Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
31
32
33
34
35
>
lullura
Kauan tämä on kestänyt, toivon edistystä
keskiviikkona, 22. elokuuta 2012 klo 18:00
Vuoden loppu tuntuu jokseenkin realistiselta. Kun laittaa nuo herkuttelut kuriin eli tyhmät hiilarit. Ja satsaa kunnon syömiseen, se varmaan piristää. Huono syöminen varmasti väsyttää.
Luin jostain, että 5 kg on varsin helppo tiputta. Ei se siltä unnu, mutta pannaan tuntumaan.
DayDreamer
torstaina, 23. elokuuta 2012 klo 15:23
Treenit sujuu hyvin ja syömisetkin ihan ok. Vähän on unirytmi hakusessa, pikku hiljaa pitäis totutella arkeen kun opiskelutkin taas alkavat, mutta ihan tyytyväinen olen. Saa nyt nähä miten käy treenien kun kunnon pyöritys alkaa mutta yritän olla itselleni salliva ja pistää treenejä tärkeysjärjestykseen niin että on tietyt jotka pyrin varmasti tekemään joka viikko ja sitten niitä jotka ovat enemmän "jos on aikaa" pohjalta ja sitten vielä ne jotka voi tehdä jos huvittaa... Eli en enää vaadi itseltäni niin paljon suunnitelman noudattamista tarkalleen.
Paino on nyt jumissa, siinä se on ja pysyy, mutta toisaalta muutoksia kropassa on ja olen tällä hetkellä ainakin senteillä mitattuna ja melkein painonkin puolesta pienempi kun aikoihin joten tippukoon kun tippuu, ei se nyt siinäkään voi ikuisesti pysyä.
Tsemppiä kaikille.
Viivi*
torstaina, 23. elokuuta 2012 klo 21:34
Tickeri päivitetty...tavoitteeseen 4kiloa että pitäis se nyt rutistaa sitten vuoden loppuun. Ihan saavutettavissa oleva luku. Voi olla että ensivuodelle vielä sitten uusia tavoitteita asetetaan, mutta mennään yksi kerrallaan.
oo oo oo oo # # # # # 71,5>65
Annapurna_
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 00:27
Vuoden loppuun mennessä jos olisin 60 kiloa, niin ai että olisi makosaa. Aseina on jo oikein hyvällä mallilla olevan liikunnan lisäksi ruokavalion siistiminen ja ennen kaikkea lauantain nimeäminen karkkipäiväksi, muina päivinä on nollatoleranssi. Yhdestäkin herkuksi luettavasta asiasta on rangaistuksena kymmenen rinta lattiaan - ylös - hyppy - kädet yhteen pään päällä läps - liikettä. Ei tee mieli karkkia.
Entinen raikulityttö, nykyinen Personal Trainer:
http://assahassakka.blogspot.com/
Henrietta80
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 07:17
Heippa!!
Tulisin mukaanne tähän vuoden loppuun projektiin
Olen vuoden verran liikkunut aika ahkerasti,juoksua,jumppia ja salia...mutta vuosi sitten painoin 10 kiloa vähemmän,joten kulutuskin on kasvanut ja nyt onkin aika ottaa ruokapuoli syyniin!Olen aikoinani laihduttanut useinkin ,nyt vuosi on mennyt kiloja miettimättä ja se näkyy.
Leivän ,perunan ja pastan aion jättää pois,leivästä on tullut mulle pakkomielle.Saatoin ihan oikeasti syödä kahdeksankin leipää yhdeltä istumalta...enkä tarkoita mitään näkkileivän palasta vaan kunnon leipiä,voineen,täytteineen ym...
Aloitin keskiviikkona,koitan saada tickerin tänne kanssa.Alkupano oli 81,3kiloa.Ihan järkyttävää.Olen 169cm pitkä.jaa niin ja ikää on 32,lapset jo "isoja" 11 ja 13 vuotiaita.
Keskiviikkona käyn sitten vaakassa.Tavoite on 10 kiloa pois.
Liikuntaa jatkan noin neljä krt viikossa
Että heippa vaan kaikille
Älä käytä tätä päivää miettimällä menneitä!
lullura
perjantaina, 7. syyskuuta 2012 klo 15:14
Kyllä meillä systeemi on hanskassa.
Älä nyt Annapurna pilaa herkuttelua rangaistuksella.
Olet herkuttelun ansainnut. Ja jumppa jatkuu, totta kai.
Killer*Queen
tiistaina, 18. syyskuuta 2012 klo 21:44
saas nähä pääseekö tavotteeseen, paino kohta jumittanu 2kk.. kävin eilen kilpirauhasen tiimoilta kontrollissa ja torstaina lääkäri soittaa. hiukan harmittaa ku ajattelin et vuoden loppuun mennes olis se 68 kg kiikarissa..
mites muilla?
http://mitatahansa.blogspot.com
lullura
keskiviikkona, 3. lokakuuta 2012 klo 14:09
Killer*Queen, sama luku 68 tavoitteena. Ollut kauan, mutta edistyminen huonoa. Ei taida onnistua , nyt olisi 3 kk aikaa. Eikö nyt himskatti saa itsestään tuota irti. Kilppari on ongelma, vaikea tietää miten sen kanssa toimisi.
Killer*Queen
keskiviikkona, 3. lokakuuta 2012 klo 14:27
jooh mulla otetaan kilppariin liittyen nyt aika paljon labroja, et taitaa olla toi 68 kg kevään haave. mut kaikkeni oon yrittänyt, tämän viikon rötvään ihan tahallani ja sit taas karppaus kehiin.
vaik se paino ei putoiskaan ni hyvä se on silti syödä terveellisesti, kyllä se sit jollain tapaa on pakko palkita myöhemmin, eiks niin
http://mitatahansa.blogspot.com
DayDreamer
perjantaina, 12. lokakuuta 2012 klo 12:02
Täällä on mennyt ihan kivasti. Treenejä ei ihan yhtä paljon tai lähinnä yhtä kovia kuin haluaisin, mutta liikkuminen on pysynyt mukana. Paino huitelee siinä 86 molemmin puolin, syömisiä ei lasketa tai niistä stressailla tällä hetkellä. Pitkään oltu tässä suunnilleen samois lukemis mutta senttejä on varmaan lähteny ja toivoisin et painokin humpsahtais alas. Tsemppiä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
31
32
33
34
35
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Onnistumiset
»
Kuinka paljon olet tiputtanut painoa tähän mennessä?
tänään
kello 00:58
Liikunta
»
kummalliset liikuntakysymykset
tänään
kello 00:54
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 00:06