Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 100 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
100 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
248
249
250
251
252
253
254
...
272
273
274
275
>
Jemu
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 11:03
Mulla painossa plussaa taas, mutta johtuu naistenpäivien turvotuksesta taas. Ens maanantaina sitten taas vasta seuraava enemmän paikkansa pitävä päivitys painon osalta.
Viikko on mennyt ihan kohtuullisesti, lauantaina pidin herkkupäivän, joka minulle tarkoitti suklaalevyn syömistä päivän mittaan, muuten ruuat aika keveitä, ei tainnut mennä plussan puolelle kalorit ainakaan kuitenkaan lauantaina, aika lähelle +-0 varmaan.
Olen yrittänyt nyt syödä vähähiilihydraattisemmin, en mitenkään tiukalla karppilinjalla, mutta syön kuitenkin vain vähän viljatuotteita, lähinnä real-leipää tai täysjyväruisleipää palan tai pari päivässä. Sokerit yritän jättää minimiin (niihin herkkupäiviin vaan). Perunaa en ole oikeastaan pariin vuoteen enää syönyt kuin hyvin harvoin ja pastaa samoin vain harvoin. Saa nähdä onko tällä hiilihydraattien vähentämisella vaikutusta painon laskuun. Tuntuu, että aikaisemmin kun kiinnitin enemmän huomiota niihin, niin paino laski paremmin. Nyt kun olen syönyt niitä enemmän (kalorien rajoissa toki) niin paino on laskenut hitaammin.
karmale
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 11:36
Me ollaan mökillä eikä mulla oo täällä vaakaa, pikkasen jännittää kun mennään kotiin illalla että mitäs se vaaka mahtaa mulle näytellä
Olen yrittänyt syödä kuitenkin oikein.
Meillä on tuo pojanpoika täällä ollut jo perjantaista lähtien. Tuli vielä sattumalta kipeeksi niin ei viety vieläkään kotiin. Olis vanhempien pitänyt olla pois töistä ja pojan äiti on vielä yövuoroissa. Huomenna kuitenkin hän lähtee kotiin, saa mummokin keskittyä syömisiinsä
Ihana poitsu kuitenkin on, tuollainen 4,5v
Pistää vauhtia tähän elämään
Koittakaahan pärjäillä
Sti-na
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 07:58
Soon moro! Tää tytsy lähtee seuraavaan ryhmään vihdoin!
Aamulla paino 99kg, pudotusta on tullut 8kg yhteensä.
Senttejäkin saisi kadota pian, alkaisi edes tuntumaan pienemmältä (:
Tulkaa pian perässä kaikki, tsemppiä!
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
Brittan
Hiljaa hyvä tulee!
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 20:46
Moi!
Matkaa alle sadan on vielä 5.1 kg.
((102.9))
Valonkantaja
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 02:41
Onnea Sti-na, eiköhän täältä kohta tulla!
Ja siitä puheen ollen on se vaaka sitten niin ilkeä, kun ei meinaa millään mennä sen alle sadan vaan heiluu juuri ja juuri sen yläpuolella.
100-101kg on aamulla lukemana viimeiset päivä pari puolen viikon lievän luisumisen jälkeen kurin palattua, mutta ehkäpä huomenna tai ylihuomenna tai viikon päästä tai.... :'D
Jotenkin on ihan sellainen fiilis kuin lapsena jouluna, kun odottaa aina herättyään, että josko nyt näkisi ne kaksi (tai noh, kolme kun puoletkin kilot mukaan...) numeroa kolmen (neljän) sijasta.
Yhyy, hiihtoloma loppuu aivan kohta enkä minä laiska lahna ole saanut mitään fiksua kuten vaikkapa kouluhommia aikaan...
kärring
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 11:51
Ilkeä vaaka on mullakin, näytti jo 99,5 kg:tä viime viikolla. Tänä aamuna 101.1 kg! Masentavaa, mutta ei mitenkään uusi tilanne. En tiedä, johtuuko siitä, että on melkoinen flunssa päällä. Syömiset on ollut hiukan retuperällä eli on tullut syötyä liian vähän. Ei vaan maistu. Eikä ole tullut liikuttuakaan.
On se tiukassa toi sadan kilon alitus. Koko alkuvuoden on sahannut edestakas. Olis se vaan niin hienoo päästä lopullisesti kaksnumeroiseen lukuun ja tavoittelemaan 95 kiloo. 150 kg oli kuitenkin lähtöpaino runsas 2 vuotta sitten,että kai se tästä.
appsu
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 14:19
Heippa!
