Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 100 kg:n tavoittelijat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
100 kg:n tavoittelijat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
272
273
274
275
>
Kilojenkerääjä
9.4.10 104,7kg, 1.9. 95,4kg, 24.1. 102kg, 1.3. 99kg, 5.7. 96,9kg, 1.8. 95,3kg, 1.9. 93,1kg, 1.10. 90,8kg, 1.11. 90,3kg
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 16:12
Jahas, tilintekoa... Olen tänään syönyt 12 (!!) palaa suklaata ja vielä palan suklaakakkua. Näinkö loistavasti tämä nyt alkoi? Vauva valvotti viime yön ja väsyneenä tulee annettua mieliteoille periksi ja haettua hetken lohtua. Seliseli... Nyt rankaisen itseäni pikku kävelyllä 20-asteen pakkasessa. Ei vaan, ei se rangaistus ole vaan ihan mukava päänkin tuuletus.
Olen tässä miettinyt motivaatiotani tämän päiväisen romahduksen jälkeen ja toki jo aiemmin. Mikä teillä muilla on motivaationa? Mitä konkreettista haittaa huomaatte kiloista? Minä en nimittäin pari vuotta sitten olisi voinut uskoa, että ajaudun tähän tilanteeseen. Satakiloiseksi. Nyt on kunto nollassa, portaita en jaksa juosta ylös. Jos nyt jaksaisin juosta ylipäätään. Ihan uutena vaivana on tullut polvien kolotus. Närästää ja kuorsatakin taidan. Ikää himppu alle 30v. Siis terveydellisiä syitä. Myös esimerkki lapsille on tärkeä motivaation kohde ja onhan se ikävä hävetä omaa ulkonäköään. Tuntuu, että aina sukujuhlissa olen kymmenen kiloa painavampi kuin edellisissä. Kiva olisi joskus toiseenkin suuntaan mennä.
On vähän sellainen olo, että nyt on pakko onnistua tai kuolen vielä näihin läskeihini. Ihan kirjaimellisesti
Nyt kävelylle ja ajatukset positiivisiksi!
megatelle
puutarhakuntoon kesäksi
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 17:53
verenpaine on niin korkea ja kunto huono,että jo se motivoi.Lisäksi puolen vuosisadan toisen puolen aion olla paremmassa kunnossa kuin nyt (ainakin painon osalta). Täytyy syödä paljon ruokaa (ruisleipä pitää nälkää) niin mieliteot ei yllätä. Tänään aion kuitenkin syödä palan taatelikakkua teen kanssa, se herkkuhetkenä!
jumbojet
Sitä olisi kovilla ilman pehmeää.
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 20:44
Minulle tämä yli sadan kilon paino on tullut pikku hiljaa ja hivuttaen. Oikeasti havahduin lihavuuteeni vasta täytettyäni 50 vuotta (nyt siis olen jo 62v) Nuorempana urheilin ja kuntoilin, liikuin tosi paljon aina ja paino pysyi hyvinkin kohtuullisena. Sitten paino alkoi vähitellen nousta. Ensin hätkähdin, kun painoin yli 65 kiloa, sitten yli 70 kiloa, sitten yli 80 kg....jne. Pari vuotta sitten paino lähestyi sataa kiloa ja oikeastaan vasta kunnolla havahduin viime syksynä, kun ortopedi kysyi painoani ja vaaka kertoi karua kieltään, paino oli 107 kg. terveysjuttuja on monia (verenpaine, aika korkeat sokeriarvot, polven nivelkulumat) Te, jotka olette vielä kolmekymnppisiä: KANNATTAA yrittää saada painoa putoamaan, se on kuin pankkiin rahaa pistäisi. Minä haluan vielä jonain päivänä hiihtää, kavuta tunturille, leikkiä lastenlasteni kanssa ja nauttia muutenkin elämästä - siksi olen nyt tosissani ja aion pudottaa painoani niin paljon kuin pystyn.
Pablis
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 21:00
Tässä oikeastaan kaikki mitä tältä päivältä on kerrottavaa.
piikuli
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 22:23
Merkkasin tuossa päivän syömiset ja mietin et mitähän on unohtunut ku kalorit meni yli vaan 70! Ja olen sentään syönyt tuon 12 palaa suklaatakin
. Kaikesta muusta pystyn luoumaan mutta suklaa on ylivaikea. ja ainoa riippuvuuteni. Uskooko täällä joku muu suklaariippuvuuteen. Ei siis yleensä sokeriin vaan nimenomaan
suklaaseen
. Musta tuntuu ettei lääkärit ainaskaan ota sitä kovin vakavasti.
Toivottavasti selkä antaa sen verran periksi huomenna et voin lähteä koirien kanssa edes pissalenkille.
karmale
sunnuntaina, 3. tammikuuta 2010 klo 23:52
Hei kaikille!
