Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 65 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
65 kg:n tavoittelijat
Sivu:
1
2
3
4
...
252
253
254
255
>
SutturaSandra
perjantaina, 1. tammikuuta 2010 klo 16:11
Kuusvitosen tavottelu jatkuu taas näin uuden vuoden kynnyksel!! Koko joulukuun onkin pyöriny samat lukemat, uus alin lukuki tuli mut sit taas noussu ja laskenu jne.. 67,8 kg tainnu parhaimmillaan olla mut päälle 68:s on nyt paino pyöriny.. Ei olis hirvee matka enää tohon 65 kiloon!! Nyt alkaa (toivottavast) TT eli tiukka tammikuu
Oishan se hemmetin hienoo jos tammikuun aikana pääsis tohon ekaa tavotelukemaa, mut voipi olla vaikeaa ku nytteki tuo eka 3kg lähten hitaasti kolmessa kuukaudes..
Edetään hitaasti mutta varmasti!
selma76
lauantaina, 2. tammikuuta 2010 klo 21:31
Hei! Liityn kanssa näihin kuusvitosen tavoittelijoihin. Tällä hetkellä painoa 73kg. Tavoitteena kesä, mutta mielummin kumminkin hitaasti ja varmasti
Jouluna, ja joulun alla tuli täälläkin syötyä vähän mitä sattui...
Jenni-84
lauantaina, 2. tammikuuta 2010 klo 22:08
Hei!
Täällä kanssa 65kg:n tavoittelija. Ikää löytyy 25v. ja pituus 169cm ja paino n.75kg
taas.... Viime kesänä olin vielä 68kg. Ruoka vaan on niin hyvää....
Yritän saada painoa alas teveellisellä tavalla. Ja oppia syömään taas järkevästi. Viikon välein tulen ilmoittelemaan miten menee. Jos vaikka huhtikuun lopussa olisi paino lähemmäs tuota kuusvitosta....
Tsemppiä kaikille urakkaan!!
Sweet2th
Jotta huominen näyttäisi kevyeltä
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 22:48
Tiukka tammikuu täälläkin tiedossa. Muutama viikko sitten olin jotenkin siipi maassa eikä mikään oikein tuntunut huvittavan. Joulu ja uusi vuosi meni syödessä ja juodessa yli oman tarpeen, mutta mieli kuitenkin piristyi.
Ostin alesta Allevon vähäkalorisia annospusseja ja ajattelin aloittaa ensin viikon vähäkalorisella dieetillä ja jatkaa sitten Kiloklubin periaatteilla, mm. palauttaa kadotetun lautasmallin ja ruokarytmin. Nyt tuntuu siltä, että pää on koossa ja motivaatiota alkaa löytyä pitkästä pitkästä aikaa. Muutamassa kuukaudessa on tullut 7 kiloa lisää ja asiaan täytyy puuttua muutoinkin kuin ruoan suhteen.
Nyt on kuitenkin sellainen fiilis, että ryhtiliike onnistuu.
Tsemppiä muillekin lomaruoilta palaaville, iloa ja ulkoilmaa!
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 22:52 muokkaaja: Sweet2th »
Leeloo
I can do it.
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 14:33
Täälläkin eräs, joka tavoittelee tuota maagista 65 kg:n rajaa. Painoa tällä hetkellä 72 kg ja pituutta 170 cm, eli BMI on 24.9. Normaalipainon ja (lievän) ylipainon rajoilla kiikutaan, tuo 65 tuntuu ja näyttää turvallisemmalta. Tavoitteena olis saada kesäkuosi yllättäen kesään mennessä ja myös pitää uudet ja terveellisemmät elämäntavat. Ei sillä, syön nykyään huomattavasti terveellisemmin ja monipuolisemmin kuin ennen! Enkä siis ole ollut mikään epäterveellisyyden perikuva ja possu, vaikka sanavalinta ehkä niin antaakin ymmärtää
Kahtotaan, mitä tapahtuu, ainakin tän päivän liikunnat ja syömiset oon saanu kirjattua tänne
Nepsukka79
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 17:15
Joulunjälkeinen turvotusluku tänä aamuna 76kg. Nesteet liikkuu, joten varmaan on alenemaan päin.
Eper
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 00:12
Hei!
Olen jo pitemmän aikaa näillä sivuilla pyörinyt,tosin vain käynyt foorumia lukemassa. Huomaamatta on senttejä hiipinyt vyötärölle ja vaa'an mittari näyttää reilu 6 kg enemmän kuin ensimmäisien vierailuideni jälkeen täällä. Siitäkään ei ole kuin reilu vuosi.
Tänään vaaka näytti 69,5kg. Koskaan se ei ole näyttänyt 70kg tai sen yli ja nyt tuli hätä ettei se myöskään kiipeä sen yli. Ensimmäiseksi tavoitteekseni otankin siis tuon 65kg. Lopullinen tavoite on enemmänkin, mutta olen jo pitkään paininut tuon painoni kanssa ja tuntuu että sitä vain kertyy lisää. Tuntuu helpommalta asettaa tavoite ensiksi alemmaksi ja jatkaa siitä sitten kun on saanut itsensä oikealle tielle.
roopatra
Matkaa elämän pituisella tiellä.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 08:20
Punnitus tänään. Vajaassa kahdessa viikossa -2,3 kiloa eli nesteet lähti onneksi! Millään nälkäkuurilla en ole ollut, syönyt ruokaa ihan normaalista, ainoa että lopetin suklaan syömisen. Jos laihduttamienn olisikin näin helppoa.
Mutta sentään BMI tipahti juuri ja juuri takaisin lievän ylipainon puolelle eli alle kolmeenkymppiin, siitäkin olen tosi tosi iloinen!
Marlis67
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 12:22
Hei Eper, mulla on ollu tavoitteet 3-5 kilon välein, niin on motivoinu, kun on tuntunut helpommalta hävittää vähän kerrallaan.... Ja varsinaiseen tavoitteeseen kun pääsin,niin päätin vielä kaksi kiloa yrittää poistaa....
Edelleen olen sitä mieltä että hitaasti hyvä tulee...
Marloviisa67
ps. mie huomasin että kun täytin 40, alkoi kiloja tulla jos ei muuttanut elämäntapoja ja meni kaks vuotta, ennenkuin havahduin ja sit liityin tänne ja olen näiden sivujen kanssa naimisissa.... salarakkaana vaaka.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 14:38
Vanha viestiketju
on venynyt pitkäksi, joten suljen vanhan ja avaan uuden. Uudet käyttäjätkin pääsevät paremmin mukaan näihin tavoitteluketjuihin, kun viestiketjut eivät ole hirmuisen pitkiä.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 14:42 muokkaaja: Sohvi »
Sivu:
1
2
3
4
...
252
253
254
255
>