Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 130 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
130 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
56
57
58
59
>
Dilledoong
Positiivista minäkuvaa etsimässä...
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 12:07
No tänään päästiin taas vähän valoisampiin lukemiin, alin lukema sitten aloittamisen: 137,7 kg
Katselin vanhoja neuvolakortteja, joista kävi ilmi, että minut on luokiteltu normaalipainoiseksi viimeksi 5-vuotiaana. Vaikka nykyinen ylipaino johtuukin hyvin paljon omista elämäntavoista, niin voin sanoa että 5-vuotiaan luokittelu ylipainoiseksi lähtee todennäköisesti jo kasvatuksesta/geeneistä...
Ensimmäistä kertaa kun laihdutin, se tapahtui huomaamatta, vuonna 2007. Noin viidessä kuukaudessa lähti 15 kg (113->9
, koska asuin uudella paikkakunnalla enkä tuntenut ketään, joten viihdytin iltaisin itseäni tutustumalla kävellen uusiin alueisiin. Muuten en oikeastaan muuttanut elämäntapojani mitenkään.
Muutin takaisin kotiseudulle seuraavaana keväänä ja aloin seurustella nykyiseni ukkelini kanssa. Parisuhdekiloja on nyt kertynyt (kahdessa ja puolessa vuodessa) n. 43.
Ensisijaisesti nyt mennään 10kg kerrallaan, mutta jos pääsisin loppujen lopuksi - sitten aikanaan 90 kiloon.
Erzakka
Mikään tuuli ei ole sopiva, ennen kuin tiedät mihin satamaan olet matkalla.
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 20:15
Sinne 90 kiloon mäkin tavoittelen, muutamien välikymmenkilojen kautta, tietty myös...
Tervetuloa,
lyllerö79
! Mukava kun tänne löytää uusiakin "elämäntaiteilijoita"...
Dilledoong
kertoili olleensa jo lapsesta "ylipainoinen", niin mäkin oon kaiten ollu - ainakin jotain kaksvuotiskuvassa oon melkein yhtä paksu kuin pitkäkin, ja mulle on kerrottu että rakastin voita yli kaiken "latvaa, latvaa" olin vain aina hokenu ja pyytäny...
..ja sen tietty olin sitten näköinenkin kuvien perusteella...
Tietty tällä nykytietämyksellä vois ajatella että mulla oli ehkä myös D-vitamiinin tarve, koska voissa sitä muistaakseni on (siis oikeassa voissa)...
Nyt alan leipomaan (herkkujen päälle olen kyllä koko ikäni ymmärtänyt...
), ajattelin leipoa jotain karppausmarjapiirakkaa, kokeilla jotain mitä en ennen ole tehnyt...
Kerron sitten miten onnistui..
Asioilla on taipumus järjestyä
Dilledoong
perjantaina, 1. huhtikuuta 2011 klo 10:51
Pistähän tänne sitten reseptiä, jos tulee maittavaa.
Itse tein jonkin sortin kauralettuja eilen herkkuhimoissani, mutta niistä tuli todella pahoja. Onneksi: eipähän tarvitse syödä enempää kuin mitä oikeasti vetäisi...
Tänään 137,3 kg
varmaan pitäisi päästä tästä jokapäiväisen punnituksen neuroosista... määrittelee liikaa päivän laatua. vaikkakin tämä päivä voisi olla muutenkin hyvä päivä
Erzakka
sunnuntaina, 3. huhtikuuta 2011 klo 03:50
Ja mä kun en edes muista hypätä ensimmäisenä aamulla vaakaan, joten en oo kohta viikkoon punninnukkaan..
Niin se piirakka..
Kun eka palan pistin suuhuni, ajattelin ekaks että: "Aah, täähän on namia.."
Mut sitten tuli se katkuava maku, mistä en ole oppinut pitämään, enkä vielä oikeessa suhteessa sitä käyttämään , siis oikeessa suhteessa mun makunystyröihini..
Siis:
Kookosöljy.
.
En oo oppinu siitä pitämään, vaikka kookoksen mausta kyllä yleensä muuten tykkään...
Se piirakkaohje on muuten tuolla KK:n karppausruokaohjeissa, siis:
Helpot ja nopeat karppiruuat
Uskoisin, että se olis ihan hyvää ilman sitä kookosöljyä, voisulaan tehtynä, jonka olin pistänytkin tohon ohjeeseen etusijalle.