Tänään vaaka yritti päättää näyttääkö se 99,8kg vai 100,1kg. Jäi sitten kuitenkin vielä siihen 100,1 kiloon!
En oo sinänsä ihan surkeena asiasta koska eilen aamulla vaaka näytti 100,6kg joten ehkä huomenna ollaan sit jo 99 puolella. Mikä meinaa vähempää kuin n. 5 vuoteen.
Pakko olla tyytyväinen kun 4 kk on lähtenyt 11 kiloa. Vielä olis saatava paino alle 95kilon muutamassa kuukaudessa. Saas nähdä onnistuuko.
Tsemppiä kaikille! ♥
Vivisa
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 10:10
Heippa!!!
Enpä ole kirjoitellut aikoihin, mutta eipä tässä nyt kauheasti ole ollut kirjoiteltavaakaan. Projekti edistuu hissukseen omalla painollaan
Tänää aamulla oli vihdoin 101,1 mittarissa, joka tarkoittaa -26,6 kg pudotustusta
Tämä painon putoamisen hidastumisen hyväksyminen meinaa ottaa koville. Mähän olen lokakuun lopusta pudottanut tuon melkein 27 kg, ja painoa tippui kuin itsekseen 2 kg viikko, nyt tuntuu että pari viikkoa menee yhen kilon saamiseen pois, mutta pääasia että lähtee ja yritän olla stressaamatta, koska tiesinhän minä ettei sama pudotustahti voi loputtomiin jatkua.
Mähän olen aloittanut liikuntaurani vesijumpalla ja aquazumballa, ja nyt olen sitten tämän vuoden puolella uskaltautunut maajumppiin, ja nautin niistä täysin rinnoin.
Käyn zumbassa, lihaskunnossa ja bodypumpissa, ja viime viikolla kävin kokeilemassa myös kehonhuolto/venytys jumpan, ja se se vasta mukavaa olikin, hyvää vastapainoa esim. pumpille.
Pidän liikunnassa sellaista tahtia että 2 päivää liikuntaa ja vapaa päivä, ja se tuntuu olevan oikein hyvä tahti mulle.
Nyt olen ollut kipeä tämän viikon, ja tuntuu ihan kamalalle kun ei ole päässyt mihinkään, josko sitä olis huomenna jo ainakin venyttelykunnossa
Tilasin zumban uudet levyt, ja ne on todella hyvät, että jos joskus on niin ettei kerkee jumppaan, voin vetästä kotona liikuntasessiot.
Oikeesti, kun lähtöpaino oli melkein 128 kg, ja liikuntaa en ollut harrastanut melkein 8 vuoteen, on ihana huomata kuinka jumpassa tulee tuloksia... kyykkyjä jaksaa tehdä aina vaan syvempään, vatsalihaksia aina vaan ylemmäs ja reisien jumpatkin menee jo melkein ilman taukoja ¨
Pari viikkoa sitten oli bilettämässä, ja ekaa kertaa moneen vuoteen tanssin monta tuntia melkein putkeen, ja tukka ei ollu märkä ollenkaan. Normaalisti kun tanssii muutaman kappaleen on jo ihan hiestä märkä Ja no, kyllä ne miehetkin huomasi uuden minän, ja luulen että vaikka painoa kuitenkin on sen reilu 100 kg, uusi itsevarmuus ja onnellisuuden hehkun huomaa minusta
Ja vielä täytyy hehkuttaa työskentelen isossa koulussa, kerroksia 5 ja ennen kiipesin kakkoseen ja olin todella hengästynyt... Nyt kiipeän neljänteen ilman hengästymistä, vitoseen kiipeäminen jo aiheuttaa pientä hengästymistä..
Aivan loistavaa siis, mä olen niin jäänyt koukkuun tähän mun uuteen elämäntapaan.
ja ei ole enää kuin 3 kg ja etelänmatkan varaus on edessä, palkinto -30 kilosta
Vivisa
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 10:12
Ja kuinka ihanalta tuntuu, kun viime syksynä ajattelin että ainakin 50 kg pitäisi laihduttaa... Nyt ei ole enää kuin: pitäisi laihduttaa 25 kg
Toi 25 kg ei tunnu kyllä enää kamalalta lukemalta, olenhan jo saman verran pudottanut
Viola27
Moment on your lips, eternity on your hips
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 13:46
Onnea Vivisa tähän asti saavutetuista tuloksist ja tsemppiä jatkoon! Tunnistin kirjoituksestasi paljon tuttua omasta projektistani
Tänään on muuten itsellä puolivuotispäivä "50 kg vuodessa"-projektissani *nostaa maljan*
Sivu:
<
1
2
3
4
...
248
249
250
251
252