tilantees ollu...
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 06:44
SutturaSandra
musta tää laihduttaminen on todella hermoja raastavaa juuri syystä mitä kuvat! mullakin on paino välillä pysynyt viikkoja samassa!
pikku vinkkejä:
- käytätkö mittanauhaa? siitä näet todellisen kiinteytymisen ja pienentymisen
- juotko tarpeeksi? ainakin 3 litraa päivässä!
- syötkö säännöllisesti? yritä syödä 3-4 tunnin välein. jos syöt harvemmin niin kroppa reagoi tähän. tämä on auttanu mua tosi paljon
- syötkö tarpeeksi hyvää proteiinia? kalaa, kanaa, raejuusto, rahka?
- yksi mitä voisit kokeilla on että vähennät hillareiden määrää, jos vaikka syöt paljon pastaa, riisiä, leipää, perunaa?
sinänsä tuo 1400-1650 kcal ei pitäisi olla liian vähän jos sen sisältö on kunnossa.
elikkä... lisää vihanneksia, hyvää protskua, hyviä rasvoja ja vähemmän hiilareita!
kyllä se siitä taas lähtee vauhtiin!
tsemppiä!
KatriHoo
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 09:58
Pientä liikahdusta on vaa'alla tapahtunut. "Hulppeat" 300 grammaa on pois!
Hyvä niin. Vatsakin on suvainnut litistyä yhden sentin lisää, siis se on nyt 84 cm. BMI:nä katsottuna normaalipainoon on nyt matkaa 0,2 yksikköä. Ihan kiva alku aurinkoiselle (ainakin täällä) viikonlopulle.
mimaro
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 15:40
Olin varma, että paino noussu viikon aikana, mutta olikin tippunut 300g ja BMI näytti nyt tasan 25.
Kuukaudessa lähteny 3,5kg. Vielä toinen mokoma, ni maaginen 70kg alitettu. Mie pystyn tähän!! Innostus vaan nousee, ku paino laskee.
-Mege-
lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 16:01
Liitytäänpäs nyt tähän ketjuun, kun tuo 65kg on ollut haaveissa jo pidemmän aikaan. Laihdutin v.2008 10kk aikana 87kg-->70kg ja sen jälkeen paino jäi junnailemaan paikalleen, kun innostus loppui. Onneksi ei silti painoa tullut takaisinkaan!
Nyt olen taas ottanut itseäni niskasta kiinni ja tarkoitus on päästä tuohon 65kg, jolloin BMI olisi 22. Liikuntaa lisäämällä ja herkuttelua vähentämällä pitäisi pikku hiljaa alkaa paino taas laskemaan. Iltaisin mässäily telkkarin ääressä lapsen nukahtamisen jälkeen on pahin ongelmani!
Tänä aamuna puntari näytti ennätyslukemaa 68,4kg. Ei oo tainnu paino olla noissa lukemissa vielä kertaakaan tällä vuosituhannella.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 2. lokakuuta 2010 klo 16:09 muokkaaja: -Mege- »
Sivu:
<
1
2
3
4
...
98
99
100
101
102