Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 60 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
60 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
195
196
197
198
199
200
201
...
235
236
237
238
>
einn
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 20:52
Uusi kuudenkympin tavoittelija ilmoittautuu... Mulla hemmukan kanssa hyvin samanlainen tilanne, vuosi sitten painoin 58 kg ja nyt 66. Jotenkin ne huonot ruokailutavat onnistui selittämään itselleen tyyliin "no enhän mä ole kuin pari kiloa saanut lisää, kyllä ne siitä lähtee kunhan huomenna/ ensi viikolla palaan taas salille ja alan syödä terveellisesti". Nyt kun vaa'alta lävähti totuus niin itkuhan siinä meinasi päästä
Nyt pitää saada stoppi paisumiselle ja takaisin siihen painoon joka tuntui hyvältä!
hemu79
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 08:44
Hei minäkin otin itteeni niskata kiinni..huomasin että joka vuosi on tullu kilo painoon lisää..ensin oli 58,sitten 59 ja tämän vuoden alussa 63kg..
Nyt on enää 0,5kg jäljellä tuohon 60kg ja tässä aion pysyä=)
Syön kyllä herkkujakin,mutta pienenpiä määriä=)
Liikuntaliisa
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 09:04
Olen pudottanut painoa kesäkuusta 11kg, työterveyslääkärin kehoituksesta kohonneen kolesterolin ja verensokereiden vuoksi. Tosin näytin myös ylipainoiselta( jopa lihavalta) joten syitä pudottaa painoa oli. Pituutta 161cm ja lähtöpaino 78.5, nyt 67.5. Ihannepaino siinä 60-64, eli siihen haarukkaan jos ensi kesään mennessä tähtäisi. Syksyn seurasin ruuan kalorimääriä tarkasti, mutta nyt opettelen syömään omia tuntemuksia seuraten ja rentoutta opetellen. Liikuntaa olen aina harrastanut, lähinnä sauvakävelyä ja kerran viikossa jumppaa. Työ on melko fyysistä ja tämä liikuntamäärä saa riittää. Eiköhän tämä porukalla onnistu !!!
Muumineito
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 10:10
Punnitusaamu takana ja hitto! 100g tullut lisää. Paino tällä hetkellä 64,3kg. Mulla on kyllä menkat, että ne kyllä voi hieman tuohon painoon vaikuttaa. No tästä jatketaan jälleen.
*MaLa*
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 17:52
Uusi jäsen ilmoittautuu
Saattaa olla ett ketjusta löytyy mun edellinen ilmoittautuminen vuoden takaa (viime kesänä oli paino 63kg), mutta nyt uudelleen täällä.
Syksyllä paino nousi tuosta 63 kilosta 67 kiloon, syynä lonkan nivelrikon paheneminen ja vähentynyt liikunta. Joulukuun 16. päivä sitten sain uuden lonkan ja elämä hymyilee taas
.
Nyt menty mukavasti alaspäin tuosta suurimmasta lukemasta ja lopullinen tavoite on siellä 60 kilon paikkeilla.
hiirenkorva
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 19:05
Hei!
Uusi jäsen täällä myös
Olen ennenkin joskus vuosia sitten kiloklubissa ollut mukana ja saanut silloin painoa tiputettua. Nyt taas vaaka näyttää aivan liikaa eli 74,5kg! Painoa tullut pikkuhiljaa parin, kolmen vuoden aikana kymmenen kiloa lisää. Tavoitteena mulla päästä edes tuonne 63-65 kg paikkaille ensin. Nyt vakaa päätös alkaa liikkumaan säännöllisesti, kun nuo pakkasetkin hellitti.
Tsemppiä kaikille!
Mirmu
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 19:26
Oon nyt todella kivasti saanut itseni raahattua useampana päivänä lenkille, mutta pessimistinä pidän sitä lähes välttämättömänä, että jossain vaiheessa tämä innostus taas laantuu. Nyt on kiva, kun ilmat ovat lämmenneet, niin ei enää tarvitse ulos lähtemistä suunnitellessa miettiä sitä, kestääkö kasvot pakkasen. Ihmettelen, ettei minulla esim. ole vieläkään tullut nilkka tai polvi kipeäksi, ne kun yleensä kipeytyvät todella nopeasti jos pidempiä matkoja kävelen. Liekö lumi parempi alusta kuin asfaltti, vai ovatkohan talvikenkäni paremman malliset..
