Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Syyskuun 2012 loppuun mennessä -5 kg
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Syyskuun 2012 loppuun mennessä -5 kg
Sivu:
<
1
2
3
4
...
15
16
17
18
19
20
21
22
23
>
Kermaviilidippi
perjantaina, 3. elokuuta 2012 klo 19:43
Ihanaista viikonloppua kaikille myös minulta!
Mulla on täällä haastavat oltavat, koska kaapissa on kolme erilaista suklaalevyä. Mies oli ostanu Tarjoustalosta kun päiväys oli menossa vanhaks. En aio niitä syödä, koska en haluaniitä merkata ruokailuihini täällä. Vaaàlle menen maanaantaina töissä.
Sonjamaria: Marjametsät puhtaine marjoineen on asia, mitä emme osaa arvostaa vaan pidämme helposti itsestäänselvyytenä. Mutta onneksi Italialla on muita etuja, mistä täällä voi vain haaveilla.
Runway
perjantaina, 3. elokuuta 2012 klo 21:56
Voi himputti kun onnistuin hävittämään piiitkän viestin. Noh, ei auta.
Oltiin mökillä neljä päivää ja syomiset meni muuten ihan ok, mutta 4 päivän aikana tuhosin suklaalevyn ja 4 lonkeroa. Grilliruoka taisi lisäksi olla aikas suolasta, sillä kotiin palattuani olin turvoksissa kuin sika. Vaakaan en uskaltanut edes koskea, peilikuva riitti. Eilen oltiin asuntomessuilla jossa tuli käveltyä pohkeet aivan totaalisen kipeiksi, mutta syötiinkin ravintolassa ja jälkkärin kera. Puh
Tänään onkin lenkkeilty kera vaunujen ja syötykin kiltisti
Kaapissa olevat miehen suklaat
huutaa
miua, mutta en kajoa. Paino oli aamulla 76.6kg, joten
tavoitteeseeni 69kg on yli 5kg
! Tekemistä riittää..
On muuten ärsyttävää jahdata noita himpurin palluroita vihreiks. Olen keliaakikko, joten kuidut jää helposti saamatta. Tykkäisin kovasti maitorahkasta ja jogurteista, mutta sitten energiapallura huutaa huonosta rasvasta. Valitettavasti en enää oikein jaksa syömisiä kirjailla, vaan menen omalla vaistolla.
Sonjamaria
Sitä saa mitä tilaa
perjantaina, 3. elokuuta 2012 klo 23:58
Tosi on, Kermaviilidippi. Ehkä mäkin jaksan sit raahautuu marjametsälle jossain vaiheessa, edes kädestä suuhun meiningillä
Onneks meillä on omalla pihalla omppupuita. Voi, ei varmaan kauaan mee kun nekin alkaa syksyllä oleen valmiita syötäväks
What doesn't kill you makes you stronger
Vibibi
lauantaina, 4. elokuuta 2012 klo 13:39
Mulla nyt kuukauden aikana lähtenyt vain 600 grammaa. Tänään aamupaino oli 65.3kg. Oon ottanut kesän aika rennosti, vaikka se ei ihan suunnitelmissa ollut. Kuitenkin, uskon, että tavoitteeseen pääseminen ei ihan mahdoton tehtävä ole. Nyt olis tarkoitus tsempata ja olen tässä vähän liikuntaa lisäillyt ja syömisiä tarkkaillut.
Kermaviilidippi
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 09:51
Huomenta!
Lähden tänään isomummille kahville ja sieltä siskolle syömään.
Pyrin siihen, että kalorit eivät menisi yli 1500:n.
Kuinka paljon kaloreita syötte päivässä? Vai menettekö pallojen väriin mukaan enemmän?
Preitylina
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 10:11
Moikka, mahtuuko vielä mukaan?
