Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 50-60 kg pudottavat/pudottaneet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
50-60 kg pudottavat/pudottaneet
Sivu:
<
1
2
3
4
...
85
86
87
88
89
90
>
Vivisa
tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 17:36
hei vaan kaikille!!!
Täällä kans yks kenellä olis tiputettavaa 50-60 kg... Viime syksynä vaaka näytti 127,7 kg ja se säikäytti.
Elämäntaparemontilla, en laihdutuskuurilla ajattelin alkamaan elämään kuin normaalit ihmiset.
Tänä aamuna vaaka näytti 103,3 kg, joten 24 kg on lähtenyt, ja alaspäin mennään hissukseen
Nyt vain tiedän että mä onnistun tässä hommassa!!!!!!!
ja olen näyttänyt sen jo muillekkin..
Anreea
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 10:30
Heippa pitkästä aikaa!!
Viime vuoden puolella laitoin ruokien kirjaamisen tauolle, ja sitten ei enää löytynyt aikaa pyöriä täällä, vaikka projekti jatkuikin
Nyt aloin taas kirjaamaan, kun paino jumittaa ja syykin on sille tainnut löytyä, olen syönyt liikaa
Jospa tuo "jumitus" nyt katoisi, kun ruokailut ovat taas kuosissa. Jatkan siis edelleen opettelemista kirjaamisen avulla, kun en näemmä osaa edelleenkään hahmottaa miten syödä. Paino ei onneksi päässyt pahemmin nousemaan, niin ei ole mitään hätää.
Projekti jatkuu ja nyt takana on n. 33kg, ainakin se 50kg olisi hyvä saada täyteen.
Tsemppiä kaikille!!
http://anreea.blogspot.com/
kärring
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 19:29
Hei kaikille!
Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Painonpudotusprojektin aloitin runsas kaksi vuotta sitten. Enimmillään painoa oli 150kg. Viikko sitten oli 99.5kg. välillä on ollut vaikeeta ja tuntunut, ettei tästä mitään tule, paino on jumittanut.
Ruokapäiväkirjaa en enää pidä, paitsi silloin, kun haluan seurata syömisiäni. Hyvä välillä tsekata, ettei tule liikaa syötyä. Melko hyvin on kuosissa syömiset pysynyt.
Se minkä tässä matkan varrella olen oppinut, että ei pienet repsahdukset pitkässä juoksussa haittaa. Seuraavana päivänä sit taas ruotuun.
Liikunnankin löysin taas vuosien jälkeen. Käyn 3-4 kertaa viikossa salilla ja jumppailen kotona. Ihanaa, kun jaksaa liikkua ja tehdä asioita, joita ei aiemmin voinut tehdä. Ja ostaa vaatteita kaupasta!
Tästä se projekti vielä jatkuu, pikku hiljaa.
Tsemppiä kaikille!
Erzakka
Mikään tuuli ei ole sopiva, ennen kuin tiedät mihin satamaan olet matkalla.
sunnuntaina, 19. helmikuuta 2012 klo 04:07
Onpa hienoa lukea noin hyvistä tuloksista!
Itselläni on ollu jumivaihe, kun tuo karppaaminen, eikä edes vähähiilihydraattinen sovi oikein mulle kun katarri vaivaa aika ajoin....
Nyt yritän hakea motivaatiota edes kirjailemiseen ja vihreiden pallukoiden metsästykseen - on tullu lipsuttua aikas hassuihin ruokailutapoihin...
Mutta toivon että tässä kevään korvalla jaksaisin taas ryhdistäytyä ja saada taas laskusuhdanteen käyntiin...
Kuitenkin suurin osa siitä viime talvena jo pudottamastani -20kg:sta on poies pysyny, niin uskoisin että tästä on hyvä jatkaa...
Nautitaan lisääntyvästä valosta ja kevään ja kesän tulosta!
Erzakka
Mikään tuuli ei ole sopiva, ennen kuin tiedät mihin satamaan olet matkalla.
sunnuntaina, 19. helmikuuta 2012 klo 20:54
Hei te jotka ootte pudottaneet jo kymmeniä kiloja!
Kärring
, sinäkin olet jo -50kg pudottanut, kahdessa vuodessa!
Minkä ikäinen suunnilleen olet? Sulla on täytyny olla kyllä ympärysmittaakin jonkin verran...
(niinkuin mulla vielä on...) Miten olet saanu liiat roikkuvat osat kuriin? Jos olet nuori, kiinteytyminenkin on helpompaa kuin esim. mun ikäisellä (jo 50v. ylitetty..)
Oletko käyny kuntosalilla? Onko sulla personal traineria tms...?
Mua itteeni alkaa aina tympiä toi reppuvatsa joka alkaa roikkua heti kun paino vähänkin enemmän tippuu...
Entäs muut täällä jo paljon pudottaneet? Kuinka olette onnistuneet?
kärring
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 20:25
Hieman päälle 50v. olen minäkin. Kyllähän se iho huono on palautumaan enää tässä iässä. Kuntosalilla olen käynyt vuoden verran ja on kai siitä jotain apuukin ollut. Ei roiku ihan hirveesti kuitenkaan. Pahempaa pelkäsin. Allit kyllä on ongelma. Ostin käsipainot ja treenaan niillä kotona.
Ens kesänä meinaan pitää toppia perhana!
Mulla ei oo personal traneria, liittyessä salille sain parin tunnin opastuksen ja mulle tehtiin ohjelma. Hyvin se lähti, vaikka en ollut koskaan salilla käynyt.
