Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Isot tytöt
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Isot tytöt
Sivu:
<
1
2
3
4
...
8
9
10
11
12
13
14
...
96
97
98
99
>
Soulsong
keskiviikkona, 22. elokuuta 2012 klo 10:55
Ihana kirjoitus, Mavih! Tuota kohden tässä itse kukin käy. Ja mulla juurikin samanlainen ajatusmaailma tuon painonpudotuksen suhteen - en laihduta, en laihduta.
Tänään sujahti housut jalkaan, jotka keväällä jättivät mahtavan vararenkaan kurottuani ne kiinni. Kyllä tää tästä....
http://nakkarinreikainenpuoli.blogspot.fi/
Mamina
keskiviikkona, 22. elokuuta 2012 klo 11:28
Kiitos tsemppikirjoituksestasi Mavih! Olet tehnyt hienon suunnanmuutoksen elämässäsi!
Omaa napaa, olen ollut reissussa ja joutunut sulautumaan annettuihin aikatauluihin, hankalaa ruokailujen ja varsinkin liikkumisen suhteen, mutta ensi viikon jälkeen pitäisi tilanteen rauhoittua. Mitään ylilyöntejä ei ole tapahtunut, mutta koko ajan on sellainen olo että pääsisinpä kunnolla arkeen ja rutiineihin kiinni. Perjantaina olen taas kotona ja saan käytyä omalla puntarilla.
Iloa kaikille isoille tytöille!
Marjuusa
keskiviikkona, 22. elokuuta 2012 klo 22:07
Minulta myös kiitokset Mavih, hieno kirjoitus
Ja hieno elämänmuutos
Oma urakka on vasta alkupuolella. En ole asettanut minkäänlaisia aikatavoitteita, aika huikean pudotustavoitteen kiloissa kylläkin.
Sain homman hyvin alkuun lomalla, oli aikaa merkkailla syömiset ja liikunnat kiloklubiin. Nyt olen merkannut tietoja vain satunnaisesti, pidän kiinni säännöllisestä ateriarytmistä ja harrastan liikuntaa 3-5 kertaa viikossa.
Perässä tullaan, hitaasti mutta varmasti
marraskuu80
torstaina, 23. elokuuta 2012 klo 10:54
Täältä ilmoittautuu uusi ISO tyttö.
Tänä aamuna uskaltauduin astumaan vaakaan ...ja voi herranjestas!! Pituutta löytyy 172 cm ja painoa 133 kg
Eipä näköjään vaatteet ollukkaan kutistunu kuivaajassa vaan meikämamma levinny oikein kunnolla.
Nyt tartten rutkasti persielle potkimista ( helppo homma...on se sen verran iso, että siihen osuu helposti), jotta paino lähtee laskemaan alaspäin. Eka tavoite on 125 kg....siitä sitten 5 kiloa kerrallaan alaspäin. Mun hyvänolon paino on 80-85 kiloa, eli sen laitan tavoitteeksi.
starlight~
torstaina, 23. elokuuta 2012 klo 13:14
Olipas ihana lukea Mavih sun onnistumisesta!
Kiitos siitä, loi toivoa taas että ehkä tässä itselläkin on mahdollisuus vielä
Minä täällä vielä sairastelen, ei tuu liikunnasta mitään:/ No mutta nyt on antibiootti kuuri päällä niin eiköhän tuo tauti tosta pikkuhiljaa häivy. Nyt on pitäny katsoa vielä entistä tarkemmin tuota syömispuolta kun päivät vaan löhöö sohvalla.. Ja aika hyvin oon kyllä saanut ainakin kalorit pidettyä kurissa!
Pallot nyt on näyttäny vähän liikaa punaista väriä mutta mulla on noi ruokailutottumukset niin pielessä että en olettanutkaan että ihan pienessä ajassa oppisin syömään kaikki pallot vihreiksi...
Tinne
torstaina, 23. elokuuta 2012 klo 16:41
Hei marraskuu80!
Samoissa lukemissa mennään, sulla muutama sentti tuota pituutta enemmän. Ja tavoitteetkin aika lailla samat, sinne 85 kg kun pääsis ja se olis varmaan sellanen realistinen pitääkin. Nyt vaan toisiamme potkimaan
Ja upeaa periksi antamattomuutta Mavih!