Kokeilkaa itse, leipokaa ja maistakaa, mitä pidätte, musta toi ohje on karppimukailu vanhasta hyvästä ohjeesta
Mamman marjapiirakka
, jota olen aikoinani paljonkin leiponut..
Farron
sunnuntaina, 3. huhtikuuta 2011 klo 09:48
Liitynpä tähän joukkoon juttelemaan. Dilledoongin tavoin muistikuvani nuoruudesta on että olen ollut vähän pönäkkä jo lapsesta asti. Intissäkin olin pulska ~85 kilon painolla.
Sen jälkeen en ole itseäni paljon punninnut. Vanhempien vaaka tilttasi joku 10 vuotta sitten kun sen painoraja on 300 paunaa (~137 kiloa), muutama vuosi sitten painoa oli reippaat 150 kiloa ja en ole yhtään tarkkaillut painoani tai syömisiäni, karkkiakin mennyt ihan älyttömiä määriä.
Olin siis yllättynyt kun päätin tänään testata onko vanhemmilta saadussa "vinkki"-vaa'assa sama 300 paunan raja ja vaaka ilmoitti painokseni 142 kiloa.
Torstaina söin viimeiset pastat sun muut ja nyt mennään ketokarppauksella. Kaukaisena tavoitteena olisi saada 2012 kesäksi sopiva paino eli jotain 80-85 kilon tienoilla.
Liikunnan aloittelen kunhan säät ja kelit paranevat kesää kohti mennessä.
Erzakka
maanantaina, 4. huhtikuuta 2011 klo 18:20
Tervetuloa
Farron
joukkoon mukaan!
Tänne mahtuu hyvin, on vaan mukava kun on erilaisia kommentoijia!
Meillä sataa vettä! Mä oon tän päivän vuosilomapäivällä, kun en päässyt pihastani lähtemään, jos jotakuta kiinnostaa tarkemmat sepustukset, klikkaa mun päikkysivuille:
Kadonneen vyötärön metsästys.
.
Mut on kiva katsella ulos. Tän tietsikkapöydän takana on ikkuna, josta näkyy meidän lintulaudalle: Sinne ilmestyi tänään pari mustarastasta!
On kevät jo, kun muuttolintujakin tulee pihapiiriin. Mustarastashan talvehtiikin joskus näillä leveyksillä (Keski-Suomen ja Hämeen rajamailla), mut täällä ja tänä talvena en ole niitä nähnyt.
Lienevätkö pariskunta? En tiedä, onko mustarastailla uroksella ja naaraalla eri väritystä tms. tuntomerkkejä?
Jos joku sattuu tietämään, niin valistakoon meitä tietämättömämpiä!
Pyrstötiaispariskunta siinä näyttäytyi päivänä muutamana, nyt ei oo niitä näkyny.. Viime syksynä niitä näkyi kans muutama tossa lintulaudan lähipuussa keikkumassa, muttei talvella.
Punatulkkuherrat ajelevat toisiaan takaa, lienee niilläkin jo kevättä rinnassa...
..samoin talitiaiset..
Käpytikka tekee ahkerasti työtään myös tuossa lintulaudan takana olevassa isossa vaahterassa, siinä se on jo muutaman päivän pyöriny runkoja ympäri - toukkia tietty etsii.
Tekis sekin pesän vaan tuohon meidän lähimetsään.
Meillähän on talon takana ja tuossa itäpuolella metsä ihan vieressä, siihen sopii monta pesäpaikkaa!
On sinne viety linnunpönttöjä ja on niissä kesällä huisketta näkynytkin..
Dilledoong
tiistaina, 5. huhtikuuta 2011 klo 18:25
Nyt pitää sanoa, että on sellaista haipakkaa seuraavat kaksi-kolme viikkoa, etten varmaan liiemmin tänne mitään päivitä. Ja viime viikonlopusta lähtien en ole juurikaan edes punninnut itseäni. Ja tänäänkin kerkesin syödä vain juostessa paikasta a paikkaan b, joten ei mitään tietoa säännöllisyydestä saatika terveellisyydestä. Sen siitä ihminen saa ku puskee itsensä liian moniin vastuutehtäviin, ja elääkin pitäisi jossain välissä. Noh, ehkä sitten ensi kesänä
Ja teretulemast sinulle Farron!
