Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Viimeinen Kymppi
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Viimeinen Kymppi
Sivu:
<
1
2
3
4
...
26
27
28
29
30
31
32
33
>
taatelssi
hitaasti kiiruhtaen
keskiviikkona, 11. heinäkuuta 2012 klo 08:56
huomenia tytöt!
ensin paino asiat,ei muutosta,samoissa luvuisa mennään.tosin en kauheesto ole miettinykään mitä syön vaan syönyt mitä haluan
.jos ens viikolla palais "arkeen" kirjaimellisesti kun työt alkaa keskiviikkona.
Tarkastaja kävi eikä se varmuudella osannut sanoa missä vuoto ollut,pesukone ei vuotanut mitä itse epäiltiin.hän ajatteli että olisko suihkuvesi mennyt silikonien välistä joskus mutta se ei kyllä meistä tunnu järkeen käyvältä koska suihkuvesi menee meillä enemmänki saunanpuolelle ja tää kosteus oli juurikin toiseen suuntaan pesukoneiden takana..ei korvaa vakuutus
.venäytin sitten viime viikolla nivelsiteet nilkasta,olin menossa pyykkejä hakeen narulta ja astuin terassilta alas ja seuraavaks makaanki siellä maassa ja helevetin kipiää kuulkaa kävi koipeen,isäntä piti huutaa ylös nostaan..on jo parempi mutta ei kärsi mitään vääntöä tulla siihen joten tuolla nuo mun uudet luistimet odottaa..kerran ehin kokeilla.tintti on reippaana käny siellä salilla
ja loma jo häämöttää
nonni,vähän lipesi taas ohi aiheesta tää juttu mutta haitanneeko se
palataampa taas!oli muuten mahtava reissu meillä poikien kans!
Wunjo
Ihminen, joka haluaa keksii keinot. Ihminen, joka ei halua keksii selitykset
keskiviikkona, 11. heinäkuuta 2012 klo 20:58
Hei
Olen nuori nainen pohjanmaalta, ja tavoitteena karistaa viimeiset 10 kiloa! Paino on pysynyt samoissa lukemissa jo useamman kuukauden. Oma pakertaminen asian kanssa ei ole toistaiseksi toiminut, joten mistä muualta tukea mahdollisesti sais kuin samojen haasteiden edessä olevilta
Tilanne on tällä hetkellä 162/ 62, liikuntaa harrastan lähes kuudesti viikossa mutta ruokatottumuksien pitäisi muuttua rajusti
Täällä oli erittäin kannustavia tarinoita, motivoivat itseäkin laihtumaan. Ehkä toivo ei sittenkään ole lopullisesti menetetty! Tarkoitus oli aloittaa terveempi syöminen tänään- ei onnistunut
aijushka
aina voi voittaa, ehkä!
lauantaina, 14. heinäkuuta 2012 klo 00:26
Hei likat!
On tää yks helkkarin kesä. Aina vaan sataa. Olin mattopyykillä viime lauantaina. Huuhtelu on toiminut tosi hyvin, ja joka päivä. Eilen onneksi tajusin et ne oli illan aikana kuivunut aika hyvin ja viritin varastokäytävään 10 lautaa ja vein ne sinne. Yöllä oli taas tunnu vettä täysillä mut mun matot alkaa olla kuivia.
Mettässä kävin keskiviikkona. Mustikoista on joka toinen kypsä elikkä söin vain, kerään kun kaikki kypsyy. Ei tuu samanlaista satoa kun viime vuonna mut en mä tarttekkaan. Kanttarelleja löytyi vähän ja nekin oli pieniä mut tulossa on. Täytyy vaan käydä ahkerasti kattelemassa.
Tintti kyseli voinks mä tehdä kaikkee. Voin ja saan mitä kunto kestää ja kunnos ei oo mitään vikaa. Ainoo sivuvaikutus on toi huimaaminen mut en kiipeile mihinkään ja sit kauhee jano, siihenkin auttaa juominen. Yks hassu juttu on kans.
Lääkäri kysy tänään onks makuaisti kärsinyt ja sit vast tajusin et mun suu ei tunne suolaa. Epäilin et suolapurkis on jotain muuta ja pyysin isäntää maistamaan ja suolasta suolaa kuulemma oli, mut ei vaan tullu mun tomaatit suolasiks. Saas nähdä häviiks joku muu maku?
Kävi niitten peruukkien kans sit silleen et se tumma ja lyhyt on vallan käytössä. Itekkin tykkään siitä ja kaik kaverit kans. Yleinen mielipide ilmoitti et sit ku tukka kasvaa ni tee siit tollanen. Siis anna olla lyhyt ja värjää tummaks. Et katotaan sit joskus keväällä.
Ruokapuoli lipsunut pahasti, farkut ahistaa vyötäröltä, voi, voi!
Siis ruotuun nyt heti eikä vast maanantaina. Samat sanat elwelle!!!!!
