Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
252
253
254
255
>
NättiBetty
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:20
Kuusvitonen tavoitteena minullakin. Lähtöpaino 73 ja risat, pituutta 162 eli ihan komea painoindeksi. Viime vuonna sain tiputettua jo 69.5:ee, mutta kiireinen ja pimeä syksy sai minut repsahtamaan ja painon nousemaan. Jojoillut olen jo useamman vuoden, viimeksi vaaka näytti 65 kg viisi vuotta sitten.
Nyt ryhtiliike siis tavoitteena ja tällä kertaa pysyvästi!
LilyCelieri
Kaikki liha tottelee kuria.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 15:27
Kahden viikon supersuklaajoulumättö takana, vaaka sanoi aamulla +1kg (vain
) eli 68,5kg. Pääasia että kutosella alkavissa edelleen mennään, alle 65 tavoitteena vapuksi (lihaksia menettämättä).
kotolo
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 17:18
Olen lukenut viestejänne kesästä asti ja uskotellut, että osaan tehdä sen ilman ulkopuolista painetta.
Ei se vaan niin mennyt
.
Nyt on tammikuu ja 70kg ja 160cm. Voin sanoa, että elämä näytti paremmalta ja kevyemmältä n. 2v sitten 55kilosena.
Jos tekin sen ootte tehneet, niin miksen minäkin, painoa pois gramma grammalta. Tiedän, että olen elinvoimaisempi, kunhan käyn jumpassa. 4km juoksulenkki kerran vkssa ei auta mitään. Ruokailuni on juuri niin kuin terveystarjat sanovat (okei, karkkeja vähemmän kuin pussi/vk pitäisi vaan syödä), joten sen painon on pakko olla siitä kiinni etten liiku. Ostin kk-kortin yhteen tosi pätevään kuntokeskukseen, jossa viime lokakuussa kävin melkein joka päivä. Nyt pitäisi hakea samanlaista innostusta.
Tsempatkaa, jotta kaikki laatikoittain säästämäni vaatteet eivät joutaisi UFF:iin! Kirjoitan kerran viikossa ja kerron, miten elämä heittelee.
Babooshka
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 17:46
Hei, liityn mukaan!
Olen nyt kuukauden ajan merkannut syömiset ja liikkumiset tänne. Ja tämä on todella toiminut! Painoni kipusi syksyllä 76 kiloon (olen 172cm pitkä), jolloin päätin, että jotain tarviis tehdä. Terveellisin keinoin tosin, entinen syömishäiriöinen kun olen. Sain painon jo vähän päälle 75 ennen kuin liityin ja nyt kuukaudessa paino on tippunut lukemaan 72,7. Olen NIIN tyytyväinen tuohon, koska kaikki nämä vuodet olen luullut, että voin olla laiha vain tiputtamalla syömisen minimiin. Mutta tässähän saa syödä vaikka kuinka ja silti paino tippuu.
Maltilla aijon mennä tämän projektin kanssa, turha spurttailu ei näytä tuovan mitään hyvää. Jos kesällä olisi rantakunnossa.
Tsemppiä kaikille!!
Satukaari
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 18:18
Heips,
minäkin ajattelin aktivoitua hieman. Olen kiloklubin tutustunut jo silloin, kun se tuli eka kertaa, sen jälkeen aina silloin tällöin syömisiä lähinnä tarkistanut sen avulla.
Olen 160 cm pitkä, olen viime toukokuusta pudottanut painoa reilun 8 kilon verran (77,8kg:sta lähdin liikkeelle) ja painoa nyt 69,1kg, lopullinen tavoite kai jotain 58 paikkeilla (ehkä 56...?). Nyt jotenkin jumittaa paino
, joten täytyy etsiskellä vielä lisämotivaatiota loppujen kilojen karistamiseen.
Jospa se täältä löytyisi
Angelika
Tavoitteeseen nautinnosta tinkimättä!
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 18:24
Heipähei!
65kg tavoittelun jos aloittais näin aluksi! Painoa kuukausi sitten 73,4kg ja pituutta on vaan vajaat 167cm.. Kroppa on ihan ok, MUTTA vain koska kuljen luonnostaan vatsa sisään vedettynä, olen aina vaan tehnyt niin
Rennoksi, kun päästää niin 6kk raskaana
Parhaimmillani olen 62,5 kiloisena, mutta otetaan nyt edes 1 välietappi. Eilen painoa oli 72,1kg eli on ainakin suunta oikea!
Kausittain onnistun liikkumaan ja nautinkin siitä, mutta kyllä se vaan on tuo ruoan tarkkailu, mikä mulla toimii. Herkkuja en pahemmin syö, mutta ruoka-annokset ovat vaan nähtävästi turhan suuria.....
Tsemppiä!
SutturaSandra
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 18:40
hei
Angelika
, kohtalotoveri! Itse myös olen aina vatsa sisään vedettynä! Näin tehnyt jo varmaanki ala-asteesta lähtien
Eli näytän myös suhteellisen normaalikokoiselta, sen takia vähän inhottaakin välillä kun puhuu laihduttamisesta, niin muut ihmiset vaan hokee että ei sun tarvi laihduttaa.. Mutta sitä "piiloläskiä" kyllä löytyy!!! Ja itseähän se ahdistaa kovasti.. Koska en kyllä koskaan kellekään sano että vedän aina vatsaa sisään
Olenkin aina miettiny, että jos tässä saa ittesä pienennettyy oikeesti normaalikokoseks, niin osaako sitä enää olla vetämättä vatsaa sisään
Sit on aina joku lommovatsa
Toivotaan että pienennytään!! Tähän välitavotteeseen eli 65 kg olis matkaa viel kolmisen kiloa, lopulliseen sitte varmaan melkeen 10kg, maybe time will tell
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 18:48
Paljon uusia näyttää olevan. Kiva.
Itsellä jatkuu tämä 65kg tavoittelu edelleen. Joulu toi pienen paussin (ja pari lisäkiloa myös) mutta onneksi vielä 6 alkava luku oli vaa'assa kun maanantaina katselin.
GordaBella
Kohti hyvää oloa itseni kanssa. :)
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 18:50
Täälläkin yksi vatsan sisäänvetäjä!
Miten siitä onkin tullut jo melkein refleksi. Kauhistuttaa kattoa itseään peilistä kun maha on rentona.
Toisaalta olen kyllä aina ollut päärynävartaloinen, eli enemmän sitä ylimääräistä on kuitenkin alavartalossa. Mutta sehän on sitä terveellisempää.
Eli sen kyllä siedän että on iso p***e kunhan saisi nuo vatsamakkarat pois.
Tällä hetkellä paino vähän vajaa 72. Seitsemänkympin paikkeilla se olis jo normaalipainon puolella ja siksipä uskon, että 65-kiloisena olisin hirmu tyytyväinen kroppaani.
Siihen siis tähdätään!
*Sookie*
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 20:08
Moi kaikille!
Jospa minäkin tulisin mukaan tähän ketjuun. Lopullinen paino johon olisi tarkoitus päästä on tuo 60. Mutta tällä hetkellä tämä 65 on lähempänä.
Ennen joulua olin todella hienossa ja hyvässä vauhdissa, mutta niin se vauhti vain hiipui kun joulu ja vuoden vaihde läheni. No nyt on sitten tarkoitus potkia sitä vauhtia lisää ja oikein kunnolla.
Toivotaan että onnistuu.
No onneksi on olemassa tämä foorumi täällä mistä ainakin minä saan tosi paljon tukea ja apua jos on tarve. Kiitokset vain kaikille!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
252
253
254
255