Heidukka78
Tee sitä mihin uskot, ja usko siihen mitä teet. Kaikki muu on ajan ja voimien haaskaamista.
torstaina, 7. huhtikuuta 2011 klo 14:02
Heipä hei!
Täällä olisi yksi ihan uusi pudottelija, joka on niin niin iloinen löydettyään tämmöisenkin viestiketjun täältä. Vaikka tavoite on varmasti pudottaa enemmänkin painoa, niin hiukan masentavalta tuntuisi heti ensimmäisenä tavoitella vaikkapa sataa kiloa, kun vaaka tänään näytti huippulukemat 140,6kg.
Olen siis Heidukka, hirmuinen jojoilija koko ikäni ollut. Pudotellut ja lihonut tuplasti takaisin. Ja nyt siis paino huippulukemissa. Olen petkuttanut itseäni ja kuvitellut lihoneeni "vähän", mutta kun kaksi vuotta on vältellyt vaakaa, niin... Mutta tässä olen nyt, tositarkoituksella ja pitkällä tähtäimellä liikkeellä. Ja joku jossain tuolla alussa sanoi ettei taida olla tälle ryhmälle tarvetta, ONPAS!
Älkää vain kadotko mihinkään, minä ainakin tarvitsen teitä!
Dilledoong
torstaina, 7. huhtikuuta 2011 klo 22:50
Tervetuloa Heidukka
Ja olen kyllä samaa mieltä, että tämä ryhmä on tarpeellinen!
Näissä lukemissa kun ollaan, niin yksikseen menee helposti itsesäälin puolelle, ainakin allekirjoittaneella. Vertaistuki on paras tuki! <3
Heidukka78
Tee sitä mihin uskot, ja usko siihen mitä teet. Kaikki muu on ajan ja voimien haaskaamista.
perjantaina, 8. huhtikuuta 2011 klo 08:58
Kiitoksia tervetulotoivotuksista!
Mulle kuulkaa tapahtui eilen tänne kirjoittaessani joku ihmeellisyys, mieli halusi ilmeisesti ajatella painon hieman alemmaks ja kaunistella asiaa teille, hih. No siis painonihan oli eilen 143,9kg, huh huh. En tiedä mistä keksin tuon aikaisemman lukeman, kun kuitenkin tuonne mittoihin olin kirjannut oikean lukeman. No nyt olen ollut teille rehellinen.
Juu, itsesääliin vaipuminen on vaarana tosiaankin erityisesti näissä kiloissa kamppaillessa. Mutta sitä pitää välttää kaikin keinoin, koska siinä mielentilassa ei saa itselleen mitään hyvää tehtyä. Juuri tällä hetkellä jostain kumman syystä minä itse en ole lainkaan surkeana, vaan jotenkin hirveän sisuuntunut, minä todella haluan nyt tehdä tälle asialle jotain. En vain ymmärrä miksi olen päästänyt tilanteen näin pahaksi, en millään.
Mutta lienee parempi kun ei sitä mieti liikaa, siitä voi tulla epätoivoinen olo.
Minua kiinnostaisi tietää kuinka te muut "isot tytöt" harrastatte liikuntaa? Käyttekö jossain ja tuntuuko vaikealta liikkuminen tms. Itse olen jäsenenä Elixiassa ollut jo pidemmän aikaa, viime aikoina hieman on epäsäännöllistä on kyllä ollut käyminen, mutta viikottaista kuitenkin. Mutta kieltämättä näistä kiloista on alkanut tulla vähän haaste, vatsa on välissä jne. Enkä jaksa jumpalla tehdä hyppyjä ja semmoisia... liekö se edes turvallistakaan tällä painolla?!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
56
57
58
59
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
85 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 11:51
Liikunta
»
Miten treenata vyötärönympärys terveelliseksi?
tänään
kello 11:51
Ulkonäkö
»
Ruma - ihan oikeasti
tänään
kello 11:19
Omalla vastuulla
»
Nutrilett
tänään
kello 11:16
Vertaisryhmät
»
TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
tänään
kello 11:01
Rekisteröidy