Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Helmikuussa-12 aloittavat!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Helmikuussa-12 aloittavat!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
96
97
98
99
100
101
102
...
110
111
112
113
>
P1ppurinen
torstaina, 7. kesäkuuta 2012 klo 14:46
Se alkas oleeen tuo normaalipaino ihan nurkan takana. 400g to go!
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
torstaina, 7. kesäkuuta 2012 klo 15:56
Go P1ppurinen! Hieno homma, nyt sitä kuuluisaa tsemppiä vaan kovasti.
Mua kismittää, kun paino heilahti ylöspäin päiväksi ja nyt laski, mutta huominen on arvoitus. On mun virallinen punnituspäivä, enkä tiedä tuleeko laskua juuri yhtään. Kalorit on tänään mietitty ja laskettu valmiiksi ja aion niissä pysyä.
P1ppurinen
torstaina, 7. kesäkuuta 2012 klo 18:36
Jaksaajaks
juo tänään paljon vettä niin nesteet kulkee ja ainakaa nesteturvotus ei sitten huomenna paina
Pepitsiini
Syön elääkseni, en elä syödäkseni.
keskiviikkona, 13. kesäkuuta 2012 klo 09:43
Lähetän kaikille paljon tsemppiä kirikierrokselle!
Itsellä tämä kirivaihde aiheuttaa nyt mukavasti sellaista, että vaikka nuo syömiset eivät mene aina kaiken taitojen ja sääntöjen mukaan niin kiri mielessä sitten yritän liikunnan lisäämisellä tilannetta korjata. Tänään olikin mukavasti pitkästä aikaa paino laskenut 200 g! Se on vähän mutta laskuvauhtiin on taas päästy ja siitä täytyy olla hyvillä mielin.
Ei siis lannistuta vaan pysytään ruodussa taas tänäänkin ja kiritään eteenpäin.
P1ppurinen
keskiviikkona, 13. kesäkuuta 2012 klo 10:09
mä unohdin kirittää
viikonloppuna tuli syötyä ylimääräistä. Onneks ei paino noussut kuitenkaan, mutta ei suurta pudotustakaan taida olla näkyvissä. Vähän meinas ottaa luonnolle tämä ikuinen kanan syönti, mutta nyt taas jatketaan. Ja jääkaapissa on lohta niin pitäs olla kivempaa taas ateriatkin.
Pepitsiini
Syön elääkseni, en elä syödäkseni.
torstaina, 14. kesäkuuta 2012 klo 09:08
Kyllä tärkeää on, että syö monipuolisesti. Itse olen sellainen, että kyllästyn todella nopeasti jos ruokavalio on yksipuolinen, siksi minulle nuo erilaiset dieetit eivät sovi.
En muuten ole vielä kertaakaan saanut kaikkia ruokapallukoita vihreiksi. Keltaisena ja vihreänä ne ovat mutta täydellistä "vihreää suoraa" en vielä ole ansioitunut saavuttamaan.
Liikuntakuviot tulevat nopeasti vihreiksi mutta nuo ruokapallukat vielä täyttä onnistumista odottavat.
terveNAINEN
ei enään ikinä ylipainoiseksi!
perjantaina, 15. kesäkuuta 2012 klo 09:48
moikka kaikki
mä tääl palailen kotielämään, tässä on ollut pari minireissua ihan suomen kamaralla ja virossa.... olen syönyt ja juonut todella paljon ja mässäillyt ihan huolella ajatellen että palaan ruotuun sitten kotiuduttuani, mutta hahaa eipäs paino olekaan noussut
ihan uskomatonta, olen varmaan liikkunut niinpaljon kokoajan että olen myös kuluttanut kaloreita tarpeeksi.... mutta siis aina kuten olen kertonut , niin paino on ollut 2-3kg koholla risteilyjen tai muiden 2päivän reissujen ja syömisien jälkeen?
ihanaa että nyt kävi toisin, tästä onkin nyt motivoivaa jatkaa kiltisti, ties vaikka paino lähtis helpolla vaikka laskusuuntaankin kun on tankannut monta päivää kunnolla.
kesäloman alettua paino siis pomppas heti hieman ylös 68 --> 69,9kg mutta en stressaa koska aktiivisuustasoni on niin paljon alhaisempi lomalla kuin työssä joten katsellaan josko nyt edes tuossa lukemassa pysyisi eikä enmepää nousisi.
tsemppiä kaikille ja ihanaa kesää
terveNAINEN
perjantaina, 15. kesäkuuta 2012 klo 09:50
ruokapäiväkirjaa en jaksa pitää mutta yritän syödä järkevästi kuitenkin....en halua niin paljoa koneella istua kun ilmat kauniit ja lapset lomalla!!!!
Jaksaajaks
21.1.2012: 94,6 kg 21.1.2013: 80,6 kg
perjantaina, 15. kesäkuuta 2012 klo 15:30
Pepitsiini, mulla on ollu vaikeuksia taas saada liikuntaneliöitä vihreiksi, vaihtelu jää aina kiinni venyttelyn vähyydestä. Mutta mitä mä nyt liikunnasta puhun, viime aikoina ei oo tullu liikuttua ollenkaan kävelyä lukuunottamatta. Kun liikuin, en kärsiny nälästä. Nyt taas soimaan itteeni liikkumattomuudesta ja tunnen nälkää useammin ja enemmän. Vaikka syönkin tarpeeksi. Se liikunta vaan vie turhia nälän haamutuntemuksia pois. Pitäis liikkua... ja pitäis pystyä laihtumaan... Nyt on koetinkivikausi, motivaatiota mitataan.
terveNAINEN
torstaina, 21. kesäkuuta 2012 klo 13:07
jee nyt olen saanut pudotettua kesäloman aiheuttamat plussa painot pois.... en edelleenkään jaksa merkata ruokia päiväkirjaan mutta mielessäni yritän pohtia ruokavalintoja tehdessä kuinka pallot pysyy vihreänä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
96
97
98
99
100