Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
65
66
67
68
69
70
71
...
148
149
150
151
>
Minzu
12.3.2012 121,5kg 12.9.2012 93,7kg 13.5.2013 105,0kg
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 09:05
Ruokarytmi on mulle ainakin se mistä päivän onnistuneet ruokailut lähtee, ilman rytmiä mä vaan sekoon kokonaan
Kiirusta pitää tämän viikon
http://minzun-oma.blogspot.fi/
CanBFit
The gem cannot be polished without friction,nor man perfected without trials.
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 09:37
Sindiana.. kuulostaapa niin tutulle, terveellisyyden nimissä hyvinkin!
Kun ei syö varsinaisia herkkuja niin tilanne jotenkin hämärtyy... sitä ois kai helpompi tajuta "ongelma", jos oikeesti söis niitä herkkuja..
Mä olen tällä viikolla treenaillut aika kovaa, jalat on hellinä.. tiistaina tein jalkatreenin ja edelleen tuntuu.. tänään pitäisi taas olla jalkatreenin aikana, mutta jos tunne on tällainen vielä myöhemmin niin taidan suosiolla vaihtaa treenin joogaan/venyttelyyn! Katsellaan.
Minä siis treenailen ihan kotosalla, käytän jumppaDVD-levyjä motivaattoreina/ohjaajina/ideoiden antajana. Olen tykästynyt kovasti Kelly Coffey-Meyerin jumppiin, koska ovat niin monipuolisia. Kotona tulee sitten hänen opastuksessaan nostettua painoja (painotanko/levytanko pitäisi vielä hankkia!! Mihin vaan saan sen mahtumaan lol
), harrastettua potkunyrkkeilyä, varjonyrkkeilyä, step-aerobicciä, stepboxingia.. ja nyt viimeisin hankinta oli eri ohjaajan eli Cathen vetämä jooga hieman tasapainottamaan tätä menoa. Oma lemppari on kyllä Stepboxing, siinä yhdistyy siis varjonyrkkeily, potkut ja step-aerobic.
Tänään on paino eilisestä +900 g plussalla, mutta luulen sen olevan noiden käsi- ja jalkatreenien syytä.. eiköhän tämä tästä parissa päivässä tasaannu. Ja en tuon vuoksi ainakaan vielä päivittänyt tickeriä.
Ida77
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 10:25
Jospa tännekin ehtisin riipustamaan muutaman rivin muutoinkuin kuin maanantain kunniaksi
Tervetuloa
CanBFit
, hyvässä vauhdissa näytät olevan ja uskon vahvasti että pääset taas tavoitteisiisi. Toivottavasti tämä kerta oikeasti on se viimeinen. Niin minäkin toivon, itse pudotin painoa painonvartioiden avulla joskus ammoisina aikoina reilu 10 kg, keventäjien kanssa yli 20 kg ja nyt lapset tehneenä entistä suuremmistä lähtöpainoista jälleen yrittämässä. Ei laihdutusta vaan pysyvää elämäntapamuutosta.
Minzu
kyllä kyllä! Ja tuohan se haastavinta on, pitää siinä kiireessäkin ruokarytmit. Nimimerkki jo neljättä päivää alle 1200 kalorin...
Nyt olen onnistunut pitämään tiukkaa linjaa ja olla ottamatta siihen huikaisevaan nälkään suklaata ja nopeita herkkuja kuten ennen, mutta se tarkoittaa hurjia alikaloreita ja se on taas luonnollisesti huonoksi elimistölle eikä ole kestävä ratkaisu. Tasapainoilua tasapainoilua...
Fiilis silti ihan hyvä, olen ollut kipeänä jo reilun viikon ja urheilut ovat jääneet väliin, mutta nyt olisi tarkoitus kunnolla levätä loppuviikko ja oikeasti olla kunnossa maanantaina aamusaleiluihini.
