Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
278
279
280
281
282
283
284
...
315
316
317
318
>
Belle_
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 14:13
Täällä 24v nainen, moi!!
Nyt on tullut aika tiputtaa ylimääräiset kilot ja opetella miten syödään oikein. Ylipainoa on aika paljon ja tavoitteeni on alkuun tiputtaa 30 kiloa jonka jälkeen ei haittais vaikka 10 vielä lähtis (hurjaa!!!).
Olen merkkaillut syömiset ja liikkumiset nyt reilu viikon ajan ja olen ollut oikein tyytyväinen. Nälkä ei oo ollut ja olo on tosi reipas! Vaa´alla en oo vielä käynyt mutta tuntuu jo paremmalta ja turvotusta ainakin lähtenyt.
Näillä jatketaan!
Leena72
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 17:34
Hei, olen neljäkymppinen rehevä nainen = kiloja on reilut 30 "ylimääräistä"
Olen ollut laihduttamisen asiantuntija, eli kaikki kaikki maailman dieetit läpikäynyt ja testannut ja .. jep, lihonut uudelleen.
Opettelin hyväksymään itseni, ja jopa pitämään itseäni kauniina... sopeudun siis olemaan ylipainoinen ja tämä oli ihan ok, kunnes ensimmäistä kertaa elämässäni liikunta alkoi kiinnostamaan.. huomasin etten jaksakaan, en pystykään.. ja polvet alkoivat särkeä..
Liikun siis vedessä säästääkseni polviani ja suunnittelen painon pudottamista.. jokin tiedon keräämisen vaihe on meneillään..
Minulla on myös blogi:
http://kehonikanssa.blogspot.fi/
jonne olen kirjaillut ajatuksiani ja liikkumisiani..
Isona kysymysmerkkinä kehon terveyden ja elämänvoiman kanssa..
Kehoani kuunnellen kevyemmäksi kaunottareksi http://matkallaelamassani.blogspot.fi/
OAS
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 20:32
Hellunrei!
Täällä 44v. 156cm / 70kg nainen joka löysi sivut aivan vahingossa -onneksi!
Toivottavasti tässä on vihdoinkin tarvitsemani kimmoke aina mieltä painavaan painonpudotuksen aloittamiseen ja ennenkaikkea sen jatkamiseen pitkällä tähtäimellä.
Manolita
nessu66
Pidä itsestäsi
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 09:11
Yritin löytää aloittelijoiden ketjua olen ajatellut pistää siis uusiksi jälleen kerran ruokavalioni
. Löytyykähän täältä nyt aloittavia vai miten tuo uusi ketju perustetaan. Paljon on pudotettavaan mutta jos löytyisi pudottaja kaveri niin olisin tyytyväinen.
Sonjamaria
Sitä saa mitä tilaa
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 10:56
^Löytyy vissiin sellasia ketjuja, esim. Elokuussa 2012 aloittavat tai jokin vastaava ryhmä mielestäni on hyppinyt silmissä
What doesn't kill you makes you stronger
MrsBig
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 11:29
Heipä hei!
Olen 34-vuotias kahden lapsen äiti. Olen ollut lapsesta asti hieman pyöreä, harrastanut laihdutusta 14-vuotiaasta lähtien ja lukuisin eri menetelmin lihonut ja laihtunut edestakaisin kilomäärän, jota en viitsi edes alkaa laskea. Alituinen painon vahtiminen on vaikuttanut koko elämänkulkuuni ja identiteettiini.
Olen 172cm pitkä ja pidin itseäni lihavana jo 18-vuotiaana painaessani 62kg. Voitte siis vain kuvitella miltä tuntui, kun vaaka muutama viikko sitten näytti 95 kiloa. Oman bonuksensa painooni ovat tuoneet kotona lasten kanssa vietetyt vuodet, joiden aikana tunsin itseni jatkuvasti suunnattoman väsyneeksi ja joden aikana hain ja sain ruuasta tarvitsemaani lohtua.
