Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitepainoon kesällä 2013 :)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
22
23
24
25
26
27
28
...
139
140
141
142
>
Hiramunda
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 18:03
Mukavaa kuulla sinustakin,
Wasp
!
Itselläni painossa taitaa olla kilon plussaa (tosin vyötärö entisellään), mutta muistin punnita vasta puolivälissä lounasta, niin täytyy huomenna kirjata virallisesti katastrofin tuhot. Kuulostaa muuten tosi kivalta tuo ideasi käydä naapurin kanssa liikkumassa.
Olisipa meilläkin tuollaisia naapureita!
Kiitos kysymästä, leffasettikin meni oikein hyvin, tosin jätkä on hieeeeman liian innoissaan, pikkasen liian lähelle haluaisi ja ihasteli hieman liikaa tarjottaviani, leffakokoelmani ansaitsikin ylistystä. (On se tarkkaa.) Tuli sellainen olo, että kun se on tosi kunnianhimoinen jne., että se jo katseli, että "tuossapa nainen, joka laittaisi pöydän koreaksi, kun toisin liikemiehiä ja muita meille päivälliselle". Äitini tosin neuvoi, että jos "jätkällä ei ole amisviikset vaahdossa ja leuka väpätä, se on joko homo tai muuten sekaisin", joten kai tämä on sitten niin kuin tosi hyvä juttu, että jätkä tuntuu olevan hieman turhan innoissaan ja meikä taas painaa jarrua.
Mitä sitten teit sen weight chartin kanssa?
Eli menit LilySlimiin, päivitit chartin.. Mitä sen jälkeen? Chartin pitäisi näet ihan toimia sillä, että vain tekee ne muutokset.
Nyt kipin kapin TV:n ääreen, sieltä tulee Suurin pudottaja! Toivottavasti ei taas punnitusjakso, haluaisin vaihteeksi jotain muuta hulakatsottavaa..
// 55 min hulailua ja ihan kiva hiki päällä. Voittajafiilis! Vannekin tipahti vain kolmesti.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 19:02 muokkaaja: Hiramunda »
Iituntilttu92
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 18:18
Tänään roudasin omalta kämpältä kamat miehen asunnolle
Yhteenmuutto on nyt siis ihan virallista, mut jotenki turhauttaa, ku ei löyvetty nyt sitä ihan omaa yhteistä asuntoa eli joudun tässä muuttamaan tavallaan kahteen kertaan :/
Jänskättää huominen lääkäri, että saisinko jo sen liikkumisluvan. On ollut niin sohvaperuna olo että
D:. Mutta jospa sekin asia korjaantuisi. Miehen kanssa jo haaveiltiin tulevista yhteisistä lenkkikerroista ja lihaskuntotreeneistä:P Kyllä itellähin suu menee jo hymyyn, että josko sitä pääsisi ulos tuulettamaan aivoja. Ikävä jo nuita iltalenkkejä<3
Mutta rupean purkamaan laatikoita, että oikein hyvää iltaa kaikille vain
mehukeitto
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 22:45
Hei vaan kaikille! Mulla on kirjottelu vähän jääny, mut oon käyny kyllä lukemassa kuulumisia. Vähän sama tilanne ku[ b]Waspillakin[/b] , vettä ei tuu juotua riittävästi ja kroppa hiukan jumittaa, mut siitä huolimatta hitaasti se 300g/ viikko laskee paino alaspäin. Siihenkin olen nyt tyytyväinen, kunhan on vaan miinusta
Teistä tosi monella on loistavia tuloksia, onnea jokaiselle
Tsemppiä kaikille alkaneelle viikolle, lupaan olla ahkerampi kirjoittelija
4ever?
terveellisesti
maanantaina, 23. heinäkuuta 2012 klo 22:55
tässä mun tämän hetken tilanne, bmi 31.2, kovin yritän tuonne bmi 30 mutta takkuselta tuntuu. No kyllä se siitä..
Olen yrittänyt tuota ruokapuolta tällä viikolla säädellä niin että olis rasvaa ja proteiiniä suunnilleen 1g painokiloa kohden. Tänään siinä aika hyvin onnistuinkin. Samaa yritän tässä jatkossakin. Sohvi sen mulle neuvoi, on ollut vähän hakusessa miten sen ruuan oikein koostaisi.
Eilen kuulin kehuja että "taidat olla laihtunut", ehkä sitten jotakin kiinteytymistä on tapahtunut kun olen yrittänyt venytellä melkein joka ilta.
