Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Verkkiksen laihdutusryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Verkkiksen laihdutusryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
509
510
511
512
513
514
515
...
966
967
968
969
>
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 14:24
Kaijis
Onnea hienosta pudotuksesta!
Tinkkiksen gallup: Olen ajatellut aloittaa uudestaan vesijumppaa naapurikaupungin uimahallissa jossain vammaisryhmässä. Olen päättänyt, että menen sinne vammaiskyydillä, niin jaksan käydä.
Tinkkis
Laitoin sulle yksityisviestin.
64,0 oo oo ->62,0
mansikkarotta
Aina jotain, huokaus ....
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 15:34
kaijis : HIIENOA !!!
Melluh: Voimia
Sirkutus: Kiva kun jaksat olla toisille tukena ja kertoa omasta taustastasi. Todennäköisesti kukkaro kestää saunoa kunhan ei anna saunan olla tunteja päällä vaan menee sinne heti kun se on lämmin ja napsauttaa sen sitten kiinni kun poistuu
Olen saunonut sähkösaunassa vuosikymmenet... (valitettavasti)
mansikkarotta
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 15:44
Muuten -ennen kuin lopetan täällä roikkumisen .. laittakaas mulle vinkkiä, mitä mä jättäisin pois jotta laihtuisin...
-en syö vehnää ollenkaan, enkä ylipäätänsä leipää mitään sorttia, tai keksejä tms.
-syön erittäin harvoin karkkia enkä kovin montaa kun syön (salmiakkia)
-saatan syödä 100 gr 72% suklaalevyn viikossa ja sitten olla useamman viikon syömättä ollenkaan
-en ole kahteen viikkoon ottanut tippaakaan alkoholia, enkä yleensäkään ota
-en juo limsaa, lemonadia, jääteetä tms. kahvin kanssa laitan joskus vähän vanilijasokeria, mutta tuleekohan edes ruokalusikallista viikossa ...
mutta
tänä viikonloppuna olen syönyt vanilijajäätelöä varmasti puolilitraa .. ja eilen söin jäätelön kanssa tummaa suklaata
ja kun on vieraita teen kladdkakan ja siinä on sulassa sovussa sokeri ja rasva - mutta toisaalta en syö sitäkään joka päivä tai edes joka viikko
juon noin 2 dl tuoremehua / päivä
Saatan syödä perunalastuja joskus parikin desiä ... söin lauantaina ja sitä ennen varmaan yli kuukausi sitten...
juu, ja jäätelöä syön joka viikonloppu
..
jaa-a taidan vaan syödä kaikkea liian paljon...
ja öljyn lisäys on tuottanut tulosta luulen mä - paino on taas heilahtanut nousuun
Tarvinnee aloittaa kunnon treenaus jälleen ja vähintään 5 krt viikko...
P.S. älkää suositelko että kirjaan ylös syömiset kiloklubiin - mä olen pahoillani, mutta siellä on osa kaloreista niin päinhonkia, että hirvittää, eikä siellä ole oikeastaan mitään mitä mä käytän joten mulla menee vähintään kaks tuntia ruokien kirjaamisen / päivä .. helpompi punnita ja laskea kalorit itse... Lisäksi tuo kiloklubin suosittelema kalorimäärä päivässä - jup, sitähän voi rukata itse muuttamalla päiväaktiiisuutta ...
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 15:52 muokkaaja: mansikkarotta »
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 17:37
Olen istunut lähes koko päivän tietsikalla, pelannut pasiansseja ja lukenut uutisia ja tätä palstaa ja facebookia. On jotenkin hermustunut olo, kun ei tiedä, onko miehen siskon tilana normaali hoitojen jälkeen vai onko hän todella huonossa kunnossa. Kun ei tiedä, saako hän mistään apua ja selviääkö hän kotona. Hän oli kyllä soittanut sairaalaan ja hänelle oli luvattu puhelinresepti apteekkiin, mutta minusta vaikutti, että pystyykö hän sen edes taksilla hakemaan. Kyllä hän varmaan pääsisi vuodeosastolle tai sairaalaan, jos pyytäisi, mutta kissalle pitäisi saada hoitopaikka.
