Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Verkkiksen laihdutusryhmä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Verkkiksen laihdutusryhmä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
447
448
449
450
451
452
453
...
966
967
968
969
>
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 10:08
Moi.
Lämmintä jo +22 ja hiostavan tyyni keli. Paarmapäivä.
Pesin pyykkiä ja laitoin narulle, mahtavatko kuivua.
Aamuliikuntana tänään tiskaus, ja papukaijamerkki siitä itelle.
Rupean ulkotöihin, niitä on jo jokalähtöön.
Mukavaa lauantaita kaikille!
oo oo oo oo oo o# ## ##
Merenroiske
Läsnä joka solulla, Se on sallimista luotolla. (Happoradio)
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 11:30
Huomenta! Minäkin aamu-uninen olen ollut ahkera: Siivosin parvekkeen ja istutin viimein yrtit kunnon ruukkuihin - NOLIO. Sitten istuin vähän aikaa nauttimassa työni tuloksista ja luin Murakamia. Olen vasta alussa, mutta lupaavalta vaikuttaa.
MERELLE: Sinä juokset melkein samaa vautia kuin minä. Puheistasi saa sen käsityksen, että suunnilleen konttaisit. Minä taas hehkuttelen juoksuillani. NOLIO taas!!
Viikonloppuna edessä paljon pyyykinpesua, kauppareissuja ja pakkailua. Maanantaina lähdetään reiluksi viikoksi merelle. Tänään on niin upea ilma, että sitä ei voi kokonaan haaskata sisähommiin.
TINKKIKSEN paarmoista tuli mieleen hiljan lukemani kirja. Siinä sanottiin, että jokin ikävä ajatus pyöri mielessä kuin sinnikäs paarma. Paarmat ja hyttyset ovat tärkein syy, miksi emme viihdy kovin pitkiä aikoja vanhempieni mökillä. Siellä on ihan mielettömästi molempia. Mökki meren tai ison järven rannalla olisi ihana siinäkin mielessä, että tuuli hätistäisi ötököitä pois.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 11:32 muokkaaja: Merenroiske »
melluh
Ulkona liikkuminen on pukeutumiskysmys.
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 12:43
Minäkin olen ahkera, pesen pyyykkiä ja astioita ja laitan jauhelihasoppaa ja kaikki yhtä aikaa.
Paino oli taas 65,0. Yritän tänään saada mahani toimimaan, jos edes puoli kiloa vähenisi paino.
Täälläkin on kaunis aurinkoinen päivä. Mahdollisesti hellettä.
Niskaa särkee, mutta toivottavasti saan sen menemään ohi.
64,0 oo oo ->62,0
tinkki
Minä olen outolintu kieroon kasvaneesta puusta.
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 13:43
Olen raivannut konehallia. Sepä se on somaa hommaa..
Aivan valmiiksi en saanut, vaikka rahtasin Vallulla kasoittain roinaa keräyspaikalle.
Ihana paikka kun siellä on hiiriä ja myyriä kaikissa olomuodoissa..
Meillä on +24,5 ja meinasin vallan läkähtyä.
Nyt on kurppalasagne uunissa.
Tällaisilla helteillä ei kannata vaakaan mennä, näyttää mitä näyttää. Vatevö.
Onneksi voi olla sisällä ja lukea.
oo oo oo oo oo o# ## ##
melluh
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 14:01
Kävin vähän siistimässä vuodatuksiani.
Mulla on ollut niska taas kipeä. Toivottavasti helpottaa, että pääsen liikkeelle.
64,0 oo oo ->62,0
Merenroiske
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 14:05
MELLUH: Peukku ahkeroinnista, vaikka niska on kipeä!
Mietin taas veneeeseen helppoja ruokia nestekaasuliedellä tehtäväksi. Veljen vaimo laittoi hyviä kastikkeita naudan - ja broilerinlihasuikaleista + ruokakermaa / ranskankermaa. Mitenköhän tuo sörsseli kannattaisi maustaa?? Kotona emme juuri laita kastikkeita, paitsi tomaattipohjaisia pastakastikkeita. Veneessä koko porukalla on kova nälkä päivän päätteeksi. Tukeva ruoka pitäisi saada nopeasti (ja vähällä kaasulla) valmiiksi.
mansikkarotta
Aina jotain, huokaus ....
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 14:16
Merenroiske: Mä käytin Ruotsissa kaurakermaa ja broilerinsuikaleita. Maustoin: pippurisekoitusta, curryä, paprikapulveria ja suolaa, paistoin sipulin, valkosipulin ja omenalohkojen kanssa ja perään kaadoin kerman johon laiton vähän sötsur-cihilikastiketta.
