Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 55 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
55 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
121
122
123
124
125
126
127
...
168
169
170
171
>
Gemina
tiistaina, 17. heinäkuuta 2012 klo 19:43
Haluan mukaan!
Ihanaa, että ihmiset pitävät tälläistä ketjua. Siitä saa juuri sopivasti motivaatiota, sekä pääsee kannustamaan muita
!
Esittely lienee paikallaan:
- 18-vuotias nuori nainen, pituutta löytyy 169 cm.
- Paino käväissyt ylipainossa (74kg) ja sain silloin sätkyn. Halusin terveemmän elämän. En todellakaan aikonut jättää asiaa sikseen ja ryhdyin työstämään mielikuvaa todellisuuteen
.
- Lempiharratuksiini kuuluvat kirjoittaminen ja lenkkeily
Lupaan tulla tänne kertomaan kuulumisiani ja kommentoimaan teidänkin saavutuksia jatkossa
. Nyt vain paljon tsemppiä kaikille!
pike08
tiistaina, 17. heinäkuuta 2012 klo 22:16
Helou
*Satsuma*
ja tervetuloa takaisin! Mitkä helteet? Aina sataa ja koko ajan ja yhtenään...
Tervetuloa
Gemina
mukaan! Hienostihan sinulla on paino jo pudonnutkin. Nuoruus on valttia
Sainpahan taas 100g pudotettua, että huh, huh...Edistymissivulla sanotaan: 0 viikkoa. Mitä on 0 viikkoa
Nyt reissaan vähän ja puntarointi on tauolla, mutta läppäri on mukana...
*Satsuma*
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 13:59
tiistaina, 17. heinäkuuta 2012 klo 22:16
pike08 kirjoitti
:
Helou
*Satsuma*
ja tervetuloa takaisin! Mitkä helteet? Aina sataa ja koko ajan ja yhtenään...
Ei oo joo paljon helteitä täällä näkynyt. Reissussa kylläkin oli.
Ja yritän kai kuvitella heinäkuun sääksi väkisinkin helteet, vaikka nytkin on pari päivää satanut vettä ihan yhtä soittoa...
Eipä olis
pike
llä enää pitkä matka tavoitteeseen. Kateellisena täältä huutelen, kun tämä oma projekti on ihan hunningolla näin kesällä.
Tervetuloa vaan
Gemina
mukaan!
Reissun turvotukset on poistettu, - 1 kg kahdessa päivässä, eli nesteet veks. Vielä 1,6 kg niihin matalimpiin lukemiin. Mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa... Sitä paitsi salaa ajattelen jo mielessäni, että liekö se 58 kiloakaan se lopullinen tavoite. Tosin painoa enemmän ajattelen kyllä sitä kiinteytymistä, erityisesti tuota vieläkin raskauden jäljiltä pömpöttävää mahaa.
(Ei pitäisi katsella niitä loman bikinikuvia, itsekriittisyys nostaa päätään...)
Mutta kävinpä tänään ostamassa uusia vaatteita töihinpaluuta ajatellen. Ostin farkut kokoa 27''. Projektiin lähdettiin noin koosta 32'' tai koosta 42.
robert sheckley
keskiviikkona, 18. heinäkuuta 2012 klo 14:55
Moi kaikille! Ihanaa kun löysin tänne.
Olen 24-vuotias nainen ja tällä hetkellä mitat ovat 60kg/159cm. Minulla on tiimalasivartalo. Kaikkien käyrien ja mittojen mukaan olen täysin normaali.
Peilikuvaani en ole tyytyväinen siksi, että aktiiviurheilun loppumisen jälkeen (2010) painoa kertyi järkyttävät 10kg puolessa vuodessa. Siitä lähtien olen tuntenut itseni ihan eri ihmiseksi. Olen ollut pieni ja jäntevä ja tämä pehmeys aiheuttaa vaan pahaa oloa. Kurveja minulla tulee olemaan aina, mutta vähempikin riittäisi.
Haluan kannustaa muita saavuttamaan tavoitteet ja saada siitä itsellenikin energiaa. Käyn tästä lähtien täällä lueskelemassa ja välillä saatan itsekkin kirjoitella.
Millaista ulkoliikuntaa harrastatte silloin kun on lumi maassa? Olisi kiva tietää. Mua jo kauhistuttaa juoksukelien loppuminen.
Tsemppiä kaikille!
*Satsuma*
perjantaina, 20. heinäkuuta 2012 klo 12:22
^Mä olen maailman huonoin talviliikkuja!
