Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 55 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
55 kg:n tavoittelijat
Sivu:
1
2
3
4
...
112
113
114
115
>
Maikeri
Soy yo. - Minä olen minä.
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 21:39
Päätin nyt avata tän "kokosen" ketjun, kun kuuden- ja viidenkympin ketjut löytyy jo, mutta tuosta välistä en ainakaan löytänyt!
Itse tavoittelen tällä hetkellä tuota vitosella alkavaa lukua, mutta sen verran lähellä ollaan jo (paino nyt 61 kg) ja ylimääräistä löytyy edelleen jonki verran, että tuo 55 kg kuulostaisi sopivalta tavoitteelta (50 alkaa oleen mun kropalle jo liian vähän)....
Vuosi sitten tän projektin alottanu ja siitä on nyt hiljakseen tultu alas aikalailla 15 kiloa ja vyötäröltä 20 senttiä
Pituutta tästä 22-vuotiaasta naikkosesta löytyy huimat 163 cm, joten normaalipainon sisällä laihdutellaan. Tähtäimessä myös elokuussa juosta täälä Tampereella puolimaraton, johon alan nyt todella keskittyä kunnolla, josko tuota löysää lähtisi säännöllisen juoksemisen lomassa (lihaskuntoharjoittelua ja työmatkapyöräilyä unohtamatta)
http://mirmelin.blogspot.com/
cinic
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 21:45
Heippa!
Saanen liittyä ketjuun vaikken ihan "viittäviittä" tavoittelekkaan?
57 kg olis mulla tähtäimessä. Nyt painoa semmoset 61 kg, välillä kävi jo 60 kg mut pomppas takas...
Hitaasti tuntuu tää homma etenevän... tappavan hitaasti! Normipainossa kun kuitenkin mennään (pituus muuten 165 cm), niin hitain tapa on kuitenkin se paras ja pysyvin tapa
Kirjasin just ens viikon liikuntasuunnitelman ylös ja huomiselle olis "juoksu"lenkki heti aamusta... millähän sais taas tsempattua ittensä ylös?!
lia72
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 22:11
Heips!
Täältä löytyisi myöskin yksi 55 kg tavoittelija
Painoa tällä hetkellä (perjantaipunnituksen tulos) 59,6 kg, Lähtöpaino tammikuun alussa oli 62,6 kg elikkäs 1kg/kk on ollut laihdutus tahti
. Kirjoittelen myöskin tuolla lyhyissä laihduttelijoissa, kun pituutta mulla on huikeat 150 cm
Haluan tavoittaa tuon 55 kg, koska silloin olisin normaalipainoinen
Paljon ei olisi painoa pudotettavana, vaan tiukassa tuntuvat olevan!
Kaisa64
Terve sielu terveessä ruumiissa
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 00:38
Moi - tää ketju sopii munkin tavoitteisiin.
tavoitepaino on just 55 kiloa. Pudotettavaa on "vain" pari kiloa, mutta siinä ne on ja pysyy. Koetan jättää nyt herkkuja vähemmälle (ja oikoa ruokailurytmejäni) ja toivon antavani kyytiä noille parille kilolle. Aloin kyllä pudottaa noita kahta kiloa jo vuodenvaihteessa mutta samassa pisteessä oon edelleen. En voi syyttää ohjeita, en ole nimittäin niitä noudattanut kuin osittain. Paljon olen oikonut jo huonoja ruokailutapojani, mutta tekemistä on vielä pitkäksi aikaa. Pituutta mulla on 167 cm ja ikää 45v.
Tsemppiä kaikille 55 kilon tavottelijoille!
Kaisa64
Lady Frost
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 11:35
Jep, 55 on tähtäimessä täälläkin. Toisin sanoen en usko että näyttäisin hyvältä jos tästä menisin ali. Numerolla sinänsä ei ole väliä, mielummin kiinteydyn senttejä kuin painan juuri jonkun tietyn summan. Nyt on vaaka näyttänyt jo useamman päivän sitkeästi joka aamu 58 kg, eli uskottava se on että 62 kg on historiaa
. Mutta etumuksesta ei tietenkään ole lähtenyt senttiäkään...
Mutta ei anneta sen masentaa! Tänään suunnitelmissa pitkä lenkki ja jotain ihanaa ruokaa ja lempparitelkkarisarjoja (sekä ehkä vähän tenttiin lukua...)!
Shine78
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 12:16
Moikka,
minä tavoittelen 57-58 kiloa, lähtöpaino oli n. 62,5 ja siitä olen n. kilon saanut nyt alas. Pituutta on 166 cm.
Nämä sivut löysin vasta muutama päivä sitten joten alussa ollaan.
Paino tahtoo hilata aina ylös tuosta 58 kilosta ja näillä tietämillä alkaa vaatteet kiristää sen verran että on tehtävä korjausliike.
kuunkantaja
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 13:50
Tämä ketju sopinee minullekin. Tavoitepaino on myös vähän hakusessa, mutta tod.näk. se tuohon 55-57 kilon tietämille menee. Lähinnä on tavoitteena saada tuo vyörätönympärys pienenemään ns. normaaliksi, keskivartalolihava otus kun olen. Olen heinäkuusta asti ollut KK:ssa tekemässä tätä omaa projektiani, kymmenen kiloa lähtenyt ja jo joulukuussa ensimmäisen kerran vaaka näytti 60kg:a. Nyt se on sitten tämän nelisen kuukautta jumittanut siinä samassa muutaman kilon väliä suhaten. Selitys lie se, että olen ollut pitkään sairaana (liikkumiskyvytön) ja talvella oli syömistenkin kanssa hankalaa - vaikka vajeet pysyi niin söin liikaa herkkuja. Mutta sitä ihmettä olen tässä odotellut, kun vaakaluku jonain päivänä tässä vielä alkaa sillä vitosella.
