Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tammikuun 2012 aloittajat: BMI alle 25
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tammikuun 2012 aloittajat: BMI alle 25
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
Solema
maanantaina, 5. maaliskuuta 2012 klo 20:12
Moikka !
Jännitin piknikristeilyä tuossa viime viikolla, kuinkahan paljon tulee lisää painoa. Laivalla otin paljon salaatteja keventämään annoksia, sittten jotakin pientä kalapalaa ja kanaa sekä erilaisia ruokakokeiluja pieninä annoksian. Punaista lihaa en siis ole syönyt joulukuun jälkeen samoin makeat pullat ym leivokset jäivät viikonloppuherkuiiksi. Laivallla otin jätskejä, hedelmäsalaatteja ja marjahyydykkeitä jälkkäriksi. Kalapöydästä hain pari kertaa pääruokaa, perunat ja riisit jätin pois.
Totuuden hetki oli perjantaina, punnituspäivänä. Lähtöpaino + vyötärö oli
tammikuussa 63 kg ja vyötärö 85 cm .
Nyt tilanne 61.5 kg ja vyötärö 83 cm. Edistymiskäyrä lupailee 11 viikon päästä pääsen tavoitteeseeni eli 57 kg:aan, vyötärö toivottavasti alle 80 cm.
Piti lisätä tehoja liikuntaan, cirkuitin muodossa, pelkkä bodypump ei tuonut sykettä korkealle, joten painokin jämähti paikoilleen. Muuta poppakonstia mulla ei ole ollut.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 5. maaliskuuta 2012 klo 20:19 muokkaaja: Solema »
Emigr
Kultainen keskitie.
keskiviikkona, 21. maaliskuuta 2012 klo 07:13
Hienoa
Solema
! Mulla meinaa aina tuollaiset buffetlounaat mennä penkin alle... Ei vaan itsekuria löydy tarpeeksi, kun pöydät notkuu herkkuja.
Mulla junnasi paino kaksi ekaa kuukautta koko ajan samassa, milloin laski hieman, milloin nousi takaisin. Nyt vihdoin paino on pudonnut hieman enemmän kuin sen "puoli kiloa nestettä"! Nyt mun pitäisi äkkiä löytää jostain itselleni motivaattori niihin hetkiin, kun karkit houkuttelee enemmän kuin porkkana, mikä avuksi?
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
lauantaina, 24. maaliskuuta 2012 klo 12:50
mulla on kanssa tää 75-kilon jumi menossa, eka paino laski nopeasti ja tasaisesti ja sentit hupeni koko ajan, ja nyt sitten töks, ei mitään. Nyt tosin pidän vapaata viikonloppua kun mies ja tyttö 9kk on viikonlopun maalla, ja nyt sit syödään oikein pidemmän kaavan mukaan
ja uni, voi uni! Oon nukkunut 11 ja 12 tuntia viime öinä, ja onhan se vähän eri verrattuna siihen että tyttö menee nukkumaan yhdeksältä, mä yhdeltätoista, ja sit jo viideltä pitäis olla antamassa maitoa...
Lisäks mä itse heräilen yöllä vessaan kun juon niin paljon nestettä, niin eipä oo paljoa tullu viimeisen 9kk aikana nukuttua täysiä öitä. Itseasiassa, 8h on maksimi ja silloin mies on ollut maitovahdissa eli syöttänyt tuttipullosta. Nyt on kyllä ihan uusi olo!
Pitäisköhän sitä jaksaa raahautua vielä salille tän päivän puolella..?
hiliputtaja
lauantaina, 30. kesäkuuta 2012 klo 19:58
Täälläpäs on hiljaiseloa...
Itse olin nyt "suosiolla" jonkin aikaa poissa kiloklubista ja ajattelin kokeilla että en stressaa niin paljoa syömisiä ja liikuntaa sun muuta, että jos se sillä tavoin lähtisi tuo paino vielä tippumaan. Mitäs paskaa ku ei ole peltoakaan.
No, positiivista tietty se, että paino ei ole myöskään noussut.
Nyt kun siis saisi jostain voimia tipauttaa ne viimeiset 5kiloa, niin näköjään osaisin painon pitää kyllä sitten aisoissa.
Porkkanana mulla ois elokuussa turkin matka, mutta ei näytä houkuttelevan sekään tarpeeksi, kun en mitään saa aikaiseksi.
Että olen välillä ärtynyt itseeni!
Viikonloppu
torstaina, 5. heinäkuuta 2012 klo 01:46
Moikka.
Todella hiljasta tosiaan, liekö kesä vaikuttanut asiaan...
Tässä ei kyllä paino muutu mihinkään suuntaan, mutta kyllä nuo "before and after weight loss" -kuvat motivoi. Otin itsestänikin nuo "before" kuvat nyt mennäviikolla, toivottavasti niitä "after/during" kuviakin vielä saisi...
Viimeiset kymmenen kiloa ei kyllä lähde ajattelemalla, luulen, mulla on paino mennyt välillä 65-81 (181 cm) ja alimmilleen pääsi kun oli postissa kesän töissä polkupyörällä. Hankalaa, koska silloin tuntu ettei tehny mitään ja söi vaan ja oli niin pikkunen, nyt (71 kg) taas käy salilla ja juoksee ja vaikka mitä eikä juuri epäterveellisiä asioita syö ja vielä mitä, paino ei tee mitään. Höh!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
Sivun alkuun