Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 105kg tavotteliijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
105kg tavotteliijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
117
118
119
120
>
Saralmiina
perjantaina, 26. helmikuuta 2010 klo 08:38
Punnituspäivä ja -700g eli 108.3kg paino. Eli vuoden alusta 10.1kg
Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan hyviä ulkoiluilmoja.
Saralmiina
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 08:33
Nostan ketjua, että Ärrä löytäisi tien tänne.
Ei vielä ihan kunnon nuoska, että pääsisi lasten kanssa rakentelemaan lumiukkoja, hevosia ja linnoja. Siinä kalorit palaisi ja niin kivaa puuhaa
No jos ei niitä vielä rakennella, niin pulkkamäkeen lähdetään. Se mäen päälle kapuaminenkin on hyvää liikuntaa
Ilolla irti :)
Uusi alku 16.4.2012...
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 09:50
Huomenia täältäkin, ei ole ehtinyt työviikon aikana kuin syömisiä kirjaamaan ja lähes-vihreitä pallerorivejä ihailemaan
Projekti etenee pikkuhiljaa. Viikonloput on kyllä ihanankamalia, kun houkutuksia tulee eteen vaikka kuinka paljon
Aamupalaksi rakas mies paistoi pekonia ja kananmunia
Oli maistettava, tietenkin. Mutta rajoissa pysytään! Syön sitten vähän kevyemmän lounaan, kun aamiainen oli oikein tuhti.
Liikunta on se kompastuskivi
En vain saa lähdettyä liikkeelle, ulkoilukaan ei "huvita"... Nolottaakin lukea eri ketjuista, miten aktiivisia liikkujia onkaan... Ja minä sitkeästi kirja kädessä vetäydyn arki-iltana sohvan kutsuvaan nurkkaan, vaikka tiedän, että pitäisi, pitäisi, pitäisi... Siinä on kai se suurin syy, ettei tule lähdettyä liikkelle, kun se tuntuu pakolta. No, ystävä lupasi lainata Zumba-dvd:tä, arveli että hurahdan siihen
Saa nähdä...
Mukavaa, nautinnollista viikonloppua ja vihreitä palleroisia ainakin monta
tillu79
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 10:03
Huomenta vaan. Taidan minäki täällä kirjoitella, ku tuo satasan sakki hiljeni sen verran.
Samassa tahdissa Saralmiina edelleen mennään.
Ihme turvotusta kertyny viime päivinä. Oon yrittäny juoda vettä ja vihreetä teetä. Välttää suolaa yms.
Pakko tuo laittaa, ku eilen sain ekan kerran kaikki liikuntaneliöt vihreeksi.
Tuli kyllä viikolla urheiltuaki. Vaan hyvät fiilarit kuitenki on.
Lukuunottamatta tuota eilistä selkäsaunaa kiekossa...
tillu79
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 10:04
Piti siis olla värisuoran näin.
tumpelo....
Saralmiina
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 09:11
Mulla myös turvotusta tai jotain kertynyt, kävin puntarissa ja näyttää puolikiloa tulleen lisää viime perjantaista.
Eilen join light limsaa todella pitkästä aikaa ison pullollisen. Näinköhän se aiheuttaa turvotusta...
Tai sitten se on vaan tälläinen kausi nyt taas käsillä, jonka tunnen kokeneeni tämän projektin aikana kerran aikaisemmin. Masentaa, (myös silloin edellisellä kerralla masenti painon nousu rankasti), mutta täytyy uskoa, että tämän turvotus jakson jälkeen, koittaa jossain vaiheessa taas paremmat ajat.
Parempia aikoja odotellessa...
tillu79
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 09:21
Mulla sama homma. Paino vaihtelee tosi paljon päivittäin ja näyttää, et yhtään ei alaspäin mennä. Tympii hirveesti.
Vajeet on kohdillaan ja liikuntaa tullu joka päivä niin, et 500-600kcal kulutusta lisää.
En tiijä onko nyt sitte menossa se tasanne vaihe, ku aiemmin tosi helposti on tuo paino laskenu. No pitää yrittää vaan jaksaa, et ei löis lekkeriksi tätä leikkiä.
Saralmiina
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 10:39
tillu79, ehdottomasti sitkeästi jatketaan eteenpäin. Kyllä se päivä vielä paistaa
Mutta kyllä ärsyttää tää vaihe...
Mulla olisi kyllä paljon petraamista, mun pallukat on vinkunut jo monta viikkoa punaisella ja keltaisella... Vedenjuonti surkeaa ja liikunta satunnaista... Kaloreista vaan oon pitänyt kiinni.
Ilolla irti :)
Uusi alku 16.4.2012...
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 11:16
Mä olen siitä onnellisessa asemassa, etten omista vaakaa, joten ei tule pompittua puntarissa päivittäin. Itseni tuntien voin kuvitella, että epätoivo iskisi, kun tulokset heittelisivät päivänkin aikana... Mun taktiikka on punnita itseni Wii-laudalla kerran viikossa, muina aikoina Wii on vain pelikäytössä
Mä "jouduin" syömään eilen vähän sipsejä, ja ne maistuivat yllättäen vähän pahoilta
Mä olen ollut niihin ihan koukussa, mutta eilisiltaisen perusteella sipsit ei houkuttele juuri nyt. Eli kannatti "joutua" syömään
Nyt appelsiinia naamariin ja paisti uuniin... Mukavaa Kalevalanpäivää kaikille!
Saralmiina
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 12:59
ööh, mikä on Wii
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7