Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 105kg tavotteliijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
105kg tavotteliijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
117
118
119
120
>
QuieroEstarFlaca
keskiviikkona, 9. joulukuuta 2009 klo 13:50
Heips, olen pohtinut karppausta. En vaan mitenkään jaksa alkaa laskea vielä hiilareitakin. Laitan esimerkki kuvauksen päivän safkoista, niin jos joku jaksaa voisi kommentoida kuinka saisin vaivattomasti karpimmaksi ruokavalioni. Myöskin kiinnostaa tietää, kuinka kaukana olen karpeista.
Here we go..
aamiaiseksi täysjyväruisleipä, pala 17% juustoa, 38% beceliä 1tl, joku kevyt lihaleikkele ja pari palaa tomaattia. Joskus hedelmä ja jogurttia sekä mysliä.
Lounaaksi hernekeitto. Keitto vaihtelee, usein sen kanssa leipä + lisukkeet rinnalla.
Päivälliseksi salaattia (sisältää usein tummaa pastaa) jossa luonnollisesti paljon kasviksia, vaihteleva määrä lihaa ja joko öljypohjainen tai kermaviilistä tehty salaatinkastike.
Illalla taas yllättäen leipää tai vaihtoehtoisesti hedelmä.
Välipaloja en harrasta pahemmin.
Mama Alligator
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 09:29
Heip kaikki muut taitaakin olla jo niin otin 100 ja 110 tälläsen välimallin. Kun on vähän alle 110kg (107kg itse) niin toi sata tuntuu vielä niin kovin kaukaiselta. Helpompi ottaa yks pieni väli etappi siihen mukaan. Tervetuloa kaikille!!!
Saralmiina
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 20:48
Kiitos Mama Alligator kun aloitit tämän ketjun.
Paino tänään 108.9kg eli tämä ryhmä sopii mainiosti.
(eli tämän vuoden ekana päivänä aloitin ja 9.5kg elopainoa lähtenyt)
Jos saisi vähän lähempä olevasta tavoitteesta lisä tsemppiä
Alle sataan pääsy tuntuu vielä niin kaukaiselta..
Mun pitäisi ryhtyä taas panostamaan vähän terveellisempään ruokaan. Oon syönyt vähän sitä sun tätä, tosin onneksi kaloreita en ole ylittänyt...
Ilolla irti :)
Uusi alku 16.4.2012...
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 20:53
105:n välietappi on oikein tervetullut! Itse en ihan vielä ilmoittaudu mukaan, pysyttelen vielä hetken tuolla 110 tavoittelijoissa
Mutta kyllä täältä tullaan!
-35kg ajan kanssa
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 21:36
Hei, tämä on oikeastaan ihan hyvä idea kun ise tavoitteena on 105 ja sitten vasta 99kg.
Nyt siinä 108.8 ja 109.3 välissä pyöritään lähtö oli 116.5
Tänne on oikeastaan matalampi kynnys kirjoittaa kun 100 tavoittelijoille. kummallista..
Tänään on ollut vähän outo päivä. Stressasin työharjoittelun loppumista niin paljon etten ole saanut syödyksi, illalla hieman kuivahedelmiä etten pyörry, koska niin myöhään ison ruuan syönti ei ole hyväksi.
Stressiä tuo vielä miesystävän pitämä mykkäkoulu.
Positiivista on että en ole langennut (:
Tsemppiä kaikille-Kitjoittelemisiin
Vivi82
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 21:47
Jes, minäkin voisin tulla tänne! paino nyt 106 ja aika lähellä jo tuota tavoitetta
.
Tänään ollut myös täällä vähän omituinen päivä.. aamulla söin normaalisti rahkan ja päivällä keiton, mutta sitten oli niin kamalan kiire, että muuta en ehtinytkään
...
Äsken kotiuduin töistä ja tein munakkaan ja kasan salaattia.