64,0 oo oo ->62,0
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 17:40
MELLUH, vastasin.
Puuh, mikä päivä. Olen hoitanut asioita pää punaisena, vielä mulle delegoitiin yhden ihan toisen immeisen asia hoidettavaksi. Siinähän tuo män muitten joukossa
Ilmoittauduin kursseille - IIIK ja KÄÄK
Ja hui.
Kävin puolukassa. Ihanasti paistoi aurinko ja marjoja oli jossain kohdassa ihan punasennaan. Viisi litraa poimin käsin, nautiskelin
Meillä liikkuu ihan pihapiirissä isoja hirvielläimiä. Äkäistä porukkaa näin syksykesällä, varsinkin sonnit.
Vielä lämmitin rantasaunan ja nyt oon ihan tiltissä.
oo oo oo oo oo o# ## ##
mansikkarotta
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 17:49
Tinkkis: Kyllä olet taas ahkeroinut
Hyvin se kurssi menee, tosin joudut ehkä olemaan sosiaalinen ja hymyilemään
Pääsiskin puolukkaan ...
Melluh: Voimia
Dizzy - hih mitä kissoja teillä on
Mä olen hakenut pikkusen kotiin koulusta. Sen poski on ihan turvoksiin ja hammas tosi kipeä. Saimme ajan vasta 2.20 ... vielä on toisella monta tuntia kärvistelyä, ennen kuin saadaan tietää, mitä on tapahtunut
Kinsey
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 18:06
Viikonloppu meni mukavasti, mutta nyt väsyttää. Kiire päivä töissä ja vaikka kuinka olin tehnyt pyhän päätöksen mennä suunnistamaan, niin tähän jäin. Nukuin huonosti ja vähän. Hohhoijaa.
Kai se ois syömisiä sit merkkailtava.
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 18:29
Hih, joo MANSU, pitää muistaa hymyillä ja pitää suu kiinni niin vaikuttaa fiksulta
Mun syömiset tänään...
Munavoita, kahvia
Yksi ikivanha broilerinkoipi, tomaatteja puskasta, majoa hiukka
Puolukoita
Salaatti, jossa lohta, iceberg, kurkkua, sipulia ja tillimajoa
Illemmalla vielä Liiterin erkkiä marjoilla kait.
Nam!
oo oo oo oo oo o# ## ##
Tulirumpu
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 18:34
Intouduin ostamaan hedelmiä, kun oli eurolla kilo vaikka mitä. Eihän niitä toki tarviisi näin kesällä, mutta kun halvalla saa...
Kasvit olivat hengissä, sipulit nostin maasta, aika monessa punasipulissa oli matoja, yäk. Taitaa olla aika vaihtaa sipulimaan paikkaa.
Mietin viitsinkö viedä työkavereille kurppia, mutta kun pitäisi ottaa niin monta, ja yksi painaa pahimmillaan kolme kiloa, niin ei jaksa. Hälytin nuorisoa hakemaan itselleen, ja naapureillekin olen jaellut.
Mansis, onkohan tuota hammastautia liikkeellä kun vasta sinulla oli? Kurja tauti sairastaa.
8.4.12 ### ##### 12.1.13 ## ## oo oo oo 30.6.13
Sirkutus
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:19
Tutustuin paikalliseen Prismaan ruoka ostoksia tehdessäni.
Ei niin hyvä valikoima kuin siinä, joka on kotimatkalla töistä.
Tälläistä paikkojen katsastusta.
Mutta sain kaikkea mitä olin ajatellut
"kylmään" jääkaappiin laittaa
ja muuta kuin eines syötävää.
Ihanaa, että korjaaja sai jääkaapin toimimaan.
Ei muuta kuin ruuan laittoon.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
509
510
511
512