Mä unohdin kertoa tavoitteeni, eli kaksinumeroinen paino ois tavoitteena näin alkuun. Jos ensi kesänä painan 100kg tai alle, olisin tosi onnellinen! Lopullinen painotavoite tuntuis et 70-80kg on hyvä, mut katsotaan jos innostun ja saisinkin painon 60-70 kiloon, se vasta unelma ois! Oon varmaan joskus 9-10 -vuotiaana painanut viimeksi noin vähän On todella upeaa et näinkin ylipainoiset ihmiset ovat päättäneet tehdä suuren elämänmuutoksen ja kokemuksestani tiedän että se on kaikkea muuta kuin helppoa. Sisimmät tunteet pitäis jossain kohdassa ja jollain tasolla käsitellä, siis mistä ylipaino johtuu ja monesti lapsuudella on siihen jotain tekemistä (itse hain lohtua ruoasta niinkuin meillä kotona oli tapana - ja ruoalla hemmoteltiin ja lahjottiin). Me ansaitsemme paremman elämän, eikös niin? Jokaisella on vaan yksi elämä ja mä ainakin haluan elää elämääni niin, että olen tyytyväinen itseeni! Kun sellaista aikaa ei oikeastaan ole ollut.
Kiitos tsemppauksesta, Milla-Riikka. Olenkin ihaillut sun saavuttamaa tulosta, se on tosi upea saavutus! Ehkäpä minäkin jonain päivänä.. Sulla on sit kans vähän samat murheet ton diabeteksen kans, mun diabetes on ykköstyyppiä, joten siitä en eroon pääse koskaan, mutta painon pudotus kyllä helpottaa sen hoitamista. Jonsku-881: olen huomannut saman, että kilot tulee tosi iloisesti takasinpäin, joten tarkkana saa olla lopun ikäänsä, jos aikoo pysyä hoikempana.. Tsemppiä kaikille kilojensa kanssa kamppaileville. Päivä kerrallaan kohti kevyempää loppuelämää.