Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
274
275
276
277
278
279
280
...
345
346
347
348
>
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 11:14
Minulla paino on edelleen mökkireissun jäljiltä +1,8kg tickeriin, ei näytä auttavan juominen tai mikään muukaan :S Kai se on sitten tuo kuumuus, ei tässä ole nimittäin taas mitään logiikkaa, että viime viikolla tuli 400g ja nyt 1,8kg näköjään. En kyllä malta odottaa, että saan tuon mukulan ulos ja pääsen taas liikkumaan, oli viime yö taas niin tuskaa noiden lonkkien tai joidenkin kanssa, että ei paljon pysty kävelemään edes. Hohhoi.
lentokala
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 14:30
Täällä jo jänskätetään vieläkö
fädääs
kirjottaa vai onko seuraavaksi luvassa vauva-päivitys!
Fädääs
Parempi myöhään, kun ei millonkaan.. Jos sillonkaan.
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 15:10
Täällä ollaan vielä yhdessä koossa
. Sitä olin tulossa kirjottamaan, että limatulppa irtos jee! Nyt jännittää
.
Tulis nyt vaan ennen perjantaita vauveli
SutturaSandra
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 16:17
Naamis, ei tässä painonnousussa oo joo mitään järkeä tai logiikkaa, tekis miel vaan sanoa että vittu aivan sama, tulkoo vaikka 30kg!!!!!
Pakko edelleen kyllä tota sun painoa ihmetellä, sanoitko täällä vai omas päikys jotain sun ennen raskautta painosta, vai pienin paino mikä oli tai jotain.. Ja mun ennen raskautta painoon on siis meidän välillä eroa jotain 20kg
Vaikka olisitkin minua pikkasen kookkaampi, niin ei nyt missään nimessä 20kg.. Kyllä sulla jotain superlihasta täytyy olla, mulla vaan pelkkää kevyttä ihraa
Alkanu kyllä pelottaa minkä kokonen ja näkönen sitä on synnytyksen jälkeen, kun tuntuu että toiset on samantien samankokosia ku ennen raskautta, ja toisilla tuntuu jäävän jonkinlainen maha viel + jos on lihonut.. huih
Ainiin ja lisätäkseni viel niin ihmeellisest taas uni maistuu.. Nukkumaanmenoki on venyny, mut tänäänki nukuin klo 12 asti ja ois voinu varmaan viel jatkaaki
Menee päivät hukkaan.. Mutta nautitaan ny pitkään nukkumisesta
Fädääs
Parempi myöhään, kun ei millonkaan.. Jos sillonkaan.
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 17:30
Täällä kans uni maistuu. Tuntuu, että vois kokoajan nukkua. Mut sit myös nukkumaanmeno venyy öisin johonkin 2asti jopa.
Mä en jaksa enään stressata painoa vaikka sitä onkin reilusti tullut niin kyllä niistä sitten eroon pääsee
Naamis
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 18:02
SS, joo päikyssäni taisin mainita, että alimmillaan painoin 83,6kg juuri ennen raskautumista (joskus vuonna 2004 olen viimeksi ollut pienempi..). En superlihaksista tiedä, mutta tämä minun ruumiinrakenteeni on aika tasapaksu, joten kilotkin ovat tasaisesti
ärsyttää kuitenkin, että kotivaaka kyllä tällä menolla näyttää yli 100 kiloa jo muutaman viikon päästä, ja vannoin laihduttamisen aloittaessani, että sitä lukua ei enää ikinä vaa'an näytössä näy
toki tämä raskaus on "vähän" poikkeustilanne :P mutta kuitenkin.
Unirytmi on täälläkin vähän perseellään, hyvä jos yhdeltä olen nukkumassa.. Ja herään kuitenkin "jo" ysin jälkeen, ja kun vessareissujen takia väliheräämisiä tulee yössä 3-4, niin ei siinä oikein levänneeksi itseään tunne ja tekisi mieli nukkua päikkärit. Olen yrittänyt niitä kuitenkin vältellä, mutta välillä on PAKKO nukkua päivälläkin :/
Onkohan muuten oman äidin synnytyksen "alkamisajankohdalla" mitään yhteyttä siihen, milloin tyttären synnytys käynnistyy? Vanhin siskoni (eli äitini esikoinen) syntyi n. kuukauden etuajassa ja minäkin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Keskimmäisestä siskostani en tiedä. Enkä tiedä sitäkään, milloin tuon vanhimman siskoni synnytykset ovat käynnistyneet (siis että millä viikoilla), keskimmäisellä siskolla oli suunniteltu sektio muistaakseni rv 36+6.
