Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 105kg tavotteliijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
105kg tavotteliijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
43
44
45
46
47
48
49
...
117
118
119
120
>
Hitsit
maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 16:57
Heips, en oikein sytähtäny tuolle juttailulle. Yritän nyt sitte tätä tavanomaisempaa jatkaa.
helleka
maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 17:35
Heippa kaikille!
Olen palannut kiloklubiin neljän kuukauden tauon jälkeen. Koetin sitä rennompaa painonhallintaa ala Patrik Borg mutta ei mulla kilot tippunu sillä systeemillä, ehkä tein jotain väärin. Nyt siis jatkan tätä merkkailua. Paino tänä aamuna 107 kg. Eli tästä jatketaan. Lisääkään ei tosin kesän aikana tullut, onneksi. Tsemppiä kaikille!
Kävin ortopedillä. Ja tuomio oli karua kuultavaa. Vasen polveni on niin kulunut että muuta ei ole tehtävissä kuin tekonivel. Jono on puoli vuotta. Pelon sekaisin tuntein odotan leikkausta. Aina on riski että epäonnistuu. Mutta täytyy toivoa parasta. Sen olen huomannut, kun kerron leikkauksesta aina löytyy joku jonka tutulla leikkaus on epäonnistunut. Se on masentavaa.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 20. syyskuuta 2010 klo 21:03 muokkaaja: helleka »
Helmi P.
If you stop dreaming, you're just sleeping.
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 08:25
Tervetuloa takaisin helleka! Ikävä juttu toi tekonivel, toivottavasti kaikki menee parhain päin!
Tein aamulla viikon virallisen punnituksen: 108,3 kg näytti vaaka eli vajaan kilon korkeampi ku tähän mennessä alin painoni. Ei paha. Kaikki on nyt tuntunut menevän ihan hyvin, liikuntaakin oon harrastanut ja motivaatio alkaa olla kohdallaan. Jes
Apuli, mahtava pudotus! Meinaatko jatkaa Liteen vai KK:n opeilla eteenpäin?
tämäkin vielä
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 10:02
Hei!
Uutena tänne kirjoitan. Tuo 105 kg tuntuu juuri nyt sopivalta välitavoitteelta. Aloitin painon pudottamisen 11 kk sitten. Tuolloin painoin 128,5 kg. Tänään vaaka näytti 114.3 kg.
Olin jo 111kg keväällä mutta olen sairastellut ja se on sitten vähän tahtia hidastanut.
Olen vakaasti päättänyt saavuttaa 100kg:n maagisen rajan, ehkä ensi vuoden lokakuuhun mennessä, mutta nyt ensin. 105 here I come!
Minulla ei ole mikään kova kiire pudottaa painoa, mutta säännöllistä edistymistä odotan ja takapakit ovat aina hankalia! Tahtoo jäädä sitten epäonnistumiset ns.päälle.
Kaikille 105 kg:n tavottelijoille menestystä!
Apuli
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 17:45
Helmi P; en tiedä vielä(kään) tosta Litestä. Toisaalta houkuttelis kun tuntuu sopivan tän kaltainen ruokavalio. Tällä viikolla syön samankaltaisesti ainakin arkisin, soveltaen silti ehkä vähän enemmän kuin noilla edellisillä viikoilla. Arvon tässä loppuviikon sen liten kanssa...
Onhan se vähän tyyris.
helleka
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 18:54
Tervetuloa tämäkin vielä. Minä olen ollut alkukesästä tässä ketjussa ja neljä kuukautta olin "lomalla". Nyt kaksi päivää harrastanut merkkailua ja ihan hyvältä on tuntunut eikä vaikealta.Hankala on vaan arvioida ruuan määrää mitä syö, kun syö kodin ulkopuolelle päivisin.
Voimia kaikille meille!
Hitsit
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 08:15
Huomenta, nyt taas 5 pvä yritetty olla syöntien suhteen säntillisenä, mutta paino se vain nousee, pa...ka. Yritän jatkaa ja kun vielä sais ittensä liikkeelle... Pallot ei ole kyllä vihreänä.
Jaksamista!
tämäkin vielä
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 09:23
Minäkään en ole saanut palloja vihreäksi
, mutta energiansaanti on pysynyt hyvissä lukemissa.
Vaatii aika paljon palata ns. tauon jälkeen ruotuun, kasvisten ja kuitujen riittävä syönti on taas vaikeaa.
Otin jo pakkasesta marjoja sulamaan, tarkoituksenani on tehdä taas niitä ihania smoothieita. Siinä tulee huomaamattaan nautittua paljon marjoja. Ja helpossa muodossa. Se sopii ainakin minulle.
Kyllä tämä tästä.
Hyötyliikuntaa yritän myös lisätä. Kaikki ne matkat jotka voi, pyrin kävelemään.
Kaikille meille hyvää tätä päivää!
Kata_80
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 13:03
Sniff ja atshii! Flunssan kourissa siis taistelen.
Ruokahalu kadoksissa, mutta niin on mahdollisuus urheiluunkin!
Hyvää päivää minultakin!
Helmi P.
If you stop dreaming, you're just sleeping.
sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 16:45
Syksyistä sunnuntaita!
Miten täällä menee? Mun viikko on mennyt oikein kivasti, olen liikkunut ja syömiset on pysynyt hallinnassa. Vaa'alla en ole käynyt, mutta tiistaina sitten taas
Olen niin innoissani kun sain syömishommat hallintaan. Kiitos tuesta kaikille!
Syksyisin aina iskee neulomisvimma. Sain tänään syksyn ensimmäisen neuleen valmiiksi. Seuraava malli on jo katsottuna, mutta enää tänään en taida ehtiä lankakaupoille
Nyt menen nauttimaan kivasta syyssäästä! Mukavaa päivänjatkoa!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
43
44
45
46
47