Roppakaupalla tsemppiä ponnisteluihin ja aurikoista loppuviikkoa toivottaen!
tuke65
sisäisellä perhosella lennellään kohti kesää
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 10:53
Kovin ahkerasti ja monipuolisesti useat tuntuvat liikkuvan
Itselläni liikunta on lähinnä hyötykävelyä ja -pyöräilyä. vesijuoksua olen suunnitellut - mutta siis vasta suunnitellut... ja kotona voisi vaan heilua musiikin tahtiin peppua pienemmäksi
Olen samaa mieltä kuin
Minzu
ja
Ida77
säännöllisistä rytmeistä. Mutta kun työajat eivät ole säännölliset, niitä on välillä hankala noudattaa... Itse opettelen kuitenkin jonkinlaista aikatauluttamista eli yritän tehdä viikkolukkarin, johon on varattu ajat eri toiminnoille (kuten sille vesijuoksulle...).
En myöskään kykene syömään kuin 3 kertaa päivässä ja hyvin
hyvin
iltapainotteisesti, joten yritän myös opetella syömään päivällisen aikoihin jonkin hedelmän, jugurttia tms., jotta iltasyöpöttely jäisi vähemmlle.
Ja ennen kaikkea koetan ajatella, että mulla on
oikeus
satsata itseeni!
Skinnyme
This time it´s for real!
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 17:30
Hei taasen myös minun puolestani. Olen ollut reisussa ja heti ensimmäisenä tännä raportoimaan, kun kotiin pääsin
En vielä ole ehtinyt lukea, mistä kaikesta olen täällä jäänyt paitsi poissaollessani, mutta tänään illalla kahlaan viestit taaksepäin viikon ajalta
Olin tosiaan reissussa ja ihan kauhistutti hypätä puntarille tänään aamulla. Kilot olivat kuitenkin pysyneet kohtuullisina...vaaka näytti tänään 82kg joten reilu puoli kiloa on tullut takapakkia. Lisäksi mulla on parhaillaan menkat joten, elätän toivetta, ettei ihan kaikki painon nousu johdu ruuasta vaan turvotuksesta. Anyway, reissun aikana retkahduksia tuli, joten pelkäsin vieläkin pahempaa tulosta.
No nyt on reissut reissattu ja ei muutta, kun täyttähäkää kiloja karistamaan
Mukavaa illan jatkoa kaikille!
Jonzilla
1.9.2012 78,5kg
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 21:18
heissan, tässä koulu on vienyt ajan ja voimat, ei oo saanu aikaseksi tulla foorumille.
Mulla junnas ja junnas paino siis tuossa
3.9 oli edellisin lasku -900g..siitä se nous ja laski, nous ja nous jopa 78,8kiloon
vaikka koko ajan katsoin (ja katson) mitä söin, sain sitten vinkin että vaasan ruispalat turvottaa monia ja tadaa, 2 päivässä tippu 77,1kg jonka nyt siis otan tiputuksena
eli -500g edellisesti viimeinkin
aamupuron olen nyt ottanut pitkien koulupävien takia aamuun, ei muuten jaksa
lounaalle rasia tomaattia ja kurkkua ja sämpylä/leipä2 viipaletta, rasvaton jogurtti ja olen ottanut tavoitteeksi juoda 1l sen päivän aikana minkä istun siellä koulutuksessa, plus kahvit (6kuppia 7-15.30 välillä) niin kyllähän nesteet ainakin katoo
sokerin vaihdoin kahvissa makeutusaineeseen ja toimii, sillä olenkin antanut itseni "repsahtaa" kahvinjuontiin
näillä mennään, liikunta jäänyt minimiin, kun olen joskus 16 jälkeen kotona ja klo 20 lapset petiin ja ite perästä kun väsyttää, mut koitetaan saada ees viikonloppuna liikuttua paremmin
Heinosan
Tahdon uuden elämän, vihdoinkin sen käsitän, tahdon toiseen maailmaan, lentää minne haluan...
torstaina, 20. syyskuuta 2012 klo 21:31
Mullaki likunta minimissä, kun laskimotukkotukos uusi ja taas kielto päällä vähän aikaa, kunenes veriarvot antaa myöden. no, se on elämää. Onhan tuo paino lähtenyt ilmankin, mutta kiinteytymimnen onkin sitten eri asia.