Väitän uivani ja käyväni salilla talvella, mutta harvassa ovat viime vuosina olleet todelliset kerrat. Ulkoliikunta taas, en oikein tykkää mistään talvilajeista, joten tyydyn kävelylenkkeihin. Juoksemaankaan en pysty (enkä liukkauden takia uskalla) kun pakkaset tulee. Eli eipä ole antaa vinkkejä tuohon aiheeseen.
Viikko teki tehtävänsä, reissupöhö poistettu ja paino nyt 59.4 kg. Vieläkin matkaa parhaimpiin lukemiin...
kesäheinä_
perjantaina, 20. heinäkuuta 2012 klo 18:43
Tervetuloa mukaan
robert sheckley
Suunnilleen saman ikäisiä ollaan ja minä noin 160cm pitkä. Myöskin tiimalasivartalon omaan ja tämä paino mikä nyt on, päälle 58kg, ei tunnu omalta. Muutama kuukausi sitten sain ihanan lapseni ja nyt olisi tavoitteena päästä takaisin timmiksi! En ole tyytyväinen peilikuvaani ja tahtoisin mielelläni takaisin 52 kiloiseksi. Sitä tavoitellaan mutta ensin olisi hyvä päästä edes siihen 54kg missä painoni pysyy helpoiten..
Viime talvena ostin itselleni Intersportista hyvät talvilenkkarit,
Icebug
it. Suosittelen! Ihan mahtavaa lenkkeillä talvella kun on nastat lenkkareissa!
Talvisin oma kuntoilu on ollut lenkkeilyä, kuntosalia, pumppia, kuntopiiriä..
mimavi85
lauantaina, 21. heinäkuuta 2012 klo 11:42
robert sheckley ja kesäheinä
myös mie olen teidän kans suunnilleen saman ikäinen ja pituutta minullakin on 159cm ja paino tänä aamuna 59.9kg
ja se on minusta tosi paljon tuohon pituuteen. ja mie en todellakaan ole tiimalasi vartaloinen minulla on leveät hartiat ja kylkiin kertyy, no ne minusta eka tulee esiin kun peilistä katon. vatsa on litteä mutta leveä...:/
painoni lähti heti laskuun ku lisäsin syömisen jälkeen pari palaa suklaata...
jostain syysttä niin on käynyt ennenkin. ja tuntuu aina kun oon kauemmin syömättä suklaata et paino vaan jumii ja heti ku alan taas syömään se laskee...
minulla on 4 lasta ja ne on todella pienillä ikäeroilla nyt 4 lapsen syntymästä on reilu vuosi mutta sen kanssa saamat kilot ovat sitkaassa toisten aikana katosivat aina ennen ku olivat puolivuotta vanhoja... tosin nyt 4 nessä raskausessa niitä kiloja tuli enemmän kuin 3 ensimmäisen kans yhteensä... vaikka voin pahoinkin melkein koko raskauden:/
asdf.
lauantaina, 21. heinäkuuta 2012 klo 15:28
Hei
mimavi85
,
Oon sua sentin lyhempi
Ja myös harteikas ja vatsa litteä, mutta leveä. Koitan nyt hyväksyä sitä, että musta ei tiimalasia tulekaan, vaikka olisin kuinka hoikka, kun alimpien kylkiluiden ja lantioluiden välissä on niin lyhyt matka, ettei siihen mitään kunnon vyötäröä mahdu :/ Mutta hei, hienoa, että sallit itsellesi suklaata ja varsinkin, jos siitä on hyötyä!
mimavi85
lauantaina, 21. heinäkuuta 2012 klo 16:00
ompa soma etten oo ainut tän muotonen
sallin kyllä suklaa jos paino sen kans putoaa vaikka ei just siitä johtuiskaan...
4-6palaa päivässä...
empä ollut tuota luu juttua ajatellutkaan ei tuohon tosin kovin kummosta...
toisaalta kyllä kropasta kuin kropasta hyvän saa vaikkei tiimalasi oiskaan
vaikka itselläni siihen vielä on matkaa...
kyljet mulla on suurin ongelma tai sit isot lantioluut joiden päällä on hieman ylimääräistä mutta näyttää et sitä olis sentti tolkulla kuin luut töröttää...
pike08
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 19:14
Jippii!
Tämä nainen on tavoitteessaan!
Vihdoinkin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
121
122
123
124
125
126
127
...
168
169
170
171
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ravinto
»
Kamala olo ahmimisesta, kokemuksia?
tänään
kello 01:31
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 01:10
Vertaisryhmät
»
KESÄHAASTE! -5kg elokuun alkuun mennessä!
tänään
kello 00:14
Omalla vastuulla
»
Superdieetti/ GFG
lauantaina, 25. toukokuuta 2013 klo 23:44
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
lauantaina, 25. toukokuuta 2013 klo 23:44
Rekisteröidy