Aerial
Rakkaus on elävä ja hengittävä olento, joka vaatii huolenpitoa.
perjantaina, 19. helmikuuta 2010 klo 22:33
Tervehdys, minäkin voisin oikeastaan tulla tänne jo 110 kg ryhmästä.. 105 kuulostaa tällä hetkellä enemmän mahdolliselta kuin 100.
Paino on tällä hetkellä 110,6kg, alkupaino oli 116,4kg vuoden alussa. Tänään oli herkuttelupäivä, söin 250g tuoreita mansikoita ja puolikkaan 81% suklaalevyn (n.60g).. muuten en olekaan herkutellut laihdutuksen alettua.
Näin tänään ystäviä ja sukulaisia ja sain kuulla, että muutos näkyy jo hiljalleen "selkäläskeissä" ja kaksoisleuan mysteerisenä katoamisena. Pursun energiaa ja olen alkanut liikkua joka päivä väh. 30 min! Se olisi ennen ollut liikuntaa vihaavalle ihmiselle ihan mahdotonta, samoin kalorien laskeminen.
Mukavaa viikonloppua kaikille
-35kg ajan kanssa
lauantaina, 20. helmikuuta 2010 klo 10:51
108.1 kg!
-3.6kg helmikuun alkupainosta
nyt nyt jos ensiviikon lopussa oltaisiin ja pysyttäisiin 108 alapuolella niin tämä flikka olis ylypee ittestään (:
mukavaa lauantaita!
Vivi82
Kaikki on mahdollista paitsi pyöröovesta hiihtäminen
sunnuntaina, 21. helmikuuta 2010 klo 19:57
Tänään - äsken - mitat:
5.2.2010 106
21.2.2010 105
Jälleen on -1kg menty alaspäin, vaikka puntarille uskaltauduin tänään kovin kovin epäsäännöllisen viikonlopun jälkeen. Lauantaina en kauheasti jaksanut ruokailuun panostaa. Aamulla söin kyllä normaalin aamurahkan, mutta illan koittaessa huomasin, etten muuta ollutkaan koko päivänä suuhuni laittanut kahden kahvikupillisen lisäksi!!
Niinpä sitten armas mieheni haki paikallisesta kebab-paikasta pitakebabit. Täytti kivasti ja eipä niitä kaloreitakaan ihan tuhottomasti tullut.. ainoa mikä koko satsissa harmitti oli se leipä, mutta ehkei se yksi kerta maailmaa kaada (kuuluisat viimeiset sanat)
...
Ja niinpä äsken oli kuitenkin vaaka nytkähtänyt alaspäin kuin ihmeen kaupalla. Ehkä se ei haittaa kovasti, jos viikonloppuisin antaa itselleen vähän liekaa eikä ole niin tiukka kuin viikolla. Kuitenkin, kun pääsääntöisesti syö hyvin ja muistaa liikkua, niin viikonloppuna voi heittäytyä tosiaan vapaalle
.
Hämmästyttävintä tässä kaikessa on se, että tämä entinen suklaa-sipsi-roskaruoka-suklaa-pulla-suklaa -hiiri on oppinut näinkin helposti syömään oikein, eikä mielitekoja ole! Edelleen sitä ruisleipää silloin tällöin kaipaan, mutta olen antanut iselleni luvan ottaa palasen leipää jos sitä todella haluan esimerkiksi viikolla lounaalla.
Mama Alligator
maanantaina, 22. helmikuuta 2010 klo 07:10
Ihanaa että ootte innostunu tästä ryhmästä!!!!
Jee jee!!
Joo on paljon helpompi tavotella jotain mikä on vähän lähempänä, kun se että 110 heti seuraava on 100! Mua jänskättää pe punnitus. Ajattelin olla aika tiukkana tän viikon ja pudottaa nutriletillä mahdollissimman paljon. Toki terveellisissä rajoissa. Onpa tietenkin menkat alkamassa (tai ainankin pitäisi alkaa jo) joten turvotustakin on ihan kiitettävästi.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
117
118
119
120