Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
Sivu:
<
1
2
3
4
...
32
33
34
35
36
37
38
...
149
150
151
152
>
lode
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 18:11
Aloitin siis vasta eilen ja yllätys kyllä pysyin kaloreissa, jee... Eli minun ma aamun punnitus 101.1 ja miinusta siis eiliseen 200g, mutta siis ensi ma sitten vasta tositilanne. Itse käyn kyllä vaalla melkein joka aamu ja ajattelin tuo tikkerinkin päivittää aina alimpaan lukemaan.
Plussailijoille tsemppiä. Ainakin kipeinä olleille yksi syy voi olla särkylääkkeiden käyttö, itse olen huomannut esim, buranan lisäävän turvotusta, joten tervehtymisen myötä sitten kilotkin tipahtaa.
Kurkku on ollut pidempään kipeä, mutta jos kävelylenkille edes lähtisi tänään. Ihanaa kun kotona oli ruoka valmiina eilen tehtyä, mies sanoi, että hän voi lämmittää samalla lautasella mikrossa, johon sanoin, että ei kun mä ajattelin punnata oman satsini. Ilme oli paljonpuhuva, ja vastaus jaahas ( eli vain niin, taasko on laihisyritykset päällä...). No niin kuin sanoin, ei kukaan oikeasti usko, että onnistun, enkä mä kyllä siis ihmettele...kyllä näitä on niin monta kertaa aloitettu, joten en viitsi enää huudella. Pitänee iloita pienistä, esim. siitä, että eilen tosiaan en syönyt ylimääräistä
nordin
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 18:15
Hei!
Tervetuloa uusille ja onnea pudotuksista/tsempit plussanneille.
Itse olen edelleen yskän ja nuhan vaivaama, liikuntaa pikkuhiljaa lisäilen takaisin aikaisempaan määrään ja tällä viikolla tsemppaan noiden syömisten merkkaamisten kanssa. Plussaa +1,6kg. Sillä mennään, mutta tickeriä en päivitä. Saa luvan lähteä nuo pois yhtä pian kun ovat tulleet.
Kiireet jatkuu, mutta yritän tällä viikolla taas aktivoitua iltaisin käymässä täällä.
Muoks* Näyttäisi, että 95 tavoittelijat on hyvässä vauhdissa
!
seuraava tavoite alle 90kg 31.10. mennessä
Heinosan
Tahdon uuden elämän, vihdoinkin sen käsitän, tahdon toiseen maailmaan, lentää minne haluan...
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:00
Oonko mä oikeestaan ees oikeessa ryhmässä, mun laskimen mukaan mä oons siis jotain 85-90 kun ens kesä koittaa siis tosi
RISAT
. Mutta jengi on niin hyvä , että pysyn täällä. Ja onhan mulla jo huima pudotus takana, kunhan tuo plussailu nyt loppuisi ja olisi jotain ensi pena, kun minä punnaan niin punnattaakin.
[/url][/url]
nakatsu
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:05
pöh heinosan! ET todellakaan lähde tästä ryhmästä!
Minä en salli semmosta, oot ihana tsemppari!
Kyllä ne plussatkin lähtee. Uskot vaan siihen kovasti ja yrität tehdä hyviä valintoja tilanteessa kuin tilanteessa.
Heinosan
Tahdon uuden elämän, vihdoinkin sen käsitän, tahdon toiseen maailmaan, lentää minne haluan...
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:13
Kiitos nakatsu, tuo oli niin napakasti sanottu, etten uskalla kadota
[/url][/url]
karpalo2
maanantaina, 20. elokuuta 2012 klo 19:40
Kiitos tsempeistä
Iiduska ja Maui
, kyllähän teilläkin hienoja pudotuksia on, taistelijaluonteita molemmat, niin uskon
[b
]Heinosan
[/b]on se poikkeus joka vahvistaa säännön, ja Nakatsu sanoikin, ettei me sua mihinkään päästetä
ja
Nakatsullakin
ihan uusi kipinä päällä. Yritä pitää tulta yllä iltojen pimetessä ja sittenkin kun opiskelut painaa
Nordinille
toivon, että jo flunssa hellittää ja tavoitteemme 95kg elokuun loppuun pitää, Iiduskahan siihen ainakin pääsee
Wanna Beella
ihan mahtavat liikunnat ja periksiantamattomuus ja SYNTYMÄPÄIVÄ tänään, onnea vielä
Tukella
hyviä suunnitelmia ja pohdintoja
Nicsis
, sata grammaa vaan minultaki meni, nyt kilo, siis vaihtelua on
Hyvin on kaikki uudetkin päässeet alkuun ja kiva lukea kaikkien kommentteja ja kiva, että olette aktiivisia
Caponen, Betterlife, Marycat, Maui, Exentricc, Gracemma , Jo-Jo, x-jojo, Minzu, Villansby ja muut,
millään ei voi nyt kaikkia tässä muistaa
Hyvää viikkoa ja rentoa elämäntapakevennystä
Muistakaa syödä
Heinosan
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 06:13
Karpalo sanoi asian ytimen *muistakaa syödä*
Koin karvaasti sen ettei alikalorit pitkälle pötki tuossa viime vuonna, tuli kiloja siihen tahtiin , eten perässä pysynyt.
Tsemppejä kaikille!!!
[/url][/url]
nordin
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 06:39
Karpaloa ja Heinosania
kannattaa aika tarkalla korvalla kuunnella *vinkkinä takavasemmalta, niille, jotka eivät vielä ole kokeneet kaikkia sudenkuoppia kantapään kautta*. Sen verran mahtavia leidejä, jotka oikeasti tietävät mistä puhuvat.
Tänään on hyvä päivä
Ajattelin tulla jakamaan tästä positiivisesta energiasta palan teillekin. Nautinnollista ja energistä päivä kaikille!
seuraava tavoite alle 90kg 31.10. mennessä
Heinosan
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 07:03
Voi tässhän punastuu, kiitos
nordis
Anteeksi lepinimi.
Tiettekö, vaikka on tullut plussaa niin vyötärö on kaventunut ja kuulkaa yhteensä 12 cm kesän aikana!
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 07:57 muokkaaja: Heinosan »
[/url][/url]
betterlife
tiistaina, 21. elokuuta 2012 klo 08:47
nordin
kirjoitti
Karpaloa ja Heinosania kannattaa aika tarkalla korvalla kuunnella *vinkkinä takavasemmalta, niille, jotka eivät vielä ole kokeneet kaikkia sudenkuoppia kantapään kautta*. Sen verran mahtavia leidejä, jotka oikeasti tietävät mistä puhuvat.
Viisasta puhetta
nordin
, allekirjoitan edellisen täysin!
Heinosan
12cm!!!!
Vau! Upeaa!
Tänään on täälläkin hyvä päivä, koska aamulla vaaka näytti taas suuntaa alaspäin, kun jaksoi itsensä ruotuun palauttaa.
Jos näin hyvin menee tämä viikko niin plussauksen saan pois. Jeeeee
Täällä on niin mahtiporukka, että oikein mieli piristyy juttuja lukemalla. Matkakin tuntuu lyhyemmältä hyvässä seurassa.
Aurinkoista päivää kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
32
33
34
35
36
37
38
...
149
150
151
152
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
tänään
kello 00:44
Vertaisryhmät
»
Haaste: -15kg vuoden loppuun mennessä
tänään
kello 00:06
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:50
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 22:58
Rekisteröidy