Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
31
32
33
34
35
36
37
...
139
140
141
142
>
Wasp
"Eteenpäin", sanoi mummo lumessa
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 00:31
Moikka!
Joo, ei se taida Srömsööta olla täälläkään...kävin tänään ystäväni kanssa tuolla pääkaupunkissa syömässä. Niin upposi sekä iso ruoka-annos että vielä jälkiruoka perään....vaan niin hyvää oli etten jaksa tänään kaloreita murehtia
Tittelituura
ikävää tuo sinun painon jumittaminen.....ei ole niin kovin kauaa kun mulla ihan samanlainen tilanne. Ruokavalio meni hyvin ja pallot hymyilivät vihreää, mutta maha ei toiminut kunnolla ja olo oli tosi tukkoinen. Vaakakin näytti vain plus-lukemia.....kyllä nyppi ihan totaalisesti
Itse päädyin siihen tulokseen, että olin syönyt runsaasti kuituja mutta unohtanut juoda riittävästi ja siksi kroppa jumitti joten lisäsin veden juomista. Toinen juttu mitä tein oli täällä klubissa muualla usein annettu neuvo, söin muutamana päivänä vähän reippaammin (nolla vajeelle ja taisipa yhtenä päivänä kalorit mennä plussillekin). Näillä konsteilla tuo jumitus laukesi ja paino humahti pari kiloa alaspäin. Toivon että sullakin tuo tilanne menee pian ohi... ja jos ei mene niin ota sitten se noiden "vähän viitseliäämpien ihmisten " täsmäase eli mittanauha käyttöön. Aina pudotettu paino ei näy vaa'alla, mutta mittanauha kertoo kadonneista senteistä. Kuten itse sanoit sitkeydellä ne kilot selätetään!!
Eilen kävin mustikkametsässä. Kyllä on kiva kun on mistä poimia talven varalle
Mullakin monen smoothien aineet nyt pakkasessa. Ootteko muuten katsoneet tuolta liikunta-osiosta kuinka paljon tuo marjastaminen kuluttaa kaloreita? Onkohan se ihan totta? Jotenkin tuntuu aika isolta tuo lukema, ei se mun mielestä niin kovalta työltä tunnu. Vai johtuukohan se siitä että tykkään olla metsässä?
Mukavaa viikon jatkoa kaikille ja tsemppiä ponnistuksiin
4ever?
terveellisesti
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 00:48
Ei ole nyt oikein laihdutusmeininki päällä. Ostin kaupasta herkkua, leipäjuuston puolikkaan kun osuin kohdalle juuri kun myyjä ale-hinnoitteli sitä. Ja herkuteltiin sitten oikein viimesen päälle. Väänsin uunin 200, laitoin juuston vuokaan ja sillee sopivasti fariinisokeria päälle, ai että se oli namia. Voittaa kyllä suklaan ja karkit mennen tullen
Mutta kaloreita tuli ihan tuhottomasti.
Tein pari pullapohjasta mustikkapiirakkaa. Söin pari palaa ... sitä löytyy nyt sitten pakkasesta.
Ja kaikenlaista muutakin on tullut syötyä. Ei oikein pysy ruokapuoli kondiksessa kun on juniori käymässä ja haluan hemmotella sitä. Mutta pian hän taas lähtee ja elämä tasaantuu ja voi paremmin keskittyä kalorien laskentaan. Ruokapäikkykin on pitämättä pitkältä ajalta...
En ole oikein harrastanut mitään muuta liikuntaa kun tossa kotipihassa puuhaillut. Venyttelyt on ollut pakko tehdä iltasella, muuten jäykistyy ihan tykkänään.
Huomenna olis tarkotus mennä metsään käveleen ja vähän katsoon jos löytyis jokunen mustikka.
