Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 2-kymppiset laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
2-kymppiset laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
>
Tatzzki
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:46
Niinhän se sit taitaa olla, et normaalipainossa lähtee vaikeemmin kilot?
Nyt on hyvä juhlia sit joskus kun lähtee huonommin..
Tatzzki
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:46
Niin ja kiitosta vaan
N3aa
Tartu hetkeen
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 21:14
Huui mikä vauhti sulla Tatzzki!!
Tota menoa susta ei oo kohta mitään jäljellä
Mä käväsin tänään kanssa vaa'alla, ei muutosta viime viikkoon.. Ihan ok näinkin, ku pelkäsin että luku hipoo taas jossai yli 58 kg
(myönnän, on tullu syötyä vähän miten sattuu..)
Niin joo, olihan toi vyötärö turvonnu 2 cm
Pitää taas ottaa itseä niskasta kiinni!
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 21:18 muokkaaja: N3aa »
Tatzzki
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 21:24
Onneks on vielä paljonkin jäljellä
Tää on tätä alkua vaan.. tuskin enää kk päästä samaan tahtiin lähtee.. tai ei haittaa vaikka lähtis, mut pessimisti ei pety
Sindiana
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 07:01
Mä voisin ilmoittautua tänne mukaan, jos vain sopii
Olen liikunta-alan opiskelija ja valmistun reilu vuoden päästä ja tarkoitukseni olisi laihtua edes normaali painoon (-12 kiloa), jotta minut otetaan työelämässä vakavasti. Jotenkin tuntuu, etten voi mennä vetämään muille kuntoilutreenejä yms. jos en itse ole hyvässä kunnossa.
Yritän olla tällä kertaa laittamatta aika tavoitteita, sillä ikilaihduttajana se on itselleni vain kiusantekoa. Minulla liikuntaa riittää hyvin ja välillä pakko istua, etten tekisi kokoajan jotain, mutta ruoka puoli tökkii niin pahasti.
Kouluruoka ei ole mielestäni hyvää ja nirsona melkein aina kunnon lounas jää syömättä. Tämän takia koulusta tullessa hotkii ison päivällisen ja sitten vielä kaikkia herkkuja kun tuntuu ettei nälkä millään katoa. Yritän alkaa syömään sitäkin enemmän..
Tatzzki
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 08:41
-1,3kg viikossa, ny on sit tuon 7,1kg lähteny 6vkossa! JEE!
Eilen leivoin munkkeja ja kaakkua, muttei itellä tehny onneks yhtään mieli
aisti-
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 12:06
Oho Tatzzki, sulla on kyllä hyvä tahti päällä! Liikutko ihan hirveästi vai mitä teet?
Ajattelin, etten ressais tuosta painosta... Eihän se nyt oikein laske. Mutta eilen zumbasin ja harrastin ulkoilua, niin syytän siitä painon nousua!
Ristiäisetki olis tulossa parin kk päästä, vois edes sinne näyttää vähän ohuemmalta. Mutta tällä tahilla ei kyllä tuu mitää!
Tatzzki
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 12:36
Mä syön
Oon jättänyt 6vkoa sitten sokerit, vaaleat viljat (tai no tällä hetkellä tosin kokonaan viljat, kun mun vatsa ei tykkää), pastat,perunat pois ja lisännyt rasvaa ruokavalioon. Eli karppaan
Liikun.. no.. Hyötyliikunnat + salilla ja jumpissa käyn, tai yritän käydä pari kertaa viikossa. Nyt on ollu jokainen meistä vuorollaan kipeänä niin ei paljoa oo mihkää päässyt.
Anna-87
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 17:29
Tatzzki, kateeks käy.
Mulla vaan paino pysyy samana kokoajan, tai heiluu kilon sisällä vaikka mitä tekis. Toisaalta oon kyl vähän lepsuillu, kai tässä vaan pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni, ja kunnolla ruveta kattoon syömisiä.
Jos sitä sais väännettyä pois edes muutaman kilon ennen kesää...
Bellyfulla85
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 08:11
Mulle tuli väliaikaista takapakkia. Lääkkeet aiheutti turvotusta tai ummetusta ja käväisin melkein 85 kilossa. Nyt päivä ilman lääkkeitä ja eilisestä pudonnut jo 0,8 kg pois. Kohta oon taas tickerin lukemissa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
113
114
115
116
117