Tinkkis: Sinä se jaksat ahertaa
Viime yö meni taas valvoessa.
nyt on vähän pahaolo, mahtaako tulla meidän vedestä ? harmillista..
Ja tarttis lähteä jengin kanssa lenkkeileen
Meidän takapihalla mönki eilen kilpikonna. Ne eivät ole mitään etanavauhtisia, vaikka niin luulisi
Kumpikin poika nosti sitä sen verran, että otin kuvan, ja sitten annettiin sen mönkiä matkoihinsa.
Merenroiske
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 14:22
MANSIS: Kuulostaa herkulliselta. Haen vielä yksinkertaisempaa, kun en viitsisi raahata veneeseen monenlaisia mausteita. Suolaa, pippuria ja jotakin yrttimaustetta siellä varmaan on. Valkosipulia vien ja varmaan soijaa. Ehkä jostakin tuorejuustosta tai creme bon... saisi sopivat mausteet?
Tällaisen löysin ja kopioin tähän, jos joku muukin haluaa kokeilla:
Tonnikala pasta ala mä
- Mutta ei siis mä!!
-pasta kiuhumaan
-pannulle punasipulia, freesaa
-lisää kapriksia (puoli pikkupurkillista)
-puolitölkkiä pilkottuja oliiveja (älä käytä valmiiksi pilkottuja, maistuvat p**kalle)
-purkki tai pari tonnikalaa
-purista puolen sitruunan mehu pannulle
-mausta mustapippurilla, suolalla (varovasti), ja heitä sekään cayanne pippuria.
- heitä pannulle pastat ja 3 lusikallista keitinvettä, pyöritä pastaa kunnes vesi on melkein haihtunut.
- lisää 2 rk oliiviöljyä
Tarjoile parmesaanin (ei valmiiksi raastettua sukkajuustoa) ja nauti
Menee 15min
melluh
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 14:50
Merenroiske
En ole mikään mestarikokki, mutta teen syötävää ruokaa. Meillä käytetään nykyään aika usein 3 sipulin kermaa ja 3 juuston kermaa. Minä käytän aika usein paprikajauhetta. Kastikkeiden suurustamiseen käytän tummaa ja valeaa Maizenaa.
Muuneltava resepti
- broileri, sianlihan tai naudansuikaleita mautamattomana ruskistetaan sipulin kanssa öljyssä, maustetaan valko- ja maustepippurilla ja paprikajauheella, lisätään vähän vettä ja 3 sipulin kermaa. Jos kastike on löysää, niin suurustetaan vaalealla tai tummalla Maizenalla
Lisäksi keitetään makaronia tai riisiä tai perunoita. Uudet perunat kiehuvat aika nopeasti.
Nuo kermat sisältävät suolaa, joten kannattaa maistella suolapitoisuus, ennen kuin lisää suolaa.
Samalla ohjeella voi tehdä vaikka tonnikalasta kastiketta, mausteita voi vaihdella niin, että laittaa vaikka yrttejä tai tilliä kalan kanssa. Kastiketta voi maustaa myös sitruunamehulla.
Jos saatte tuoretta kalaa, niin tuo 3 sipulin kerma ja valkopippuri paistettujen kalapalojen päälle.
Onko teillä veneessä uuni? Entä pakastin?
64,0 oo oo ->62,0
melluh
lauantaina, 28. heinäkuuta 2012 klo 16:46
Merenroiske
Yksi helppo ruoka, joka tulee nopeasti on seuraava:
- pala palvikinkkua, leikataan pieniksi paloiksi, kypsennetään sipulia pannulla öljyssä ja lisätään palvikinkkupalat, annetaan hautua vähän aikaan. Lisätään koskenlaskijaa kunnon pala ja maitoa, suurustetaan valealla Maizenalla. Mausteita tarvitaan pippuria ja jos haluaa, niin vähän sinappia. Lisäkkeenä peruna, makarooni tai riisi.
Mulla on tulossa uusia perunoita ja tatti-kanttarellikastiketta. Kypsensin ne eilen sipulin kanssa ja nyt lisäsin pannulle vähän vettä ja koskenlaskijaa. Kun perunat alkaa olla kypsiä, niin lisään maitoa ja suurustan Maizenalla. Niiln sieniä kypsentäessä maustoin ne valkopippurilla ja suolalla.
64,0 oo oo ->62,0
Sivu:
<
1
2
3
4
...
447
448
449
450
451
452
453
...
966
967
968
969
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 00:44
Vertaisryhmät
»
Haaste: -15kg vuoden loppuun mennessä
tänään
kello 00:06
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:50
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 22:58
Rekisteröidy