grim
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 01:46
Vaaka on sitten mennyt rikki, joten punnitukset jää väliin siksi aikaa, kunnes saan ostettua uuden. Saa nähdä, onko se vaikka ihan hyväkin juttu
Tänään syömiset menneet ihan hyvin, tosin teki niin mieli keksiä, että otin yhden. Kalorit kuitenkin ok ja herkkupallo pysyi vihreänä
Kuitupallo meni keltaiselle keksin takia, sillä en ole tänään syönyt paljoakaan muita viljatuotteita eli liian iso osa niistä ei ole tarpeeksi kuitupitoisia. Kuituja kuitenkin tarpeeksi grammamääräisesti, sillä olen syönyt niin paljon vihanneksia ja hedelmiä
mehukeitto
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 09:07
Kerrassaan mahtavaa, kaivoin aamulla vaa'an sijasta mittanauhan ja reilussa kuukaudessa rinnanympärys -5cm, vyötärö -6cm ja lantiolta sulanut 4cm
Huomenna on sitten punnituksen vuoro, olen ahkeraan pitänyt päikkyä ajan tasalla, joten katsotaan kuinka käy
Toisinaan tekee
4ever
hyvää hemmotella itseään, pakkopullaahan tää puuha ei sais olla
talvikukka
periksi ei anneta
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 10:51
Täälläkin on usko koetuksella: paino on noussut ja eilen tuli pikkuisen plussaa kun olin kaverien kanssa syömässä ulkona ja söin vielä yöllä puoli litraa jätskiä jääkaapista
Tosin tiedän kyllä, että painonnousu johtuu enimmäksen lähestyvistä kuukautisista, mutta silti se rieppoo! Juuri tällaiseen minun painonhallintani yleensä katuu, mutta nyt pitää tsempata eikä antaa periksi.
Pitääkseni uskoa yllä pidän myös kirjaa siitä kuinka paljon minun olisi laskennallisesti pitänyt laihtua (8000 kaloria per kilo oletuksella), ja voin siten seurata myös sitä puolta eikä vain vaa'an mittaamia tuloksia. Excel näyttää nyt 15000 miinuskaloria, eli -1.9 kg - vaaka vähän vähemmän. Tosin vaaka jossakin vaiheessa oli jo -3 kg:ssa, mutta sitten tämän viikon alussa alkoi tulla lisää nestettä.
hermeli
positiivisuudella pääsee pitkälle
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 11:53
tässä voisi mukana ollakkin. Realistinen aika eikä haittaa, vaikka se repsahdus jossain vaiheessa tulisikin
parhaana keinona itselle näen oman kropan kuunetelun terveellisissä rajoissa, siitä se lähtee. namut on,onneksi, jäänyt jo kohtuu käyttöön aikaa sitten
tuon 10 kg kun tiputettua saisi.
tittelituura
On helppo aloittaa, vaikeampi on jatkaa.
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 15:26
Sitkeyttä kehiin
talvikukka!
Älä anna vastoinkäymisten selättää.
Ja nyt
wasp
(kiitos myötätunnosta) näytti vaaka tänä aamuna alenevia lukemia vaikkei muuta kun olen jatkanut entiseen malliin. Oli nuo menkatkin vissiin häiritsemässä vaa'an lukuja. Tänään leffaan lähtö ja aijon ostaa jugurttikarkkeja jonkin verran koska se kuuluu leffarituaaleihin. Kuittaan siis päivällisen bananilla ja jogurtilla niin ei nuo kalorit pompsahtaisi niin kauhiasti.
Azzurra
tietoiseksi
torstaina, 9. elokuuta 2012 klo 20:22
Aika sitkeästi tuo varvasmurtuma kiusaa! Lauantaina kävin ratsastamassa ja kovasti vielä sattui. Tänään menin kuitenkin pitkästä aikaa pyörällä töihin ja se onnistui ihan kohtuullisesti. Äkkipysähdys tietä ylittäessä, kun kääntyvä auto ei antanut tietä, kyllä jysäytti aika ikävästi.
Mutta vatsalaudalla johon varpaani iskin, olen sen jälkeen tehnyt 50 vatsalihasharjoitusta joka aamu!
mehukeitto
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 08:00
voi huoh, miten hitaasti paino laskee, - 200 g viikon saldo
Päätin lisätä liikunnan määrää ,josko sillä saisi kiinteämmän kropan ja hiukka vauhdikkaamman pudotuksen. Kuntopyörä, kahvakuula ja vatsalauta pääsevät nyt ahkerampaan käyttöön.
Olen toki tyytyväinen, että pienillä miinuksilla mennään, aiemmin en ole ilman plussia selvinnyt tähän asti. Kadonneet sentit ja kaikkien teidän kirjoitukset tsemppaavat eteenpäin. Hyvää viikonloppua kaikille!!!
rompelainen
perjantaina, 10. elokuuta 2012 klo 09:02
^Liikunnan määrän lisääminenhän voi lisätä myös nestettä lihaksissa, jonka seurauksena vaaka näyttää pienempiä pudotuksia.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
31
32
33
34
35
36
37
...
139
140
141
142
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä 2013
tänään
kello 12:14
Ulkonäkö
»
Ruma - ihan oikeasti
tänään
kello 12:08
Liikunta
»
Miten treenata vyötärönympärys terveelliseksi?
tänään
kello 12:06
Vertaisryhmät
»
85 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 11:51
Omalla vastuulla
»
Nutrilett
tänään
kello 11:16