Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Syyskuussa 2011 aloittavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Syyskuussa 2011 aloittavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
44
45
46
47
Ärriette
Don't think too much, just breathe.
perjantaina, 3. helmikuuta 2012 klo 09:52
Se on Sri lankalainen mies. Ei mulle nää kotisuomen miehet näköjään kelpaa ollenkaan. Täytyy sanoa että on kyllä aika hirveetä kun toinen on niin kaukana.
Edellisyönä heräsin keskellä yötä ja ihmettelin että missä se on. Katoin kelloa ja ajattelin että kyllä, ei sen pitäis töissäkään enään olla. Sitten mä nousen ylös sängystä ja ulos makkarista. Vasta eteisessä tajuan että ei helvetti, mähän olen suomessa ja se Sri lankassa.
Mutta lähden sinne takaisin heti kun pääsen... häiritsee tämä opiskelu vaan rahankeruuta.
Mutta tosiaan paino putoaa! Tänäänkin oli pudonnut eilisestä, mutta en nyt merkkaa sitä mihinkään
ensi viikolla sitten.
Ja ulkomailla on kivaa, lähtekää toki <3
Blogia löytyy osoitteesta:
http://adri.blogit.fi
Ärriette
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 14:49
Hei missäs nyt meidän kaikki ihmiset on?
Mulla oli tullut +100g viikossa
mutta ei nyt kyllä silleen mitenkään paha, ku miettii miten perseelleen toi alku viikko tossa meni. Olin vanhempien luona monta päivää ja siellä mä vaan syön kun hevonen. Ei voi mitään, se on joku sisälle ohjelmoitu juttu.
Oon nyt tän koko viikon tuntenut itteni NIIN läskiksi ja rumaksi! Ei siis mitään rajaa, oikein masentaa kattoo peilistä ku on niin ruma. Vaikka onhan tässä 8 kiloa lähtenytkin jo. Toisaalta vasta, ei ole kyllä mikään päätä huimaava tahti... Toivottavasti nyt sais jotain tsemmpiä jostais ja sais eka ton maagisen 112.4:n rikki ja sen jälkeen 110 rikkomaan.
-Ärri-
ratja
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 16:32
Meillä on podettu flunssaa koko perheen voimin, ei oo paljon tullu mittailtua eikä merkkailtua. Tulis pian kevät ja löytyis jostain tsemppiä tähän painoproggikseen. Mustakin tuntuu että vauhti on ollu tosi hidas, haluaisin nyt äkkiä lisää tuloksia
Ärriette
lauantaina, 18. helmikuuta 2012 klo 13:20
Meikällä oli lähtenyt 200g tosin ihmettelen miksi niin vähän kun kuitenkin liikkunut paljon.
Sitten on näitä ihania ystäviä "mä alotin laihduttamaan tammikuun alussa ja nyt on lähtenyt 8.1 kiloa" just ja toinen "mä alotin loppiaisen jälkeen ja nyt on -6 kg" jee...
Itte vitkuttanu helvetti syyskuusta lähtien ja 8.1 kiloa lähtenyt. Tosin oon onnellinen että vaikka en oo miettinyt aina edes sitä painoa niin se ei ole noussut, eli ehkä olen oppinut jotain.
-ärri-
aisti-
keskiviikkona, 7. maaliskuuta 2012 klo 11:49
Mihin kaikki syyskuulaiset on kadonnu?
Mullaki ärsyttää nuo "oon ollu laihiksella 2 viikkoo ja paino pudonnu 5kg, nyt oon kuukauden paino pudonnu 10kg, painan muuten 51.8kg..."
Hieman kärjistettyä, mutta ymmärtänette pointin.
Ärriette, älä välitä. Mulla on lähteny kohta melkein 9kg akselilla huhtikuu-toukokuu, syyskuu-maaliskuu. Mutta toivottavasti nämäki pysyy loppuelämän poissa.
En muuten
IKINÄ
enää halua painaa yli 100kg kun saan nämä 4 kiloa vielä pois.
ratja
keskiviikkona, 7. maaliskuuta 2012 klo 14:04
Samat tunnelmat, olin vähän aikaa tuolla vuodenvaihteessa aloittavien BMI-ketjussa, mutta siellä just jengillä oli semmoisia tuloksia että tuli vaan kademieli, jäin sitten pois
Mullakin tuloksena on toi jotain 6 kg puolessa vuodessa, eli mitä, kilo kuussa
ei ainakaan tahti päätä huimaa. Eikä vieläkään oo tahti kiihtynyt, vaikka meinasin tähän keväälle sellasta särmempää pudotusta. Se vaan ei ajatuksen voimalla putoa. Mutta, muualla lohdutellaan että mitä hitaammin se lähtee, sitä varmemmin se pysyy pois, ajatellaan sitten niin
Ärriette
keskiviikkona, 7. maaliskuuta 2012 klo 15:18
Johonkin ovat immeiset kadonneet, tiedä sitten minne
Mulla on kolme ketjua missä kirjoittelen ja kaksi (tämä mukana siis) on aika tyrehtyneitä olleet viimeaikoina. Olisko kevät väsymystä?
Nyt ollaan melki 9 kg pudotuksessa viime perjantain mittauksen mukaan. Nyt en enää ole tällä viikolla merkkaillut syömisiä, katsotaan olisinko palannut ruotuun jo
Perjantaita ja punnitusta odotellessa. Viikonloppuna oli TAAS bileet, en oo vielkään toipunut niistä. Onneks nyt ei ole vähään aikaan...
Ai niin, jos jotakuta kiinnostaa niin aloittelin tässä kuussa blogin pitämistä ekaa kertaa ikinä! siellä laihdutuksesta ja vähän mistä vaan
www.adri.blogit.fi
Tsemppiä kaikille!
-Ärri-
Sivu:
<
1
2
3
4
...