Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 55 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
55 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
101
102
103
104
105
106
107
...
172
173
174
175
>
Christina*
tiistaina, 24. huhtikuuta 2012 klo 09:04
maanantaina, 23. huhtikuuta 2012 klo 18:40
pp89 kirjoitti
:
ja älä nyt MissKinkku lannistu! kyllä se siitä taas!
Jeps. Vaaka näytti aamulla 59kg ja olo on kyllä vielä vähän turvonnut viikonlopun jäljiltä. Lounas vaihtui jälleen itse tehtyyn evässalaattiin niin ei tule houkutuksia ahmia ruokalassa.
huippu
tiistaina, 24. huhtikuuta 2012 klo 18:26
Hei!
Liityin 3 päivää sitten klubiin. Olen tosin pudotellut painoa vuoden alusta ja saanut 20kg pois mikä jo huima saavutus minulta
. Ihanteeni on myös tuo 55kg mutta se on nimenomaan ihannepaino. En tiedä pääsenkö koskaan siihen tavoitteeseen. Tämän hetken paino on siis 69.4kg. Pituutta minulla on 163cm.
pike08
tiistaina, 24. huhtikuuta 2012 klo 18:38
Tervetuloa mukaan kevenemään
Leskenlehti
ja
huippu
!
Painoni on edelleen samoissa. Saas nähdä, montako viikkoa jumitus tällä kertaa kestää... Pitänee taas lisätä öljyä, josko se auttaisi.
1/2 greippi
maanantaina, 30. huhtikuuta 2012 klo 08:29
Hei ja hyvää vapun aattoa!
Tulen mukaan tähän haasteeseen. 55 kg olen painanut kyllä viimeksi yläasteella ja siitä on "hieman" aikaa, tuollaiset kakskytäviis vuotta
Nykyinen paino pyörii 63 paikkeilla ja huomenaamulla ensimmäinen punnitus. -4 kg toukokuussa saa olla eka tavoite. Kaapit on täynnä liian pieniä vaatteita, koska usein sorrun ajattelemaan kaupassa "no tämä on vähän pieni, mutta sitten sopiva kun laihdun vähän"....ja sitä ei sitten koskaan tapahdu, osa viimekesäisistäkään ei ole ollut päällä kertaakaan, taitaa olla hintalaputkin vielä joissakin. Nyt aion mahtua niihin ja uusia en ennen osta (vaatii noin neljän viiden kilon pudotuksen).
1/2 greippi
tiistaina, 1. toukokuuta 2012 klo 08:31
Harmillinen aloituspaino 63,9 kg eli enemmän kuin vuosiin
Piti varmaan tankata ennen kuin 1.5. aloituspäivä klubissa koitti. Namipussit säppiin ja rasvaiset juustot jää kauppaan. Kaikesta hyvästä en tietenkään aio luopua, mutta vähennettävä on (puolikas kahvipulla saa jäädä). Samoin leivän syömistä ja mehujen juomista..Muuten olisi into piukalla mutta kamala flunssa päällä. Kävely/hölkkälenkkejä joutuu odottamaan muutaman päivän
Toivottavasti tässäkin ketjussa olisi vielä kirjoittajia kun näyttää hiljaiselta!
Chott
tiistaina, 1. toukokuuta 2012 klo 10:43
Viikossa muuttui aamupaino 62kg:sta iltapainoon 60.1kg
Samoin mitoista hävisi -2cm. Ehkä tämä tästä
1/2 greippi
tiistaina, 1. toukokuuta 2012 klo 11:28
Hyvä Chott
Laitan vielä tickerin motivaattorikseni.
adis
tiistaina, 1. toukokuuta 2012 klo 21:11
Heippa,
Tarkistin juuri... Olen liittynyt tähän ketjuun kohta pari vuotta sitten. Sen jälkeen olen palannut äitiyslomalta töihin, oikeasti harrastanut liikuntaa säännöllisesti ja tarpeeksi sekä laiminlyönyt syömisen tarkkailun lähes täysin.
Pari vuotta sitten paino oli n. 57 kg mutta nyt lähes 63 kg aamuisin. Ja just äsken yli 65 kg! Olen alle 160 cm pitkä.
Takaisin siis kiloklubin pariin ja kirjaamaan ylös niitä syömisiä.
1/2 greippi
keskiviikkona, 2. toukokuuta 2012 klo 09:16
Huh, taisi olla se ensimmäinen punnitus joku turvotuslukema...Eilinen ensimmäinen klubipäivä meni kolme palloa vihreällä, kuidut keltaisella. Nyt täytyy vain luottaa siihen että tämä tuottaa tulosta. Itselläni myös kolme vuotta sitten paino oli vielä 57 sitten pysyi pitkään 61 ja siihen nyt pari kiloa on tullut lisää. Osan laitan iän tuoman aineenvaihdunnan hidastumisen piikkiin. Tällä hetkellä vielä flunssassa mutta kunhan paranen on aika kaivaa rullaluistimet ja pyörä naftaliinista jei!
*Satsuma*
keskiviikkona, 2. toukokuuta 2012 klo 11:10
Moikka kaikki!
Siirryn seuraanne tuolta 60 kg:n tavoittelijoista.
Vaaka nytkähti lukemiin 59.7 kg tuossa pari viikkoa sitten, joskin nyt vappusyömisten yms jäljiltä ollaankin taas (hetkellisesti) lukemissa 60.4 kg, mutta eiköhän nämä nesteet piakkoin saada liikkeelle...
Itsestäni sen verran, että olen 28 v naissukupuolen edustaja, toistaiseksi vielä hoitelen kotona tytärtäni 1v3kk. Töihin paluu koittaa elokuussa, ja siitähän tämä projekti aikoinaan liikkeelle lähtikin, kun pitää taas mahtua kauluspaitoihin ja suoriin housuihin.
Nyt mahtuu jo, mutta metsästän vielä sellaista tyytyväisyyttä itseeni, parempaa kuntoa ja loistavaa oloa.
Tällä hetkellä lopullinen tavoite on vähän hakusessa, niin pitkälle mennään kun hyvältä tuntuu olo. Eli tickerissä on tällä hetkellä tavoitteena 58 kg, mutta lopullinen tavoite voi olla mitä tahansa väliltä 55-58 kg, en tiedä vielä.
Tsemppiä kaikille vapputurvotusten poistoon, sitä taitaa olla nyt ilmassa monella.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
101
102
103
104
105
106
107
...
172
173
174
175
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ravinto
»
Juhannus ruokia?
tänään
kello 13:02
Vertaisryhmät
»
110 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 13:01
Painonhallinta
»
HITAIN PUDOTTAJA: Tavoitteena kilon kuukausivauhti?
tänään
kello 12:53
Liikunta
»
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
tänään
kello 12:33
Vertaisryhmät
»
Pienten lasten äidit
tänään
kello 12:28