Mua todella kauhistuttaa ejatela, millaiset nahat jä roikkumaaan sitten joskus kun olen
risat.
[/url][/url]
isabela2
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 08:19
Ruokailurytmi on kaiken A ja O, sen todistin taas itselleni eilen. Aamupala ja lounas jäivät hyvin vähälle (ihan oma syy, ei kiireen), sitten neljän aikaan kun tulin kotiin niin otti muutenkin aivoon oikein kunnolla, ja yhtälö oli valmis. Pohjaton nälkä ja tunnesyöminen yhdessä kerryttivät illan mittaan kaloreita yli 3000.... Nyt vatsaa vääntää ja ottaa pataan vielä enemmän!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, tänään taas muistan paremmin perusasiat - RUOKARYTMI- , ja puolet kaloreista välipalaan mennessä.
Kyl tää täst! Mukavaa (rytmikästä) viikonloppua kaikille risoille, kiva kun olette tukena!
wanna bee
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 08:31
Just näin Exentriccc
Tuttu juttu
Painiskelen joka päivä aamupalan kanssa, kun ei maistu niin ei maistu.
Patrik Borg suosittaa, että puolet päivän kaloreista olisi syöty puoleen valveillaoloaikaan mennessä. Eli jos olet hereillä klo 7-23, niin puolet pitäis olla syötynä noin klo 15.
Huono päiväsyöminen kostautuu joko kertyvänä nälkänä tai sitten jo samana iltana ahmimisena. Kannattaa myös yrittää syödä rasvoja ja proteiineja heti aamusta, ne vie pois näläntunnetta.
Mukavaa viikonloppua kaikille Risoille !!!!
CanBFit
The gem cannot be polished without friction,nor man perfected without trials.
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 09:38
Hellou kaikille,
perjantaina, 21. syyskuuta 2012 klo 08:31
wanna bee kirjoitti
:
Kannattaa myös yrittää syödä rasvoja ja proteiineja heti aamusta, ne vie pois näläntunnetta.
Tästä syystä olenkin itse lisännyt aamupuuron ja maidon kaveriksi yhden kananmunan - kylläisyys on ihan eri luokkaa. Niin, ja lisään kaurapuuroon 1 rkl oliiviöljyäkin. Kaurapuuro maistuu mulle aamusta ja ilman sitä tuntuu, ettei päivä edes lähde kunnolla käyntiin.. mutta aikaisemmin nälkä hiipi aika pian kun ei ottanut sen kaverina mitään.
Paino on edelleen +800 g parin päivän takaiseen, mutta tunnen kyllä polvissani, että ainakin toinen taitaa olla hieman turvoksissa.. ottanut nokkiinsa tän viikon treeneistä kaiketi
eilen en sitten tehnyt mitään, tänään varmaan se jooga/venyttely sitten. Olisi kyllä haluja liikkua enemmälti, mutta taitaa olla fiksumpaa kuunnella omaa kroppaa eikä rääkätä sitä.
Heinosan.. älä nyt vielä edes muistuta roikkuvista nahoista! Kauhulla ajattelen jo omia roikkuvia nahkoja
raskauksien ja ylipainon takia pelkään etteivät ne täysin kyllä "vetäydy". Mutta se on sen ajan murhe, nyt keskitytään siihen, että päästään sopivaan painoon ensin.
Jonzilla.. viimeksi kun pudotin KK:ssa 15kg niin jätin ruispalat kokonaan pois ruokavaliostani.. ja ei kyllä ollut turvotusta ja paino laskikin tasaiseen tahtiin! En tullut sitä niin silloin ajatelleeksi, mutta varmasti tuossa perää. Nyt olen niitä silloin tällöin syönyt, mutta pitänee laittaa asia tarkkailuun. (joo, no ei varmaan kuitenkaan täysin ruispaloista kiinni painonpudotus, mutta turvotus ei muutenkaan oo kivaa)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
65
66
67
68
69