SutturaSandra
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 21:28
Ei niillä taida oikeesti yhteyttä olla, mutta monella kai sattunu menee samoihin aikoihin synnytykset
Sama vissiin pätee imetykseen, jos omalla äidillä ei ole imetys sujunut tai maitoa tullut, niin se ei tarkoita etteikö sitten itsellä onnistuis.. Tätä siis ite vaan koko ajan mietin, ku oma äiti ei hirveen kauaa saanu imetettyä meitä kumpaakaan, niin automaattisesti ajattelen että mullakaan ei sitten maitoa tule
Oon lajitellu tänään pikkuvaatteita, niitä on törkeen paljo
Yhes vaihees katoin että mult puuttuu kaik pienimmät vaatteet mitä alkuun tarvii, aloin niitä haalia.. Sain ehkä kaik kasaan ja SIT vasta mulle tarjottiin vaatteita, sain sitte pienimpiä lisää pyykkikorillisen sekä 2 muovikassillista
Tyyliin 50-62 kokosia bodeja on yhteensä jotain 40
Sanoinkin tossa just että voin käyttää vauvalla vaatetta päivän ja heittää sen suoraan roskiin vaikka
Onneks ei oo kun muutama hassu ostettu ihan uutena, muut halpoja kirppisvaatteita ja saatuja
Tässä viel meikän rantapallo
http://1.bp.blogspot.com/-a4ftp47lQ5w/UBlv-td7i2I/AAAAAAAAAR8/p29FJArDLMU/s1600/rv31+6.jpg
Näinköhän tuo linkki toimii..
Naamis
keskiviikkona, 1. elokuuta 2012 klo 21:39
Toimi linkki, söpö masu!
Meillä on ihan hulluna myös noita vaatteita, äitiyspakkauslaatikollinen täynnä 50-62-senttisiä, eikä tuolla vielä ole niitä, jotka on ostettu kirpparilta/uutena tai saatu tuon oman äitiyspakkauksen mukana.. Eli tuossa on vain siskoltani saadut kamppeet :P Niitä ihan pieniä, 50-senttisiä, ei ole kovin hirveästi, mutta sitten sitä isompia sinne 62 senttiin asti on paljon.
Minäkin olen tuota maidon tulemista miettinyt, mutta toisaalta sillepä ei varmaan sitten hirveästi itse mitään mahda, jos ei vain rupea tulemaan :/ Äidilläni ei ole imetyksen kanssa ollut ongelmia (ainakaan minun tietääkseni), mutta jos sillä ei kerran ole väliä (että onko ollut ongelmia vaiko ei), niin ihan sama sitten olla siihenkään vertailematta
Riina84
torstaina, 2. elokuuta 2012 klo 00:49
Nätti masu,
Suttura Sandra
! Oot niin normipainoisen näköinen, että ensin mietin, että miksi stressaat painonnousua. Mutta sitten hoksasin, että en itsekään riemusta hyppinyt, kun yhtenä viikkona (muistaakseni 34 viikolla) tulla tupsahti 2 kiloa lisää.
Tein tänään tämmöstä kakkua
http://www.lahikauppa.fi/fi/melehti/reseptit/?id=20172&nimi=Appelsiini-juustotorttu
Se oli hyvää.
Fädääs
, joko pääsit synnyttään? Itse muistan, että limatulppa irtos päivää tai kahta ennen esikoisen syntymää. Lykkyä tykö, kyllä se varmaan ennen perjantaita sieltä tulee!
Leipä miehen tiellä pitää - voi ja kerma naisen.
larkku
torstaina, 2. elokuuta 2012 klo 09:54
Pyydän jo alkuun anteeksi että tulen tänne purkamaan ketutukseni..
Ottaa siis aivan megalomaanisesti aivoon kun ei tarvitse kuin kävellä makuuhuoneesta keittiöön, niin johan tulee ennenaikaisia suppareita..ja ei siis kipeitä mutta kurjia. Soitin neuvolaan ja kyselin että mitähän muuta vois tehdä kuin levätä, mutta eihän siihen ole mitään muuta neuvoa. Ongelma on vain se, että mun on pakko olla töissä, joten sairaslomastakaan ei ole mitään hyötyä juuri tässä tilanteessa ja kotona odottaa se villilauma omaa huomiotaan..välillä tuntuu etten kerta kaikkiaan repeä joka paikkaan.
Eilen pääsin/jouduin kohdunkaulansyövän tutkimukseen, ja sen tutkimuksen jälkeen onkin tuntunut erilaisia tuntemuksia alavatsassa että muuallakin..ja mähän olen kauhusta kankea että eihän se vain tehnyt mitään aukeamista mihinkään suuntaan. Sanoivat kyllä ettei, mutta kun näitä suppareitakin tulee aikalailla..
Välillä tekisi mieli vetää täysillä päin näköä kun joku tulee "muistelemaan" sitä oman raskausaikansa ihanuutta, vertailemaan vatsaa ja antamaan oman kommenttinsa lähes mihin tahansa asiaan. Ja mä en oo oikeesti yhtään aggressiivinen
joten kiitos hormonit tästäkin
Sivu:
<
1
2
3
4
...
274
275
276
277
278
279
280
...
345
346
347
348
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Haaste: -15kg vuoden loppuun mennessä
tänään
kello 00:06
Painonhallinta
»
Normaalipainoisen laihdutus
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:50
Vertaisryhmät
»
Elämäntaparemontti - ei laihdutuskuuri
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:41
Liikunta
»
Juoksutavoitteet ja edistyminen 2013
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 23:13
Arjen pulinat
»
Kuinka moni täällä on alkuperäinen jäsen?
keskiviikkona, 19. kesäkuuta 2013 klo 22:58
Rekisteröidy