Vanhoja kuvia juuri katselin. Kyllähän mä olin iso, pyöreä pallo. Välillä, kun tuntuu, että tää on hidasta ja paino välillä junnaa, tekee ihan hyvää katsella vanhoja kuvia. Huomaa, että on se projekti kuitenkin edennyt. Eipä niitä kuvia kyllä kauheesti ole sattuneesta syystä
Tsemppiä vaan kaikille projektissanne
MaNta25
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 20:47
Heipsan kaikille!
Täällä kanssa aloitettu kamppailu läskejä vastaan. Paino on aina ollut ongelma, joskus saanut hyvin pudotusta alkuun, mutta vaikeiden aikojen takia tullut takaisin. Nyt on pakko aloittaa taas uudestaan, jotta saisi elämän raiteilleen edes painon osilta. Vaaka näyttää aloituspäivänä 127.7 ja tarkotuksena ois välietappi 90kg. Nyt olen kirjaillut syömisiäni ja alkuviikkona tuo kirjaus ja ruoansyönnin hallinta olikin hienosti hallussa, mutta viikonloppuna sitten sattui taas, repsahdus. Mutta tästä noustaan ja tämä onnistuu. Ulkoilusta en paukkupaukkasilla pidä, joten odottelen että lumet sulailee.. Mutta hyvää kuntosalia tässä metsästellään.
Toivoisin vaan, että löytyisi joku tsemppaaja. Mieskun ei oikein tajua kannustaa, sanoo vaan, että olet hyvä tuollaisena. (kivahan sekin on, mutta....)
WannebeHotMama
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 14:24
Mulla ollu joskus samanlaisia numeroita vaakassa, en koskaan merkinnyt niitä ylös koska en halunnut ajatella kokonaispudotuksen määrää.
Muutin ruokavalioni VHH tyyliseksi 2010 alussa, ensin halusin testata miltä sitä tuntuu ylläpitää, ja koska tykkäsin tuloksista niin siitä tuli tapa. Hiilareita tuli 50-80g/päivä.
En ollut ketoosissa, mutta rajoitin nopeita hiilareita (sokeri, jauhot, riisi, pasta, peruna).
Sillä metodilla lähti ensimmäiset 10kg ilman stressiä. Välillä olen olosuhteiden pakosta joutunut jättämään ruokien kirjaamisen ja tehokkaaseen laihduttamiseen keskittymisen taka-alalle, mutta siellä se koko ajan ohjeilee valintoja.
Itse ajattelen että jos päätän jossain esim kyläily tilanteessa syödä jotain muuta kuin omaan ruokavalioon päivittäin kuuluu, niin ei sillä ole kuitenkaan suurta merkitystä kokonaisuuden kannalta enkä koe sitä repsahduksena. Ja jos rajoittaa jo kaupassa sitä mitä kotiinsa kantaa niin väärien ruoka-aineiden suuhun päätyminenkin on epätodennäköisempää.
Tai jos ostan herkkupäiväksi jotain mitä tekee kovasti mieli, niin vain vähän niin ettei sitä jää kaappeihin huutelemaan..
Joskus kun ruokailuväli venähtää niin houkutus voi olla kova, mutta esim 5 palan Fazerin sininen( vs kokonainen levy) tai sellanen pieni sipsipussi (vs iso säkki) ja vielä jaettuna lasten kanssa 4lle, niin ei tuu morkkista
Tällä hetkellä noudatan FITFARMin 10vkon LITE ohjetta, ja kirjaan syömiseni tänne KKiin.
Liityin tammikuussa ilmaiseen GoFatGo haasteeseen koska halusin saada selkeät ohjeet ruokarytmin pohjaksi ja muutenkin elvytettyä kuntosaliharrastusta ja siitä ruokavaliolla mahdollisimman suuri hyöty.
Lähtöpainoni oli 116,5kg, en ollut yli puoleen vuoteen rajoittanut syömisiöni merkittävästi vaikken sokeria normaalisti käytäkään.
Nyt siihen jatkoksi ostin LIte jakson joka on lähempänä VHH ruokavaliota ja siten helposti muunneltavissa loppuelämää ajatellen.
Ja pallot saa AINA vihreiksi, ainoastaan proteiini joskus herjaa 2% ylityksestä mutta se ei ole suuri huoli
Oma tavoitteeni on saavuttaa normaalipaino vuoden aikana, mutta tähänastiset tulokset on ollu niin kannustavia että on aivan mahdollista että se olisi saavutettu jo aiemmin
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 14:30 muokkaaja: WannebeHotMama »
bellabella
Olen kaunis, olen rohkea, olen vapaa - syntynyt voittamaan!
torstaina, 1. maaliskuuta 2012 klo 11:23
Moi kaikki!
Olen uusi kiloklubilainen ja kuulun myös tähän ryhmään muutaman muunkin ohella. Kiloja on kertynyt 137, pituutta on 180 ja tavoitteena joku kaunis päivä olla 57 kiloa kevyempi. Mahdottomalta tuntuva urakka edessäni, mutta toivottavasti tällä kertaa onnistuisin.
Ianthe
torstaina, 1. maaliskuuta 2012 klo 12:40
hei kaikki,
kuinka jaksatte motivaatioiden kanssa laihtua niin suuria määriä? minulla on varmaan pudotettavaa yhteensä 100kg ja alkuunpääsy on ollut kovin kivikkoinen...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
85
86
87
88
89