Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Helmikuussa-12 aloittavat!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Helmikuussa-12 aloittavat!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
...
90
91
92
93
>
Taija1975
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 10:31
Siis nyt ei paljoa naurata.
Eka viikko tuli tänäaamuna täyteen, ja tulos puhdas nolla! Mitään ei niin kuin ois tapahtunut, vaikka tässä painossa jotain luulis tapahtuvan nopeastikin, ja vessassa oon juossut koko ajan. Tarvis varmaan ottaa kulaus Levolacia et sais mahan tyhjäksi. (Mulla aina ollut hiukan ongelmia ton toimimisen kanssa, ja nyt kun syö ns kunnolla, maha on ihan ihmeissään ja tukossa.)
Anteeks tää vähemmän ihana puheenaihe.
Taija1975
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 17:25
Toivon todellakin noin.
Tultiin just kotiin kylästä (ei, en ottanut mitään kahvin kanssa
). Nyt uskaltaa turvallisesti ottaa tota Levoa. Sen jälkeen kun ei parane olla menosa juuri mihinkään, ellei harrasta jotain extremeä, ja kaipaa todella jännitystä elämään.
manja
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 18:54
Minäkin liittyisin tähän ryhmään. Pudotettavaa 35kg.
Taija1975
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 20:09
Pepitsiini: mulle ei ole nuo makeat maistuneet oikein koskaan sen suuremmassa määrin. Ne suolaiset ovatten mulle ne pahimmat arkkiviholliset. Ainoa hyvä puoli tässä on se, et yleensä jos saa "päiväkahvikutsuja", niin yleensä tarjolla on juurikin makeaa.
Kaisa_kissa
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 20:45
Heippa!
Mä liittyisin kanssa näihin helmikuisiin. Aloitin maanantaina pitkän harkinnan jälkeen painonpudotuksen.
Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti. Ennen molempia lapsia olen ollut ihanteellisessa kunnossa, mutta sitten raskaus on saanut mut syömään kylän edestä
.
Kuopuksen jälkeen paino laskikin mukavasti ja tuossa syksyllä olin lähes palannut ennen raskautta olleseen painoon, mutta kun ei vielä ollut säännöllistä liikuntaa ja suklaa ja sipsit maistuivat iltaisin, tulos on selvä. Nyt painoa minulla on 89 kiloa ja kohonneet maksa-arvot. Pituutta on 172.
Tavoitteeni on aluksi saada paino 80 kiloon ja siitä pikkuhiljaa toivon pääseväni normaaliin painoon, eli siis alle 75 kiloa.
Olen aloittanut taas liikunnan, kuukausikortti kuntosalille palasi tauolta vuoden vaihteessa. Käyn jumpissa ja salilla noin 5 krt viikossa ja lisäksi ulkoilutan koiraa aamuisin.
Mun heikkous on suolaiset herkut, ja mies, joka tykkää herkutella myös. Tänään kylläkin onnistuin käymään hesessä ja ottamaan vain salaatin ja olin jopa tyytyväinen siihen valintaan
.
Mutta toivottavasti tästä alkaa tie yhdellä tavalla alaspäin ja toisella tavalla ylöspäin.
Piiuska84
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 22:55
Moi! Liittyisin tähän ryhmään.
pudotettevaa mulla on -20kg. Äskeen vasta liityin joten todennäkösesti pääsen kunnolla vauhtiin tämän kanssa vasta ensi viikolla.
mango86
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 00:55
Mun viikko on sujunut hyvin. Olen ihmeissäni, miten helppoa tämä on ollut. Pitkään murehdin sitä, ettei ole motivaatiota laihduttaa ja syödä terveellisemmin, mutta kun vaan liityin kiloklubiin taas ja aloin laskemaan kaloreita, tuli motivaatiota kuin itsestään. Näkee heti, että vajetta tulee
Ja painoakin on pudonnut jo muutama kilo tämän viikon aikana.
Liikuntaa en harrasta, se ei vaan oo mun juttu. Oon kokeillut kaikenlaisia lajeja, mutta mun painonpudotus on aina tyssännyt siihen, että kyllästyn liikuntaan. Joten nyt aion pudottaa ensimmäiset parikytkiloa ihan näin ilman sen kummempia liikuntoja, olen kuitenkin aika aktiivisessa työssä ja omakotitaloasujana tulee tehtyä lumitöitä, remonttia sun muita aktiivisia kotihommia.
Mun ei oo tehnyt mieli karkkia tai suklaata tällä viikolla, mikä on suuri ihme. Normaalisti olen syönyt ainakin kilon viikossa karkkia!
ihkuliikkuja
päivä kerrallaan
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 10:46
Hei täällä vielä yksi uusi helmikuussa aloitteleva.
Ikää 43 ja kiloja tullut ja mennyt viimeisen 15 vuoden aikana. Normi jojoni on 5-10kg ja viimeksi vuosi sitten paino oli -10kg nykyisestä. Silloin temppuun auttoi xtravaganzan superpussit, mutta nekin kilot tuli takaisin vaikka päätn että never again. Mutta täällä ollaan jos nyt saisi fiksusti ja pitkäjänteisesti nämä kilot pois
Liikun todella paljon 4-5 x viikossa ja minun tulisi lähinnä oppia syömisen määrä ja rytmi. Tsempataan yhdessä
Talvitintti
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 10:53
Liittyisin minäkin, viikko sitten aloitellut, tähän ryhmään.
Aloituspäiväni on vähän liukuva käsite, kun heti ensimmäiseksi tuppasi päälle flunssa, joka veti voimat ja tahdon lattianrakoon. Nyt olisi enää tuo ukkeli tuossa hoideltavana flunssastaan, joten taas jaksaa. Pakkanenkin alkaa hellittää sen verran, että uskaltaa ulos pirtistä pikku lenkeille.
Jos nyt merkitsisin itselleni vaikka tuon eilisen 11.2. päiväksi. Se on yleinen hätänumero ja sopii erittäin hyvin tähän nykyiseen olomuotooni
mirriäinen
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 11:47
Hei! Minäkin tutustuin tähän kiloklubiin perjantaina ja aloittelen tämän avulla painonpudotusta. En ihan vielä osaa lukea oikein tuota ruoka-puolta ja että millon on sopivasti mitäkin. Eiköhän sen opi päivien mittaan. -30 kg olisi tavoitteena saada pois.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
...
90