Heinäkuun 2. viikosta alkaen paino on pudonnut jo 5,4 kg eli siis noin kuukaudessa. Nyt paino on lähtenyt rytinällä alaspäin, ja uskon siihen vaikuttaneen sen, että söin lähes täydet kalorit viime viikolla useana päivänä. Tää viikko on sitten mennyt treenatessa ja pudottaessa painoa. Mikä mahtavaa, pääsen varmasti tavoitteeseeni eli saan pudotettua vielä yhden kilon tämän päivän ja ensi viikon aikana
Mutta tämän päivän lukemasta viisi kiloa alaspäin on tavoite syyskuun loppuun mennessä. Silloin painonpudotusta olisi siis yhteensä 10,4 kg joka on jo aikamoinen suoritus! Mulla kasvaa nälkä syödessä laihdutuksen kanssa eli innostun treenaamaan kovemmin kun paino putoaa. Saisin syödä nytkin huimat 3000 kcal ja paino putoaisi, mutta syön isommalla vajeella.
Ensi viikolla mahdollisesti vietän kaksi lepopäivää, kun viikonloppuna on varmaan 10h tanssimista... Ja maanantaina sit alkaa koulu
Vika lomaviikko ennen syksyn puristusta alkaa siis huomenna.
Oli jo mahtava fiilis kun mahduin kokoa pienempiin tarjoilijan housuihin kuin mitä oli tarkoitus ottaa.
Ja niissä onneksi on laihdutusvaraa
Mutta luulisin pystyväni työskentelemään kaksi kokoa liian suurissa, mutta sitten pitää ostaa jo pienemmät. Taas tulee iso rahallinen panostus, mutta luulisin että pärjään aika pitkään näillä. Ja voihan nää myydä sit pois.
Menen rasvaprosentin mittaukseen kuntokeskuksessani. Jänskättää. On tosi halpa ja samalla saa PT-käynnin niin kantsi ottaa
Tsemppiä kaikille treeneihin ja laihdutukseen!
sillukka
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 10:21
Hei.
Jos mahtuu mukaan, niin minäkin ilmoittautuisin. Aika tiukka kyllä -5kg syyskuun loppuun, mutta uskon olevan mahdollinen, sillä kesä ja loma ja turvotukset päällä. Kun saan nesteet liikkeelle, niin paino lähtee varmasti laskemaan. On mennyt ihan liikaa mietoja alkoholijuomia loman aikana.
Olen täällä jo laihduttanut ennen keväällä 99,8kg:sta 91,3kiloon, johon loman aikana kertynyt kaksi kiloa, eli nyt aloitan lukemasta 93,3kg.
Liikunnan meinaan ottaa myös mukaan kuvioihin.
Eltzu86
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 13:07
Tervetuloa mukaan kaikille uusille!
täällä on paino jojoillut 58.5-59.5 välillä. Eikö meinaa nyt tippua millään. Eli tilannehan on täälläkin se, että syyskuulle olisi pudotettavaa n. 4 kiloa. Tekemistä siis riittää.
Oli kyllä mukava huomata ero lähtötilanteeseen kun otettiin päivityskuvat. Eli siis +6kg painavampana otettiin edelliset kuvat, ja kyllähän sitä ylimääräistä on lähtenyt. Suurin muutos oli kasvoissa ja käsivarsissa, mutta niinhän se taitaa mennä että ongelmakohdat lähtee viimeisenä.
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
sunnuntaina, 5. elokuuta 2012 klo 13:27
Tällä viikolla on tapahtunu vaa'alla täälläkin, kokonaiset kaksi kiloa lähtenyt. Nyt on
jäljellä siis kahdeksan viikkoa
ja mulla tiputettavaa 1,4 kiloa. Näyttää valoisalta.
sappsu
Opettele elämään tässä hetkessä. Älä odota, että elämä alkaa vasta huomenna.
maanantaina, 6. elokuuta 2012 klo 11:16
Ääh. Mulla mennyt päin hanuria koko laihdutus
painoa on tällä hetkellä 63,6 kg. Eli 400 g enemmän kuin ketjun alussa
ei taida -5 kg onnistua näin lyhyessä ajassa... Mut sisulla mennään eteenpäin, jos sais edes osan tuosta 5 kg pois
Sivu:
<
1
2
3
4
...
15
16
17
18
19