Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> -20 kg Kesäkuun 2012 mennessä!!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-20 kg Kesäkuun 2012 mennessä!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
48
49
50
51
52
53
54
...
58
59
60
61
>
samira 68
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 10:48
Vielä tuosta punnitus asiasta. Omakohtaisia kokemuksia pitkältä ajalta
ei meinaa mennä jakeluun vaikka tiedän nuo 1-2 kg normaalit painonvaihtelut. Joskus tekee mieli ottaa väliaika mittauksia
Ei tosiaan kannata käydä puntarissa kuin kerran viikossa ja possusta perhoseksi kiteyttää faktat. Motivaatio voi tosiaan loppua.
Mikäli minä liikun reippaammin ja rasitan itseäni fyysisesti, niin painan paljon enemmän seuraavana päivänä. Keho varastoi ilmeisesti nesteitä.
samira 68
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 14:04
Hei mamma 70 ! Onkin ollut aikamoinen operaatio ja varmasti kannattaa kipua hoitaa lääkärin ohjeen mukaan.
Niin, kivun vaikutus kudosten aineenvaihduntaan ja painoon on asia johon en osaa vastata.
Tänään kävin kiloklubin artikkelit lukemassa tai mielenkiintoisemmat oikeastaan. Huomasin että olisi taas pontta enemmän tähän keventämis yritykseen.
Mamma 70, todella toivon että kipu loppuu ja uudella puhdilla eteenpäin
possusta perhoseksi
Tämä hetki nyt ja tässä, on tärkeintä elämässä. :)
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 15:42
Terveiset karsinasta
!
Täällä pidetään saavutetuista mitoista niin kovasti että meinaa paino yrittää takaisin lähtöpisteeseen mutta
periksi ei anneta
!!
(tuli siis 1kg plussaa
, en merkkaa tickerille vaan pyrin siihen että ensi viikolla olisin palannut ruotuun, jos en niin sitten siirrän tickeriä kiltisti
)
Tästä taas saparo sojottaen kohti uutta tsemppiä ja keskiviikosta alkaen annan kiloille kyytiä Rukalla !
Tsemppiä haastajille ja onnea onnistuneille !
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 15:57 muokkaaja: possusta perhoseksi »
Ärriette
Don't think too much, just breathe.
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 22:26
Mulla meni ihan pipariksi tänään taas. Ja kirjaimellisesti mässytin onnellisena monta superkaloripommikeksiä, oli kyllä hirmu hyviä... Mutta sitten söin patonkia ja valkosipulituorejuustoa ja lähti ihan lapasesta kaikki.
Tosin sitten huomasin, että olikin menkat alkaneet. Ja se selittää paljon, aina kun mulla on menkat alkamassa ja muutamat ekat päivät ni voisin syödä ihan mitä tahasa, varmaan hevosen. Onko muilla tätä ongelmaa? Voi että.. nytki tekis mieli mäkkimättöä. Täytyy mennä nukkumaan äkkiä
-Ärri-
Blogia löytyy osoitteesta:
http://adri.blogit.fi
samira 68
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 09:04
Huomenia ! Ärrietelle lohdutuksen sanoja
Samaa voin todeta itsestäni ja kuullut vastaavaa ystäviltä. Lisäksi tulee poistettua kuukauden patoutumat
, kylkiäisenä migreeni ja paino plussalla 2 kg. Hormonit saa ihmisen käyttäytymään aivan omituisesti
Menkat onneksi vain kerran kuukaudessa.
Näin vanhemmiten oireet jossain määrin helpottanut tai sitten kohdun poisto muuttanut tilannetta. Oireet tulee joka tapauksessa, koska munasarjat tallessa.
Joskus olen yrittänyt makeanhimoon oikein kaakaoista suklaakiisseliä ja kulhon pohjalle ensin muussattu banaani. Auttaa makeanhimoon ja on suklaata ja karkkia pienempi paha ainakin.
kisuliini84
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 09:29
Mä kans viime menkkojen aikana havaitsin pientä jumitusta painonpudotuksessa..
Onneks kuitenkin oli vaan 100g plussaa..
Senttejä olikin ilmestynyt vissiin neljä lisää, jos en ihan väärin muista..
Nyt sit odotellaan koska seuraavat alkaa..
Enempi mua kyllä harmittaa se vuodon määrä ja oonkin menossa oikeen lääkärille asian tiimoilta ensi viikolla..
Viime viikosta paino kuitenkin tippunut 1,4kg, joten en oo jäänyt jumittelemaan..
Toi onkin tänhetkinen ennätys kun yleensä lähtee vaan satagrammasia..
samira 68
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 13:53
Heips ! Hyvä juttu mamma 70 että troppi auttaa. Ei auttais välitellä. On se vaan aika kiusallista, kun luokassa heitellään kommentteja piittaamatta pulskempien tunteista. Epäilen että minulla on tietopuolta vähintään yhtä paljon, kuin kahdella laiheliinilla yhteensä
Hankittua tietoa, että kokemusperäistä
Innostuin tuiskusta ja tuiverruksesta, niin että lähdin yli tunnin lenkille koirien kanssa. Aika tyyni olo suihkun jälkeen.
On se niin mukava seurata, kun joltain muulta sentään paino laskee
Alku vaikeinta
-Hande-
kilo kilolta normaaliin painoon ;)
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 18:55
Ei taia onnistuu 20 kg pudotus kesään mennessä ellei ihmettä käy... motivaatio ihan hukassa, toivottavast muilla menee paremmin
Pituus 186 cm
Ärriette
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 20:29
Hande
ei se haittaa vaikkei onnistuisikaan! tärkeintä ei ole se, että saako -20 kg vai -2kg vai -200g, vaan se että saa sitä painoa alas ja oppii elämän terveellisesti. Ei tässä olla laihduttamassa vaan muuttamassa elämäntapoja
Meitsi veti onnellisena tänään after eightejä
mut mulla on menkat sillon saa syödä suklaata?
-Ärri-
Ärriette
perjantaina, 2. maaliskuuta 2012 klo 10:15
Voi ihmiset mihin olette nyt kadonneet?
Kävin tänään vaa'alla ja miinusta oli 400 g, olin kuitenkin eilen bodypumpissa joten ajattelin huomenna aamulla vielä katsoa ennenkun laitan ylös. Tänään venyttelyä ja rauhallista lenkkeilyhä niin saa nesteet liikkeelle!
Kalorit on pysynyt jotenkuten kai kurissa, joskus tuntuu että niitä on tullut liiankin vähän. Sitten lähes joka ilta oon jotain herkutellut. Karkkia! Huomenna on vielä juhlat, joissa on kakkua ja vaikka mitä. Noh, katsotaan..
Hyvää viikonloppua! Huomenna tulen kyllä kertomaan mitä vaaka näytti!
-Ärri-
Sivu:
<
1
2
3
4
...
48
49