Muutama kuukausi on varmaan pisimpään kestänyt kuntoiluinnostukseni. Aina ne siitä jossain vaiheessa lopahtaa - en tiedä, miten siitä saisi lopun elämää kestävän tavan. Nyt jo huomaan että alkaa tylsistyttää, mutta kun mihinkään muuhun ei ole varaa kuin lenkkeilyyn..
Paerynae
Kevennystä kohti keveämpää vyötäröä
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 21:19
Huh, en ole vähään aikaan päässyt kirjautumaan tänne. Täällä ollaan taas!
Mun projekti on edennyt helpommin ja mukavammin, kun olen antanut luvan ostaa itselleni salaatin aina töihin ruoaksi. Lähikaupasta saa ihania isoja salaatteja, jotka maksavat 6-7 euroa. Se on mun päiväruoan hinnaksi paljon (olen tottunut opiskelijaruokalahintoihin), mutta se on sen arvoista.
Ihan eri homma, kun tietää, että ruokatauolla odottaa jotain hyvää syötävää. Lisäksi luulin, ettei päivällä kunnolla syöminen hillitse mun iltasyöpöttelyä, mutta kyllä se vaan hillitsee.
Päivällä pitää syödä jotain hyvää jo aika aikaisin, niin illalla ei tunnu, että pitää palkita itseään.
Hyvin on nyt saatu iltaruoan annoskokoja pienennettyä. Mun salainen ase on lautasen pienentäminen. Jos on syvän lautasta vaativaa ruokaa, otan pienen jälkiruokakulhon. Tavallisen ruokalautasen tilalle otan leipälautasen.
Tulee syötyä normaalimäärä, koska saan aina santsata kerran.
Ennen söin siis tuplamäärän, koska santsasin normikokoisen lautasen kanssa...
Ja lisäksi aloin pitää vaa'an vieressä "julkista" painotaulukkoa. Joka päivä merkkaan siihen mitä aamulla painan. Ei voi itselleenkään sitten selitellä mitään, kun on mustaa valkoisella. Lisäksi ajattelin, että auttaisko se mua itsehillinnässä, että yritän saada mieheltäkin ekstratsemppausta.
Ja kyllä se on vaan kiva huikata miehelle aina välillä, että huomasitkos mun tämän päivän painon (silloin kun on edistystä tapahtunut). Mies aina niin kivasti kehuu ja kannustaa.
Ai niin, ja joulukiloja kerkesin kerätä noin kolme kiloa. Niitä tässä vielä tiputellaan, ehkä sitten maaliskuussa taas oikeasti eteenpäin...
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 21:21 muokkaaja: Paerynae »
pigi
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 16:46
No niin hitaasti mutta varmasti, paino aamulla 69.4, siis 500 g alas, olen tyytyväinen, mutt ei karkin karkkia viikonloppuna. Yritän kanssa pitää kuntoilun mukana koko ajan, kun se on aina jäänyt jossakin vaiheessa pois ja veden juonti. Yritetään kaikki muistaa se. Se on ollu hyvä mulle, ett joka aamu käyn puntarissa ja laitan allakkaan ylös, kyllä se karsii kaikki halut karkkiin. Zemppiä kaikille uusillekin , me onnistutaan tänä vuonna!
Mirmu
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 18:45
Tänään punnituspäivä, tasan kilon verran oli lähtenyt kahdessa viikossa. Ärsyttää, että niin vähän! Vaikka oikeastihan tuo on oikein hyvä vauhti normaalipainoiselle.
Paino nyt siis 65,9, rasvaprosentti oli vaa'an mukaan pienentynyt 0,8 prosenttiyksiköllä, senttejä oli lähtenyt 1,5 alavatsasta ja reidestä, 1 cm vyötäröltä ja lantiosta ja 0 cm käsivarresta, josta ei ole vielä lähtenyt kuukauden aikana mitään. >: ( Alavatsaankin olisin odottanut suurempaa kaventumista, mutta näköjään hiljaa tullaan alaspäin. Olen liian kärsimätön.
Tästä päivästä lähtien alan taas punnita viikoittain. Kaksi viikkoa on minulle vähän turhan pitkä väli, vaikka toisaalta siinä ehkä on pienempi riski siihen, että alan syödä liian vähän nopeampien tulosten toivossa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
195
196
197
198
199