Epävirallinen punnitus aamulla 101,8kg. Vitsi että tuntui hyvältä nähdä toi luku vaa´alta aamulla
Koko joulukuu meni flunssaillessa ja jumitellessa ja tuntui jo ettei paino ala laskeen ikinä. Nyt lenkkeilly joka päivä, myös pakkasessa. Huomenna töihin, joten lenkit jää taas tauolle alkuviikoksi.
Kyllä se kait totta on että se paino laskee kunhan on vähän tarkkana ja merkkailee syömisiään. Mä en ainakaan yhtään osaa arvioida vielä syömisiäni. Ja oikeastaan kun merkkailee niitä, niin on tarkempi siinä mitä suuhunsa pistää. Näin minulla ainakin
Erittäin mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja hoikistumisiin
karmale
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 00:12
Luin vasta nyt noita muita kirjoituksia ja olen jumbojetin kanssa samaa mieltä, että nuorten kannattaa kiinnittää painoonsa jo nyt huomiota. säästytte paljolta. Huono selkä, toki voisi olla hoikempanakin, mutta lihavana ei ainakaan hyvää tee. Polvessa kuluma ja koko kesän tekivät kiusaa. Kaikenlainen liikunta on hyväksi. Mun selkä ollut tosi pahassa kunnossa vuosikaudet, mutta kun alettiin tämä mökkiprojekti isoine kasvimaineen, niin selkäkivut häipyi.
Olen 56v ja ajattelin, että mun osalta viimeinen mahdollisuus tehdä jotain painolle ja liikunnalle ennenkuin mitään vakavampaa tapahtuu.
Nuorena olen ollut pitkä(180cm), edelleenkin, mutta tosi laiha, silloin toivoin aina painoa lisää(heheh), liikuin tosi paljon, harrastin hiihtoa, korkeushyppyä ja kaikenmaailman juttuja. Lentopalloa kävin pelaamassa, jumpalla ym.
Nyt voi vaan ihmetellä
että kuin sitä päästi ittes tähän kuntoon?
Nuorille vielä, että miettikää kun ootte vanhoja ja kankeita ja vielä ylipainoisiakin. Ei oo hääviä.
Älkää nuoret pahastuko, tää oli vaan kannustusta teille. Itelle ei kukaan kertonu aikanaan
enkä ite näköjään ymmärtäny
Kaikesta huolimatta yritetään kukin voimiemme ja tuntojemme mukaan
Tiitu1967
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 07:51
No niin virallinen punnitus tehty ja niinhän se vain oli että joulu ja uusi vuosi toivat kaksi kiloa lisää. Eli aamupaino tänään tasan 108 kg, voihan p..... Tästä ei ole siis muuta suuntaa kuin alaspäin, onneksi työt alkoivat tänään, saan taas rytmin elämään. Oiken pirteää painonpudotusviikkoa, tsemppailaan ja kadotetaan jouluna tulleet kilot.
jumbojet
Sitä olisi kovilla ilman pehmeää.
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 10:47
Hei, Minulla painoa aamulla 103,7kg vielä yli kilo enemmän kuin joulukuun alussa
mutta ihan oma vika. Hyvä karmale, kun kirjoitit, että kun puhuimme nuorista on ollut tarkoitus vain kannustaa. Minä uskon, että teillä on luonnostaan hyvät mahdollisuudet saada painoa putoamaan ja se kannattaa. MUTTA yhtä' vaikeaa tai helppoa tämä on meille kaikille. Iloitaan omasta ja toistemme painonpudotuksesta- joka ainut sadankin gramman pudotus on kotia päin. Porukassa homma hoituu, uskon vakaasti siihen!
Marjatta57
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:18
Hei vaan kaikki satasen tavoittelijat. Lueskelin tuossa noita toisten juttuja ja yhden vinkin voisin antaa. Suklaahimoiselle suosittelen tummaa suklaata. Nykyään saa jopa 83% kaakaota sisältävää suklaata. Sitä ei kyllä hirveen monta palaa syö, vaikka kuinka alkujaan tekis mieli. Ja luin vkonloppuna jutun, jossa kerrottiin tutkimuksesta. Kahdelle ryhmälle annettu suklaata jonkin aikaa ennen ruokailua. Toiselle ryhmälle tavallista ja toiselle tummaa. Tummaa suklaata saaneilla ei ollut yhtä kova nälkä/ruokahalu kuin tavallista saaneilla. Eli jos tekee mieli suklaata ja siitä saa hyvän mielen - ota tummaa! Ei kaikkea voi kieltää itseltään.
Minä aloitin satasen tavoittelun joulun aikaan. Silloin paino 110,2 . Tänään - vajaan kahden viikon päästä 107,2 - eli kolme kiloa lähtenyt. Konstina ollut proteiinien lisääminen, liikunnan lisääminen ja se tumma suklaa.
Tsemmpiä meille!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
272
273