Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
307
308
309
310
311
312
313
...
328
329
330
331
>
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 07:41
Kylmää riittää, mittarissa tänään -26,8 ja vielä kylmenee kun aurinko nousee. Tää tyttö lähtee siis eteläsuomen kautta kohti ruotsia. Viikonlopulle jo lauhtuvaa luvassa.
LAivalla syödään ja juodaan kaloreita miettimättä, höttöhiilarit saa jäädä kuitenkin rauhaan
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 11:51
Aamulla -10°C. aurinko kyllä lämmittää päivällä ja räystäät tippuu!
Viikonlopuksi kylmempää luvassa. Olen töissä viikonvaihteen.
Uudet lasit sai uudet linssit ja nyt opettelu jatkuu. Optikko otti prisman pois, se häiritsi kävelyä. nyt on jo parempi. Lisämaksua ei mennyt.
Vasen silmä tahtoo harhailla kieroon (piilokarsastus), pitäisi vissiin tehdä silmäjumppaa.
En ole laihtunut.
saksalainen
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 21:40
Kävin miehen kanssa luistelemassa kylän puiston suihkulähteellä, sen ympärillä on pieni tekolampi. Harvinainen tapahtuma näillä leveysasteilla.!
Jäätä oli palokunta vielä parannellut ja laittanut valot.
Fladen
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 19:26
Hiihtämässä pari tuntia. Mattkaa en osaa sanoa, mutta mukava keli -9 ja lumiset puut. Ja vielä valoisaa viiden aikoihin, jotenkin tuntuu, että taitaa sittenkin tulla kevät ja kesä. Paino-osastolla tuli hirveä repsahdus viime viikolla + 3 kiloa . En oikein tiedä mistä johtui ehkä yli,ääräisestä syömisestä tai vääristä ruuista ja vähästä nesteestä. --- Jos oisin ihan nuori niin olisin "masiksessa", mutta näin ikärouvana sitä ei jaksa ihan pienistä stressasta. On vaan ajateltava niinkuin lautapelissä, että mene alkuruutuun ja aloita alusta. Ehkä parempi onni tällä kertaa.
Tunttu
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 21:20
En ole vähään aikaan kirjoitellut. Olen niin ollut tuon hauvani pennunodotuksen lumoissa. Oltiin torstaina sen kanssa ultrassa, ainakin 8 pentua on tulossa
Liikunta on vaan sitä iänikuista kävelyä, mutta kylläkin joka päiväistä. Ruuan kanssa olen pysynyt ruodussa, mutta minun kalorirajani on kyllä liian suuri nykyiseen liikuntamäärääni verrattuna, koska 1,5 kuukaudessa on mennyt vain vajaa kolme kiloa, vaikken ole repsahdelutkaan. Kevään tullen sitten hyötyliikunta lisääntyy ja kilot alkaa karista. Että kevättä varrotaan monesta syystä
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 08:24
Kotiuduttu taas. Olihan mukava reissu. Ääni jäi globeniin , mutta kaatuihan tsekki ennätysluvuin.
Syöty on reippaasti, ja juotu. Tää on oikeestaan se vuoden ainut tilanne kun mun tulee juotua. Ja sehän näkyy tänään vaakassa. Nyt vaan takaisin normiruokiin ja nesteet liikkeelle.
Tänään jännä päivä, eka iltavuoro uudessa työpaikassa. työ sinänsä ei niin kamalasti jännitä, sitähän on ennenkin tullut tehtyä. Uudet työkaverit enemmänkin. Mutta täällä maalla on yleensä ihmiset mukavia ja helposti lähestyttäviä.
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
karmale
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 09:43
Tsemppiä
meevinille
ekaan työpäivään
saksalainen
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 10:21
Olin viikonlopun töissä. Eilen aamulla suihkutin kolme naista (tapahtuu harvoin, että on joku autettava)
ja vaihtelin potilaille lääkärin kanssa siteitä. Loppuajan söin (-500g!) ja laiskottelin, koska olin lauantai-iltana tehnyt jo kaiken kirjallisen työn, joka on viikonloppuna tehtävä.
Itavuorolainen tuli ja tenttasi sitten mitä on vielä tekemistä. Tuntui kuin en olisi tehnyt mitään.
Hän on yhtä uusi kuin minäkin siellä ja hyvin epävarma vielä. Pelkää virheitä, joita sattuu aika harvoin ja ovat harmittomia. Mutta hänelle ne ovat kamalaa. Pelkää heti potkuja. Rasittavaa!
Tänään olen illassa ja sitten viikko lomaa.
Tässä työpaikassa olen saanut enemmän vapaata kuin entisessä ja palkkakin on parempi!
katsoimme viime viikolla TV:ssä ohjelman Oulun ilmakitarakisoista ja eilen oli ohjelma Hesasta ja Tallinnasta. Suomi näkyy Saksan TV:ssä.
ulkomaalainen
Paino alas, kunto ylös :)
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 15:30
Ihana viikoloppu Kilpisjärvellä! Tuli hiihdettyä, saunottua, luettua suomalaisia lehtiä ja katseltua TV:tä. Ulkona käytiin syömässä joka päivä ja Fazerin Sininen maistui!
Viikon saldo +/- 0, joten tästä sitten jatketaan.
karmale
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 16:10
Heips kaikille
Nyt ei suju tää painonpudotus mitenkään ja mulle tuli kyllästys ja päätin hakea apuja. Soitin terkkariin ja kysyin voiko kukaan auttaa? Sain ajan huomiselle valtimohoitajan luokse ja hän lupas alkaa potkimaan eteenpäin
Katsotaan nyt onko siitä mitään hyötyä
Hiukan nyt olen hukassa ja kaikki hakusessa.
Remppa jatkuu täällä kotona. Olkkarin lattialla edelleen nukutaan. Isäntä jo eilen illalla sanoi että haluis sänkyyn nukkumaan, mut sanoin että nuku siinä nyt vaan. Ei mulla oo mitään vaivaa tuosta patjalla nukkumisesta, paitsi aamuisin venytän ylösnousua. Lattialta ponnistelu ylös vähän kankeilla polvilla ja selällä tuottaa vaikeuksia.
Mukavaa viikkoa kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4
...
307
308
309
310