Hyvää viikkoa meille kaikille
Wasp
"Eteenpäin", sanoi mummo lumessa
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 00:41
Tunnin sauvakävelylenkki tuli sitten tehtyä vaikkakin pienessä tihkusateessa.... jess
Hiramunda
se mun "naapurin rouva" on tosi asiassa veljeni vaimo, mutta siinä mielessä kyllä ihan oikea naapuri, että asuvat tuossa ihan vieressä. Olet kyllä ihan oikeassa että on varsin mukava asia että on tuollainen lenkkikaveri
Tosin meillä on välillä vähän ongelmaa tuossa ajoittamisessa, kun heillä on pieniä lapsia ja veljenikin tekee vuorotyötä. Lisäksi rouva itse on taas aloittamassa työt keikkaluonteisesti ja hänelläkin vuorotyö. Tavoitteena olisi kuitenkin löytää yhteistä aikaa näihin lenkkeilyihin tulevaisuudessakin.
Se tickerin päivitys juttu ei onnistunut ihan vaan päivittämällä niitä tietoja vaan piti laittaa se "koodi" uudestaan tuonne omat tiedot sivuille. Voi olla että koska mulla on sekä Ticker factory että Lily slim niin ne vähän sotkee toisiaan. Silloin eka kerrallakaan ne molemmat "koodit" ei mahtunut vaan otin sieltä välistä jotain pois, nyt vaan en enää osaa samalla tavalla. Pitäis ehkä vaihtaa Lily slimiksi molemmat?
Sen miehen suhteen....jos se on hyvä niin älä laske pois vaikka olis vähän liian innokas.....pitele vain ohjaksia vähän tiukemmalla ja höllää aina hiukan sopivalla hetkellä....
Nyt hyvää yötä ja kauniita unia kaikille
Wasp
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 00:44
Jäi vielä pari asiaa sanomatta.....
Iituntilttu92
onnea huomiseen lääkäriin
4ever?
hauskaa että olet saanut tuollaisia kehuja
kyllä se aina palkitsevalta tuntuu jos joku toinenkin huomaa sen työn mitä on tehnyt.
Mutta nyt niitä kauniita unia...
roopatra
Matkaa elämän pituisella tiellä.
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 03:48
Minäkin kipsutan ryhmään, jos vielä huolitte.
Ylipainoa on, mutta toivottavasti se elämänmuutostyö tässä alkaa pikkuhiljaa näkymään painossakin. Ensi kesään mennessä...
Minun heikko kohtani on että ruokailuja ei voi etukäteen oikein suunnitella yhtään kun reppureissailen ympäri maailmaa, ja sitten kun saa ruokalistan eteen on yleensä niin kiljuva nälkä että ne terveelliset vaihtoehdot ei ole päällimmäisenä mielessä. Mutta se hyvä puoli taas on että liikuntaa tulee huomaamattaankin aika paljon päivittäin.
Tsemppiä teille kaikille ja ryhmän tuella me kyllä pystytään tähän!
4ever?
terveellisesti
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 17:37
Lähdettiin tänään vähän reissaamaan aamusta ja sitten puolenpäivän jälkeen tuntui että olis hyvä vähän syödä jotakin. Eka stoppi oli ABC, ruuat näytti elähtäneiltä ja vihanneksetkin lopussa, jotkun purtilot ihan loppu, ei houkuttanut syödä. Sitten mentiin katsoon mitä Prismassa olis ollut, siinä isossa Prismassa ei ollut kuin Hese, ei houkuttanut sekään. Sitten mentiin katsoon olisko kaupan puolella jokin ruokailusoppi lihatiskin vieressä niinkuin tässä meidän pienessä stadissa, ei ollut tuolin tuolia. Kaikki siinä lämpötiskissä näytti ties minkä ikäsiltä mutta kuitenkin tuntui että jotakin olis syötävä kun oli vielä pitkälti ajeltavaa. Otettiin pätkät mustaa makkaraa ja syötiin autossa.
Harmitti kun unohdin hedelmät kotiin. Ne oli jo lähdössä pöydällä mutta mutta.. siihen ne aamukiireessä jäi..
Iituntilttu92
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 18:00
Sain lääkäriltä luvan alkaa liikkua normaalisti. Tänään en taida lenkille lähteä, kun meni entistä asuntoa siivotessa. Reilut nelisen tuntia siinä men ja kyllä tuli hiki
En tiijä et onko kunto nii huono vai johtuuko keleistä, kun niin hiostavat.
Mutta siis lupa on ja nyt jos en liiku on vika mun korvien välissä ei lääkärin kiellossa. Mutta mukavaa iltaa kaikille munki puolesta
Wasp
tiistaina, 24. heinäkuuta 2012 klo 22:44
Iituntilttu92
onneksi olkoon liikkumisluvasta ja myös onnea uuteen kotiin
Roopatra
tervetuloa mukaan
tähän jengiin sopii kyllä.
Sivu:
<
1
2