Olen palannut työelämään ja haluaisin laihduttaa viimeisen kerran elämässäni ennen kuin iän lisääntyminen tekee siitä entistäkin hankalampaa. Ensimmäistä kertaa motiivina on enemmän terveys kuin ulkonäköseikat. Tavoitteena on päästä 65 kiloon, josta paino saisi kriisitilanteissa nousta enintään 70 kiloon.
gabriel24
I may not be there yet, but I´m closer than I was yesterday.
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 12:12
Moi kaikki!
Olen Jenna ja olen läskisti.... näin kai se alkaisi jossain kerhossa
.
No ei, mutta olen oikesti lihava. Olen 24 vuotias juuri marraskuussa 2012 naimisiin mennyt nuorikko. Opiskelen viimeistä vuotta terveydenhoitajaksi, ja olen työskennellyt nyt sairaanhoitajana samalla. Mittani ovat 172/114 eli läskiä löytyy, mutta myös lihasta. Olen ampunut jousipyssyllä SM tasolla, ja harrastanut puolimaratoneja. Kevyimmilläni olen ollut 52kg. Muutto toiseen kaupunkiin ja isot elämänmuutokset auttoivat unohtamaan urheilun ja muun terveyteen liittyvät asiat. Näin lihoaminen alkoi. Olen aina ollut ns. isoluinen ja helppo lihomaan, mutta viimeisen 5 vuoden aikana asiat ovat repsahtaneet todella.
Noin vuosi sitten aloitin elämäntapamuutoksen ja lopetin tupakoinnin, alkoholin juomisen (kännäämis mielessä), aloin tarkkailemaan mitä syön ja aloitin urheilemisen uudestaan. Hieman helpottaa tieto että en ole pelkästään 114kg läskiä, vaan spinningin ja maantiepyöräilyn ansiosta jalkalihakseni ovat tulleet tilalle
.
Unelmana meillä on mieheni kanssa lapsi, joka innoitti myös minut jatkamaan voimakkaammin elämäntaparemonttia, tiedän tarvitsevani apua syömisen suhteen. Siksi liityin kiloklubiin. Haluan antaa lapselleni että minulle terveellisen raskauden ja loppuelämän. Enkä halua saattaa toivottavasti tulevaa lastani omilla esimerkilläni samaan tilanteeseen aikuisuudessa kuin itse olen joutunut. Nyt on aika muuttua lopullisesti.
Ps. Etsin samalla mukavaa lenkkiseuraa HKI alueella (haaga, kannelmäki, lassila, malminkartano jne). Laita yksityisviestiä jos haluat
MariF
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 20:38
Moi!
Olen 34-vuotias pian vaasalainen yhden lapsen äiti. Olen ollut sairaalloisen ylipainoinen, mutta olin onnekas ja pääsin vatsalaukun ohitusleikkaukseen ja olen nyt 60 kg kevyempi. Matkaa olisi noin 20 kg. Kuulin kaveriltani näistä sivuista joten liityin heti. Mikä tahansa millä on pieninkin mahdollisuus auttaa painonpudotuksessa ja terveellisen elämäntavan ylläpitämisessä on vaivan ja ajan arvoinen.
Olen auttamattomasti sitä mieltä, että sairaalloista ylipainoa pitäisi kohdella kuin alkoholismia. Sillä erolla, että alkoholisti voi olla juomatta alkoholia, mutta ruokaholisti ei voi olla syömättä ruokaa. Vaattii valtavia ponnisteluja syödä vain sitä terveellistä ruokaa. joten nostakaamme hatut itsellemme tytöt ja pojat. olemme sen ansainneet.
MariF
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 20:40
En muuten tiedä teinkö oikein, kun vastasin tähän ketjuun vai miten minun pitäisi itseni esitellä
?
Sipsitär
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 20:50
Ihan oikeaan ketjun laitoit. Tervetuloa!
sunnuntaina, 12. elokuuta 2012 klo 20:40
MariF kirjoitti
:
En muuten tiedä teinkö oikein, kun vastasin tähän ketjuun vai miten minun pitäisi itseni esitellä
?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
278
279
280
281
282
283
284
...
315
316
317
318
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
tänään
kello 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
tänään
kello 22:58
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
tänään
kello 22:51
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
tänään
kello 22:51