Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 105kg tavotteliijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
105kg tavotteliijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
116
117
118
119
120
>
Viola27
Moment on your lips, eternity on your hips
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 12:40
On tämä painonpudotus jännää puuhaa. Toisilla humpsahtaa hetkessä alas ja toisilla menee kuukausia samassa ketjussa. Toki riippuu paljon siitä ollaanko projektin alku- vai loppupäässä. Itsellä tämä ketju on mennyt "kaksi viikkoa jumissa ja sitten yhdessä yössä 1,5 kiloa pois" periaatteella. Nyt ollaan 105,9 kilossa joten josko sellasen reilun viikon päästä seuraavaan ketjuun. Here's hoping... hauskaa viikon jatkoa!
sartsaaa
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 10:45
palaan tänne takaisin. vihdoin pääsin ruotuu. Painoa oli 107,5 kg. ajattelin ihan, että mun herkuttelulla ois vähintään 115 kg... siis joulusta asti on olen herkutellut. enkä ole koko aikana käynyt puntarilla juuri.
Kaisla84
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 14:56
Viola: ja kun se menee samallakin ihmisellä hyvin vaihtelevasti. Minä olen lokakuussa hypännyt tähän ketjuun ja siitä tammikuun puoleen väliin arponut, että kuuluuko minun olla tässä ketjussa vai pitäisikö ennemmin olla tuolla 110 kg:n ketjussa. Eli siinä rajalla on paino pyörinyt.
Kunnes nyt viimeisen puolentoista viikon aikana on painosta lähtenyt ihan hetkessä noin 2 kg ja vielä menkatkin on tulossa, eli niiden turvotusten lähtiessä hävinnee ainakin kilo. Ja mitään muutosta en ole elintavoissani tehnyt.
1/2011 122,5 kg BMI 40, 1/2012 110 kg BMI 36 ja matka jatkuu
Rebe-la
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 15:04
Jeps tänne liitytään nyt sitten eli paino oli tänään 112kg ja seuraava tavoite olisi tuo 105kg.
Viola27
Moment on your lips, eternity on your hips
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 16:16
Onnellisena totean jatkavani matkaa seuraavassa ketjussa painon ollessa tänään 104,1 kg. Tsemppiä kaikille nykyisille ja tuleville ketjulaisille! Aurinko paistaa henkisesti ja fyysisesti
sartsaaa
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 08:01
viikko on mennyt oikein hyvin ja paino näytti 106,1 kg
katsotaan miten ensi viikolla käy
Mahduton
PAREMPI HIUS SOPASSA KUIN SOPPA HIUKSISSA! :P kettu kärpäe saastamoinen
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 12:03
mie teipaan suuni.. sen verran jätän rakosta että saan vesipullosta pillin suuhuni.. siis ei *PIIP* voi olla pitämättä itsestään niin vähän että ei tee mitään.. no teenhän mjie.. kuljen keksi purkin ja juuston välillä neljää askelta edestakaisn.. ja liikun toki muutenkin.. laahustamalla paikasta toiseen..tästä se lähtee tai loppuu koko elämä..ei terveys miuta enää elämän kumppanina kestä.. hylkää vielä niin sitten sitä onkin ihan kadoksissa..
sartsaaa
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 10:52
tänään aamulla paino näytti 105,1 kg
jippii!!! jokohan sitä ensi viikolla pääsee siirtyyn uuteen tavotteeseen
tosin ensi viikolla on kyl monet juhlat, joten toivotaan, että pysyn viisana ja jätän herkut muille
Ärriette
Don't think too much, just breathe.
lauantaina, 18. helmikuuta 2012 klo 13:25
Olisiko täällä vähän aktiivisempi ryhmä? Olen ollut tuossa syyskuun ryhmässä mutta nyt ovat ihanat tyttäret johonkin kadonneet.
Mulla on 105 kiloon TOSI PITKÄ MATKA. Oon nyt 114.2. Oikeasti eka tavoite on alle 112.4, eli paino josta ajattelin etten ikinä paina niin paljoa enää, kunnes huomasin painavanai 1224. Hups. Seuraava tavote on sitten 110 kg ja sitten tämä 105
Mutta voinhan mä kai nyt jo tulla tänne?
-Ärri-
Blogia löytyy osoitteesta:
http://adri.blogit.fi
diome
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 15:26
105,4 tänään, viime viikolla järjestään 105,6. Että eipä paljon ole tapahtunut, muttei paino toisaalta ole noussutkaan, vaikka olen syönyt vaihteeksi epäterveellisesti (useana päivänä makkaraa tai kanansiipiä) kiireiden vuoksi. En tiedä osaako tuota vielä laskea pudotukseksi, koska on noin vähän eroa.
Joskohan tänään tulisi lähdettyä ulkoilemaan? Eilen huhkin hieman lumitöissä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
116
117
118
119
120