Nyt kun olen parantumassa, aloin samantien liian kovalla teholla liikkua ja rikoin selkäni
, mutta viime päivien aikana taas on menty parempaan suuntaan. Vaikeinta onkin nyt liikkumisten kanssa se, että osaa himmailla sopivasti ja tehdä tarpeeksi kevyesti, ettei riko itseään.
Minullakin on juoksusuunnitelmia, mutta yritän pakottaa itseni selän ja muunkin kunnon takia odottamaan toukokuuhun - siihen asti käydään kuntosalilla, tehdään pilatesta ja pyöräillään.
Itsestä ainakin tuntuu, että nämä viimeiset kilot ovat paljon suuremman työn takana kuin ne ensimmäiset, mutta eiköhän se tästä kun ei ole kiire mihinkään. Tsemppiä kaikille!
Pamppizzzz
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 14:43
Minunkin tavoitteeni on täsmälleen 55kg. Se kyllä tuntuu kovin kaukaiselta ja miltei mahdottomalta tavoitteelta. Lähtöpaino oli 68kg tammikuussa ja nyt lukemat vaa´assa ovat 64kg. Eli hidasta- niin hidasta.
Olen 160cm pitkä eli siis aikalailla normaalipainossa olen jo nyt, mutta tuo 55kg tuntuu sellaiselta sopivalta painolta. Muistelen olleeni tosi tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni kun painoin tuon verran. Eli sitä kohti on suunta!
Kilot ovat vuosien varrella kertyneet hitaasti. Olen kohtuullisen terveellisesti aina syönyt, mutta selkeästi liikaa. Ehkä minulla kiloja on kerryttänyt viikonloppujen juhliminen: alkoholi ja krapularuuat. Onneksi elämäntilanteeseeni ei tuo meno enää sovi
Nyt sellaisia luopumisen paikkoja ovat olleet päivän pulla, suklaa yms. Ja olen yrittänyt kovasti liikuntaa lisätä.
Mutta hitaasti tämä paino putoaa. Tuskastuttavan hitaasti.
Niiskuneiti2
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 19:16
Mun ketjuni, tavoitteena on juuri tuo 55kg!
Ikä 40 vuotta, pituutta 157 cm. 2.1. paino oli 65,0 kg, nyt 60,0 kg. Itse asiassa olisin erittäin tyytyväinen myös 57 kiloon, mutta 55 kg on salainen haave.
Olen lähes koko aikuisiän painanut 55-58 kg, mutta pari vuotta sitten kilpirauhaslääkityksen aloitettuani paino alkoi hilautumaan ylöspäin. Nyt 3,5 kuukauden aikana pudotetut viisi kiloa lähtivät helpolla ruokailua, lääkitystä ja ravintolisiä viilailemalla, mutta loput viisi taitavat olla työn ja tuskan takana
Liikuntaa olen harrastanut säännöllisesti viimeiset 25 vuotta. Mun painonpudotus onnistuu kyllä vain ruokavaliolla, liikuntaa käytän vain mielialalääkkeenä 4-5 kertaa viikossa
Mun painonpudotuksella ei ole aikatavoitteita. Saa kestää vaikka 10 vuotta, kunhan ei hirveästi tässä välissä heilahtaisi enää ylöspäin.
LeeNakki
maanantaina, 12. huhtikuuta 2010 klo 20:04
Hei Siskot!
Kuulostipa tutulta! Siispä päätin liittyä mukaan tähän ketjuun.
Minä olen 159 cm ja paino alkoi jo pari viikkoa sitten vitosella. Keuhkoputkentulehduksen ja viikonloppumatkan jälkeen en ole uskaltanut mennä vaa'alle, mutta arvelen, että vaaka lähenee huomisaamuna 62:ta. Kun nestetasapaino löytyy ja saan pidettyä pari järkevää ruokapäivää luulen pääseväni takaisin KK:n ruotuun.
Aloitin tammikuun lopussa 62,5 painosta ja välitavoitteeni on 57,5. Tuo 55 on sitten se UNELMA!
Painoa ei ole vuosien varrella kertynyt missään vaiheessa ronskisti, ylioppilaana 23 vuotta sitten painoin 55 kiloa ja enimmilläni olen painanut 63 ja risat. Homma on siis kutakuinkin hanskassa, ruoka terveellistä ja monipuolista, pallurat useimmiten vihreällä, mutta ronskit annoskoot ja napostelu ovat sellaisia juttuja, joihin koitan KK:n ruokapäiväkirjaa pitämällä puuttua.
Minun pulmani on vyötärönympärys. Minulla on tallessa sellainen jakkupuku, joka oli päälläni 30-vuotissynttäreillä jolloin painoin 59 kiloa ja olin synnyttänyt 5 kk aiemmin. Jakkupuvun housujen vyötärö on 68 cm. Nyt 12 vuotta myöhemmin painan siis vain pari kiloa enemmän, mutta vyötäröni on nykyisin 15 cm suurempi, kuin puoli vuotta synnytyksen jälkeen. Onko muilla tällaisia kokemuksia?
Sivu:
1
2
3
4
...
112
113
114
115
>
Sivun alkuun