Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 100 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
100 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
272
273
274
275
>
jumbojet
Sitä olisi kovilla ilman pehmeää.
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:40
Hyviä vihjeitä Marjatta57. On myös hyvä muistaa, että mielihalu katoaa aika nopeasti, jos ei heti toimi sen mukaan. Eli kun alkaa aivan hirveästi tehdä mieli jotain: suklaata esim. on vain yritettävä 10 -15 minuuttia saada menemään, tekemällä jotain muuta, niin kas: mielihalu hellittää. Tämäkin on ihan tutkittua tietoa ja kokeiltuakin. Hienosti muuten Marjatta57 olet saanut painosi putoamaan.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:51
Laitetaanpa tämäkin maratonketju uusiksi. Paljon uusia tulijoita on mukana vaihtumisen jälkeen ja heidänkin on mukavampi tulla mukaan, kun viestiketju on vasta aluillaan. Jatketaan siis täällä ja kaikki, jotka nyt ovat aikeissa seuraavaksi päästä alle 100kg:n, tervetuloa mukaan.
Siirrän vielä tuolta vanhasta ketjusta tämän vuoden viestit tähän ketjuun.
Tiitu1967
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 22:07
Tavoitteena myös alle 100 kg. Jouluna tulla tupsahti +2 kg, eli sataan on matkaa 8 kg. Tänään tarkasti laskenut kaloreitani, juonut paljon vettä ja yrittänyt muutenkin ajatella positiivisesti. Eli nautin jokaisesta päivästä ja jokaisesta kadotetusta grammasta. Yhdessä puuskutamme kohti satasen viivaa, tällä kertaa onnistumme alittamaan sen suuren luvun. Hyvää alkanutta viikkoa.
katoaako
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 10:22
Hei kaikki!
Tänään jo punnitus kun yritän siirtää tämän tiistain punnituspäiväksi. Vuoden alusta pudotusta 0,7kg.
Olen tosi tyytyväinen. Kaapeissa kun on vielä noita joulusuklaita ja muutenkin perheen loman vielä jatkuessa on ruokailut vähän miten sattuu...
Tästä se lähtee ja hiljaa hyvä tulee.
Aurinkoista päivää kaikille!
kotikummitus
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 22:14
Heipsan!
Minä myös ja eka etappi päästä kaksinumeroisiin kokonaisiin kiloihin.
Vuoden vaihtuessa lähtötilanne 109kg ja keski-ikäisessä varressa mittaa 176cm eli kiloja on auttamattomasti liikaa, vaikka miten päin laskisi.
Homma on lähtenyt mukavasti käyntiin. Nälkä ja mieliteot ovat ainakin vielä pysyneet loitolla, kun pyrin syömään hiilareita mahdollisimman niukasti.
Tämä keino on aiemminkin testattu ja hyväksi todettu. Tällä kertaa on vakaa aikomus viedä se riittävän pitkälle eli opetella oikeasti ja ihan pysyvästis elämäntavaksi.
Liikuntapuoli on pistetty myös uusiksi eli aktiviteettia lisätty ja monipuolistettu. Joka päivä pitää liikkua niin, että tulee hiki.
Näillä eväillä mennään.
Tästä tulee hyvä vuosi, onnistumisen vuosi.
megatelle
puutarhakuntoon kesäksi
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:09
En malta olla laittamatta aamun punnitustulosta, 106,1 kg eli 2 kiloa pudonnut vuoden alusta.
JEE, tämä toimii! Olen syönyt n. 500-600 kalorin päivävajevauhtia, vähän herkutellutkin (taatelikakku, vihreät kuulat), mutta hallitusti ja pallukat ovat aikalailla vihreitä. Koira on ulkoiluttanut minua entiseen tapaan joka päivä eli liikuntaa en ole nyt lisännyt. En tiedä onko hormonihäiriö (nesteet) vai oikeaa pudotusta, mutta suunta on oikea ja yllättävän nopea, mutta eiköhän se tästä tasaannu, mutta iloita täytyy (enpä olisi tyttönä uskonut, että tällaiset ilonaiheet ovat mahdollisia, mutta ken elää, se näkee). Eli kyllä näyttää toimivan, kannustuksena meille kaikille!!!
Luin kg lehteä eilen, siinä oli aika hauska Patrik Borgin kommentointi monille onnistujille, minä taidan jatkaa rentoa ja lievän herkuttelun sallivaa laihduttamista, koska jos en herkuttele vähän välillä, syön sitten siwapussin kerralla ja onpa pallukat ja kalorit sitten päreinä.
Tsemppiä kaikille!
Tiitu1967
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 21:59
Onnittelut sinulle megatelle, oma painoni on myös laskenut tuon kaksi kiloa tämän viikon aikana. Minulla ne kaksi oli kylläkin joulun ja uuden vuoden kiloja. Toivotaan että paino rullaa alas tätä vauhtia tulevina viikkoinakin. Itselläni punnituspäivä on maanantai, ja kiloja on paljon pudotettavana. Tämän aamun paino oli 106 kg. Eli tästä lähdetään taas kohti sataa. Olen samaa mieltä megatellen kanssa, että joskus pitää sallia myös herkut päivärytmiin. Eihän kukaan voi elää ilman suklaata, vai voiko? Karkkilakkoni on pitänyt ja yritän jatkaa sitä ainakin tammikuun loppuun. Pirteitä loppuviikon päiviä kaikille!
megatelle
puutarhakuntoon kesäksi
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 23:03
Kiitos kannustuksesta Sorja! Minä epäilen, että minunkin 2 kiloa on joulumässyjä. Me menemme samoissa lukemissa niin saamme toisistamme tukea. Tumma suklaa piristää jo pienenä määränä kummasti, itse retkahtelen enemmän hyytelökarkkeihin (marmeladi jne ja sitten on kyllä raskas olo, mutta 2 vihreää kuulaa päivässä ei liene tonnikeijun elämässä enää pahinta). Hain kellarista vanhan crosstrainer laitteen ylös ja huhdoin 30 min. Oli kyllä aika raskasta pitkästä aikaa! Mutta pallukat vihreille ja vauhtia läskeille!
Mama Alligator
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 16:30
Pelästyin jo kun en vanhaan saanutkaan enää kirjoittaa. Onneksi löyty tämä. Mullaki nyt olis toi 100kg seuraava tavoite. Nyt vaaka näyttää 109,9 eli siitä vaan alaspäin.
kotikummitus
torstaina, 7. tammikuuta 2010 klo 21:35
Torstaisin punnituspäivä ja näytöllä lukemat 104,5kg. Joulumähkäämiset ja sillä aiheutettu turvotus siis poistunut tehokkaasti. Nyt päästään itse asiaan.
Sama vauhti (-4,5kg) ei varmasti tule jatkumaan, mutta pääasia että suunta on alaspäin.
Olo on vieläkin kuin pystyynnostetulla sialla eli tuntuu että, vatta on melkeen leukaan asti.
Äh!
Vaan kyllä se tästä.
Tsemppiä kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7