Hyvää ja sateetonta viikonloppua (toiveajattelua)!
taatelssi
hitaasti kiiruhtaen
maanantaina, 16. heinäkuuta 2012 klo 09:15
hei vaan kaikki!
tulin vaan sanoon että aika hiljasta saattaa täältä suunnalta nyt olla jonku aikaa,ei kannata huolestua
.tuo meän pesuhuone meni sitten ihan totaalisen uusiksi joten aika menee siellä ja alkaa ne työtki keskiviikkona..
mutta kiva elwe kun tulit porukkaan mukaan
aikasta mukavissa lukemissa jo oletkin
itse tähyän juurikin nuille main..jos tämän vuoden puolella..
kauan aijushka sulla kestää ne hoidot vielä?kuin tiheesti sitä annetaan?
no joo jos lähtis kauppaan,jääkaapissa ei ole ku valot.palataan!
tintti123
tiistaina, 17. heinäkuuta 2012 klo 12:55
heippa!
koiran kans kävästiin metässä, litran verran sieltä saatiin mustikoita mukaan syötäväks,mutta tosiaan vieläkin raakoja osa,ei poimurilla pysty kyl vielä poimimaan..
se paino oli keskiviikkona jotain 79,4kg??
polvi meinaa hajota ton salin kans, täytynee vähentää painoja jonkun verran jalkojen kanssa.
mutta jotain on tapahtunu kun yhdet housut meni jalkaan mitkä ei ole kiini hetkeen mennyt =)
taatelssi: jaksamista koitokseen,ei varmaan mikään pikkujuttu..:/
tervetuloa elwe mukaan!!
nyt töihin,heippa!!
Wunjo
Ihminen, joka haluaa keksii keinot. Ihminen, joka ei halua keksii selitykset
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 00:41
Tulipa käytyä vaatevarasto läpi ja siellähän olis niin paljon ihania vaatteita ettei edes ostoksille tarvis lähteä! Pitäis vaan ensteks laihuttaa tuo kymmenen kiloa
mikä on helpommin sanottu ku tehty
. Huomisesta tulee ensimmäinen päivä jollon mun kohdalla tuo herkkupallura on vihreä. Youtubesta löytyy ihmiset kans hyviä, tosin lyhyviä, jumppia, vatsa treenejä jne. suosittelen! Tänään printtasin ruokapyramidin ja laitin sen oikee seinälle muistuttaan oikeen syömisestä. Omia eväitä alan ottaan tästälahin kans mukaan esmeks töihin tai minne meneekää. Helpompi hallita. Tässä vaiheesa parempi et on ne tutut ruokakuviot ja sitte vähä ajan päästä alkaa vasta soveltaan. Aerobista liikuntaa pitää kans alkaa harrastaa enemmän. Harmittaa vaan kun venähti polvi yli kuukausi sitten ja se venkoilee hieman vieläki. Kiropraktikko aika varattuna, jänskättää mitäköhän se sanoo. Toivottavasti ei kuitenkaa leikkauksee tarvii mennä. Tsemppiä kaikille kuitennii koitokseen! Nyt alkaa olla vaihe jollon alkuinnostu muuttuu hiema enemmän pysyvimpien elintapojen opetteluks, miul ainaskii. öitä kaikille!
taatelssi
hitaasti kiiruhtaen
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 09:06
hellouta pitkästä aikaa!
mitä kuuluu??
tintti on lomalla
ja aijushka tietenkin marjametässä
vai?
mulla jääny kauheet lapsueen traumat kun äiti oli kova poimiin marjoja ja meän lasten tietenki piti olla ina mukana ettei näin aikuis iällä ole kauheesti tuo marjastus innostanut..mutta nyt oon muutamana päivänä mietiskellyt josko lähtis hilloja katteleen
ois ne aika makosia..mitäs muuta,puntarille en ole uskaltautunut ainakaan 2viikkoon..kääk,en halua ees aatella mitä se näyttää.meillä rempppa jatkuu vielä mutta onneksi jo pääsee suihkuun ja voi pyykätä.että semmosta,tulkaahan vähän kertoileen kuulumisia jookosta?palaillaan!
aijushka
aina voi voittaa, ehkä!
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 22:43
Hei vaan!
Ollaan sitä oltu marjassa ja sienessä. Meinas tossa viime viikolla loppua metässä käyminen kun tuli kyy vastaan. Meinaan mitään en niin paljon kammoa kuin käärmeitä. Eka käärme näissä metsissä ja 20 vuotta oon melkein käyny. Siis siihen metsään en enää mee. Lauantaina oli silti pakko mennä kun entiselle työkaverille olin luvannut ämpärillisen viedä. No tuli ne kerättyä eikä lieroja näkynyt.
Huomenna alkaa kahvakuula taas. Kyl mun kroppa sitä kaipaakin. Sitä en tiedä paljoks jaksan tehdä kun en oo kokeillut sit huhtikuun lopun jälkeen mut jotain ainaskin , kaik on plussaa nykytilaan.
Vaakalle en oo viittinyt mennä mut housut kiristää edelleen eli siitä voi jotain päätellä.
Koitan taas ehtiä tännekkin vähän useemmin, sorry et on päässy lipsumaan.
tintti123
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 09:52
heippa pitkästä aikaa!! anteeksi tämä hiljaiselo..
Loma loppuu onneksi tähänpäivään, vaakalla en ole edes uskaltanut käydä
olen syönyt ihan mielettömästi koko loman ajan ja kaikki kadotetut kilot on varmasti tullut triplana takaisin.
hyi, kyy,yök!! mulla sama kammo.. käärmeet ei vaan kuulu suosikkeihini,kyllä loppuis marjastus minultakin jos vastaan tulisi.
kun yksi sammakkokin meinasi jo saada paniikin aikaan =)
pitäsköhän sitä ottaa taas itseään niskasta kiini ja lopettaa tää velttoilu?
ihan ällöttää jo itteekin tää syöminen ja löhöily..
mites muilla menee?? taatelssilla remontti edenny?
tintti123
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 09:35
huhuu tyttöset!!
alotetaanko kunnon syys startti?? =)
jokainen omalla tyylillään
nyt tars potkuja persuksille,kolme viikkoo hyvin syöneenä uskaltauduin tänään vaakalle ja HUH!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
26
27
28
29
30