Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 55 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
55 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
112
113
114
115
>
Pamppizzzz
keskiviikkona, 21. huhtikuuta 2010 klo 08:54
Täällä myös tuollainen semivege. En tosin kehtaa enää puhua itsestäni kasvissyöjänä, koska tosiaan joskus kalaa syön. Mutta pääasiassa mennään kasvisruualla, koska kotona on siippa, jolle ei kala maistu. Mutta esim. töissä, jos on kalaa tarjolla, otan sitä mielelläni.
Mulla paino se vaan jumii ja jumii. Tosi tylsää. Tarvitsisin pian jonkin merkin siitä, että kyllä se tästä...
nopo_
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 08:09
Punnituksessa 59,6 kg. Se on uusi alin, ja olen iloinen.
Tai vielä 40+
aloitin
näissä kiloissa laihdutuksen, ja vedin tosi raivokkaasti laihdutuskuurin läpi. Ihme, etten sekoittanut kehoani pahemmin. 'Rasva pois' -kuurissa tosin hiuksia lähti tosi paljon, ja hiukset ohenivat.
Olen iloinen etenkin kaikkien niiden nuorten ihmisten puolesta, jotka ovat löytäneet tänne kk:hen. Heillä on ainakin mahdollisuus järkevään painonpudotukseen eikä tarvitse uhrata aikaa ja energiaa täysin hyödyttömiin kikkailuihin ja kuureihin.
nkb
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 08:59
Heipä hei!
Ekaa viestiä kirjotan ja pari päivää vasta kk: ssa ollut. Eli oon 160cm pitkä ja painoa semmoset 64 kiloa. Ikää vasta vähän alle 20. Tavotteena tosin semmoset 57- 58.
Kiinnostais kysyä että millä tavalla saatte lähettyä lenkille vaikka laiskottais eikä millään jaksais?
Ajattelin kokkeilla semmosta että merkkaan liikunta päiväkirjaan etu käteen että mitä aijon liikkua mikäkin päivä ja se ois sitten liikuttava.
sirppaj
Se parhainten nauraa kellä vahvin lääkitys!
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 10:39
Hiljalleen mennään kohti 56kg,tänään aamupaino oli 58kg
Nupsukka
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 10:50
Jepjep. Täällä tavoite kanssa 55kg.
164cm pituutta on mulla ja lähtöpaino oli 65kg.
Lauantain punnituksessa paino oli 58.1kg joka on ennätys.
Ehkä kesäksi onnistuu tuo -3kg vielä....
sans*
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 10:55
Täällä myös yksi 55 kilon tavoittelija! Pituutta 165cm ja painoa tällä hetkellä 61,5 kg. Vaa'an lukemia tärkeämpää olisi kuitenkin peilikuvan muutos. Hitaasti, mutta varmasti..
Pamppizzzz
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 12:23
Jee! Nyt on paino notkahtanut alas päin eli vaaka on jo monena aamuna näyttänyt alle 65kg
Ollut siis 64,x kg eli alan uskoa, että kyllä tämä taas tästä.
Kapinamamma
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 20:45
Liityn joukkoon.
55 kiloa tavoitellaan kovasti.
Paino tänään punnittuna, 60.3 kg, pituutta on 164 cm.
Ei olisi, kuin tuo 5.3 kiloa poistettavaa
Kun sen sais, niin tää mun laihdutus urakka ois sitten ohitse
SusannaT
maanantaina, 26. huhtikuuta 2010 klo 21:23
Heips, voisin minäkin liittyä joukkoon, vaikka ehkä ihan 55kg en halua tiputtaa painoa. Tammikuussa aloitin, jolloin joulukilojen jälkeen painoa n. 63kg ja pituus on 166cm. Tällä hetkellä paino pyörii siinä 58kg tietämillä, alimmillaan vaaka on näyttänyt 57,7kg viime viikolla. Painoa tärkeämpi asia myös minulla on vatsamakkaroista eroon pääseminen. Muualla ei ylimääräistä juurikaan ole, rintoja ei ole nimeksikään ja reidetkin ovat suht sopusuhtaiset/lihaksikkaat, mutta kun kaikki ihra on tuossa vyötäröllä
. Olen myös bikinikuntoon kesäksi-ketjussa mukana ja tänään tulikin ekat bikinit sovitteille (vielä en ole uskaltanut kokeilla
).
Niin mutta siis 55kg tuntuu aika vähältä, eli ehkä en edes niin vähän halua painaakaan, tykkään kuitenkin, että vähän löytyy lihasta luiden ympäriltä, mutta sopivampi ketju tämä on kuin 50kg tavoittelijat.
Jeps, eli ikää on 26 ja risat, ja tällä hetkellä kotiäitinä 10kk ikäisen neidin kanssa kovasti lenkkeillen.
nopo_
keskiviikkona, 28. huhtikuuta 2010 klo 09:09
nkb
, ei mulla kyllä ole mitään vinkkiä lenkillelähtöön, vaan enemminkin sama ongelma. Siksi käynkin ohjatuissa jumpissa, vaikka niihin menee matkoineen paljon enemmän aikaa kuin jos kävisi vaikka kävelemässä.
Nyt jumpat loppui, ja melkein kauhistuttaa. Yleensä olen lösähtänyt kesällä täydellisesti. Vaikka periaatteessa siis tykkään kaikesta liikumisesta, eniten kyllä ryhmä- ja joukkueliikunnasta.
Mulle ei tule edes monien kuvaamaa rauhattomuutta, että pitäsi päästä liikkumaan, voin siirtyä ihan vaivattomasti sohvaperunaksi
Liikunnan etukäteen merkkaaminen voi olla hyvä idea. Mäkin kokeilen sitä.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
112
113