Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> 10 kg pois ensi kesään mennessä -ryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
10 kg pois ensi kesään mennessä -ryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
71
72
73
74
75
76
>
H2010
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 14:17
Jee! Pakko myös hehkuttaa omia saavutuksia. Uskaltauduin parin viikon tauon jälkeen astumaan vaa´alle ja olin ihan äimistynyt kun painoa oli pudonnut edellisestä punnituksesta 4 kiloa!
Enää siis 6 jäljellä, mikä on ihan oikeasti saavutettavissa. Luulen kyllä, että tän alun nopean pudotuksen jälkeen tulevat olemaan tiukassa kilot. Eikö se niin mene, että mitä enemmän on pudotettavaa niin alussa putoaa nopeammin?
Stiina1
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 14:20
Mulla aika samanlaiset tavoitteet H2010:n kanssa. Vuoden alusta tippunut 4 kg ja 6 jäljellä. Tähtään 60 kg:n painoon juhannukseen mennessä.
Tähän saakka paino pudonnut ruokaremontin avulla, kun en tammikuussa sattuneen tapaturman vuoksi pääse liikkumaan kuin kainalosauvoilla.
Ensiksi lähtivät valkoiset vehnäjauhot, yletön makean syöminen ja liiat epäterveelliset rasvat (lihapiirakat ja viinerit ym). Joskus kyllä herkuttelen pikkupullalla tai muutamalla suklaapalalla, latteen sekaan pari teelusikallista sokeria ym.
Tästä nyt vain kevättä kohti kevennytään ja kesällä ollaan 10 kg hoikempia.
vikakerta
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 17:54
Moro!
Kokeillaas ny tätäkin, että jos ois jotain apua tälle taipaleelle..
Aloituspaino su 22.1. oli
91.1kg
(pituus 165cm, ikää 34v, 2 lasta)
ja viime su 12.2. (pun.päivä)
88.4kg
Mulle on pt tehnyt ruokaohjelman, 1400cal/pv, ja saliohjelman. Aluks oli tarkotus käydä salilla vain pari kertaa viikossa, mut nyt oon käynyt 6x/vko. Silläpä tuo painokin on alkanut noin hyvin putoomaan, tiiän kyllä ettei se noin nopeesti jatkossa tipu.. Teen saliohjelman sellasen Technogym Wellness-muistitikun avulla, erittäin motivoivaa!!
Ollaan lähdössä reissuun kesäkuun puolivälissä, siihen mennessä olis toiveissa tuo -10kg. Lopullinen tavoite on 65-70kg.
Hyvää mieltä matkaan meille kaikille
vikakerta
tiistaina, 14. helmikuuta 2012 klo 17:58
Tässä vielä linkki tuohon sali-juttuun
http://www.technogym.com/fi/products/software-hardware/software-applications/wellness-system/682
Kannattaa selvittää, onko oman paikkakunnan saleilla tuota mahdollisuutta, on oikeesti tosi hyvä tsemppari! Itse asun Joensuussa ja täällä käyn Energy-salilla
sakkariini
Tänään parempi olo ja jäsenet keveämmät kuin eilen.
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 10:26
Laskin just pudottelun saldoa, eka -5kg tästä haasteesta on sulateltu. Aloitin lokakuussa, jumitin pitkään joulu- ja tammikuussa, mutta tulos on tämä
. Ja ihan kohta on eka -10kg heinäkuun lopulta saavutettu, aamulla lukema jo vilahti puntarissa.
Toukokuussa....... tavoitteessa?
mariekeksi
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 12:02
Mulla vaaka näytti tänään lukemaa 68,3 kg. Oon kyllä tyytyväinen, koska oon jo aika pitkään yrittänyt laihduttaa, mutta ei oo onnistunut. Ei oo ollut tarpeeksi itsekuria, ja sit ku ei oo mitään muutosta kropassa tapahtunut niin oon sit luovuttanut aina.
Tässä ois vähän painoja tältä vuodelta:
3.1.2012: 70,9 kg
30.1.2012: 69,7 kg
3.2.2012: 69,0 kg
11.2.2012: 68,9 kg
17.2.2012: 68,3 kg
Enimmillään oon painanut 71,8 kg, mutta se oli viime vuoden puolella. Siitä 71,8 kilosta oon laihtunut 3,5 kg.
Stiina1
sunnuntaina, 19. helmikuuta 2012 klo 19:12
Puolessa välissä ollaan
Tänään vaaka näytti, että on 5 kg tippunut vuodenvaihteesta ja vyötäröstä lähtenyt 10 senttiä. Se toinen 5 kg onkin sitten vaikeampi juttu, koska en ole vuosikausiin ollut niin alhaisissa painolukemissa. Mutta jatketaan harjoituksia
pikkutipu
maanantaina, 20. helmikuuta 2012 klo 16:29
Mä olen vaan lueskellut teidän onnistujien viestejä. Mulla kun on mennyt jojotellessa tämä alkuvuosi. Niin eipä paljon kehumista. Ihan hirmu hienosti on monella lähtenyt menemään. Perässä tullaan, joskus.
Tytsytti
Neiti Tiukkakilo
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 08:13
Aloituspaino 74,5 (tavoite 65), aamupaino tänään 70,2. Suunta on oikea, mutta vauhti on hidas, aloitin viime vuoden lokakuussa mutta olenhan minä monta kertaa sortunut tässä matkalla. Pahimman luokan jojoilija.
Stiina1
tiistaina, 21. helmikuuta 2012 klo 16:13
Ihan hyvinhän sulla Tytsytti toi paino on laskenut. Sulla sentään on ollut oikea suunta koko ajan. Itse aloitin ekan kerran syyskuussa, mutta into lopahti heti alkutekijöissä ja lihoin vielä kilon, pari lisää. Aivan kuin uhmaten söin vielä epäterveellisempiä ja lihottavampia ruokia kuin koskaan.
Nyt sitten vuodenvaihteessa uusi alku ja uusi motivaatio. Haluan laihtua jo terveydellisistäkin syistä. Paino on lähtenyt laskuun, mutta mä kirjaudun joka päivä näille sivuille ja merkkaan syömiset. Usein suunnittelen aamulla päivän syömiset etukäteen. Se on auttanut.
Tänään olen pitänyt herkkupäivää, kun on niin harmaa ja inhottava keli. Söin Exlcusive Thin Dark suklaata 6 palaa ja kupin lattea sokerilla.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
71
72
73
74
75