Ja me muutkin; jaksaa, jaksaa, jaksaa...
Moltsi
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 07:33
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
olen melkein koko viikon lepsuillut syömisissä ja liikunnassa, mutta ilmeisesti jotain tehnyt oikein, kunpaino oli tänään -200g....odotin meinaan plussaa ja PALJON! uskokaa tai älkää, mutta nyt on taas fiilis jatkaa tätä hommaa, kun ei se paino ollutkaan noussut
Koko viikon oli sellainen ilkeä piru huutelemassa tuolla olkapäällä, että ei kannata yrittää, kun paino kuitenkin vaan nousee tällä viikolla, aloita sitten ensiviikolla taas, tai sit seuraavalla, tai sit reissun jälkeen jne...Mutta hah...minäpä selätin sen pirun
ja tämä siis ihan pienillä asioilla saatu aikaiseksi, ei herkkuja, hitusen pihahommia ja ulkoilua, annoskoot normaaleina jne. On hienoa aloittaa viikonloppu näissä tunnelmissa!
Moltsi/112,6kg/109,7kg/-0,2kg/-2,9kg
Ainiin...enää kaks viikkoa lomaan ja Turkkiin
JAKSAA JAKSAA
4everyoung
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 08:01
Heiiiii, kiva huomata tällainenkin ketju!
Itse oon 176 cm pitkä ja mun aloituspaino reilu vuosi sitten oli 110,7 kg. Sen jälkeen oon ihan hissuksiin tiputellut painoa ja tällä hetkellä se on 103,4 kg. Nyt yritän tsempata ja tiputtaa jouluun mennessä sen huiman kympin!
Mulla on tänään tiedossa kaverin kanssa herkkupäivä, mutten aio pistää ihan ranttaliks. Dippivihanneksia, hauskoja cocktailtikku mixejä, mahdollisesti pieni namipussi tai sipsejä myös dipattavaks. Että ei mitään kauheeta kreisibailausta!
Lauantaina mennään sitten miehen kanssa mun vanhemmille saunomaan ja mahdollisesti yökylään. Viimeksi kun oltiin heillä istumassa iltaa pitkän kaavan mukaan, niin äiti oli varautunut irtonamuilla, pullalla ja kekseillä, juustolautasella jne. jne.
Tällä kertaa aion ihan rehellisesti pyytää, että pitäis herkut minimissään. En halua, että on liikaa houkutuksia.
Tosin on hyvä oppia siihenkin, että vaikka olis mitä tahansa tarjolla, niin ei niitä tarvitse mättää kaikkea omaan naamaansa.
Hauskaa viikonloppua kaikille!
dolci
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 08:07
Hienoa Moltsi! Mulla on ollut vähän samanlainen viikko, kun viikonloppu meni jo ranttaliksi, mutta onneksi paino oli ihan sama kuin viikko sitten eli
Dolci / 112kg/111,6kg/0kg/0,4kg
Nyt on taas juhlaa perjantaista sunnuntaille, kun vietetään kavereiden kanssa muinaistulia, joten ei tiedä hyvää tälle projektille, mutta sitten onneksi rauhoittuu tuo viikonloppuelämä toivottavasti.....
Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä tulevaan viikkoon!
nti.jii
perjantaina, 24. elokuuta 2012 klo 08:39
Minä olen 3 päivää vaan maannut sohvalla
Mulla on kamala räkätauti eikä meinaa olla virtaa mihinkään.
Tänä aamuna kiipesin vaakalle ja ei voi olla totta
Vaakasta patterit loppuneet
Jos jaksan niin käyn tuosta lähikaupasta päivällä katsomasta myydäänkö siellä tuohon masiinaan sopivia virtalähteitä. Voipi olla että ei myydä niin ensi viikolla saan vasta uudet kun pääsen isompaan markettiin.
Tällä viikolla en merkkaa tuloksia kun en niitä tiedä.
Oli kiva lukea sun juttus Mavih, oikein antoi itsellekkin tsemppiä.
Tsemppiä teille kaikille, hyvin tuntuu menevän kaikilla.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
8
9
10
11
12